12.06.2014

Witajcie


Dość mocno przebudowałam galerię zdjęc na DH STABLE . Teraz galeria jest rozdzielona na dwie części w pierwszej są same konie ułożone rasami - gdzie  dodałam miniaturki zdjęc - z czasem będzie od razu można się zorientowac jakie konie się ukrywają w danej rasie. Zawsze mi się marzył taki katalog !
Pracy przede mną jeszcze masa- masa fot już czeka na kompie, ale podpisywanie, wgrywanie i układanie ich to bardzo czasochłonna sprawa. Jak widzicie pojawiłay się tez z boku nazwy ras- linki do odpowiednich postów ze zdjeciami !
W drugiej cześci galerii są stajnie, jeźdzcy, siodłam, kantary i wszystkie dodatki.
Myslę, że dużo  łatwiej można będzie teraz znależć wszystko :)
Zawsze chciałam na tej stronie zrobic tego typu galerię- jednak do tej pory nie wiedziałam jak to zorganizować- ten system chyba jest naprawdę ciekawy. 
Zapraszam 
dh-stable.blogspot.com/p/galleria.html

1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie to zrobiłaś:)
    Pozdrawiam
    U mnie n\n
    breyerischleichkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)