26.06.2014

Candy Dorotheah- WYNIKI !


Czas rozstrzygnać konkurs Candy u Dorotheah , o którym  informacje były w poście tutaj
Nagrody są na zdjęciu poniżej 


Osoby , które spełniły warunki to:
3.Maja
10.Malia
14.Savana
16. Fb: Stajnia Zielona Dolina
19.Emcia
24.Anorii
29.mario-schleich.bloog.pl


No to zaczynamyyyyy losowanieeee. Maszyna ruszyła


Prosze Państwa wylosowana liczba jest 25 czyli 
25.Jagoda Frątczak
Która prowadzi blog :
http://konieschleichlove.blogspot.com/2014/06/candy-u-dorotheah.html

Jagoda - serdecznie gratuluję !!!

Jagoda proszę  też wyślij mi na mój email dorotheah@o2.pl  adres na jaki mogę wysłać nagrody !


Bardzo wszystkim Wam dziękuje za udział w Candy
Ciesze sę, że tak licznie uczestniczyliście w konkursie  i dodam ,że już planuję kolejny konkurs :)


15 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej zwyciężczyni! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, ALE SIĘ CIESZĘ! Super, strasznie mi miło :D.
    E-mail z adresem już Ci wysłałam, mam nadzieję, że wszystko jest podane dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni! U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie recenzja Jasmine i tego białego zimnokrwistego? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zwyciężczyni ;) mam do Pani pytano zrobiła by pani tutorialu dotyczący wykonania tych cudownych kantarkow są takie śliczne i realistyczne że aż nie mogę się napatrzec ;) też bym chciała się nauczyć takie robić ;) oczywiście jeśli to nie problem. Oglądałam Pani obrazy / malowidła ;) tych koni i są takie cudowne . Też lubie malować i może kiedyś uda mi się osiągnąć taki wysoki poziom jaki ma pani ;). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zwyciężczyni :D Śmieszne, bo nasza zwyciężczyni miała numer 25, a ja 26 xD :D Jeszcze raz gratki ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. ;D
    Tu Stajnia Zielona Dolina.
    Zapraszam na fb i YT.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stajnia Zielona Dolina18 sierpnia 2014 11:54

    Anonimku
    Ja robię podobne kantarki. Niedługo zrobię tutorial jak je wykonać i może znajdziesz go na YouTube. :3
    Pozdrawiam.

    YT: Stajnia Zielona Dolina

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)