3.06.2014

Prezenty dla Jasmine i innych koni


Naszą nowa i uwielbianą kuckę Jasmine spontanicznie obdarowaliśmy fioletową paką
Skrzynka ta to dosłownie absolutny produktowy szał !
Znaleźliśmy ją przypadkiem w pobliskim sklepie. I choć mamy już  trzy skrzynie na sprzęt Breyera (Classic) to tą skrzynkę po prostu musieliśmy kupić. Dlaczego? -->

Teoretycznie skrzynie Breyera są niby lepsze, choćby dlatego,że mają  w środku dodatkową wyjmowaną półeczkę, inny wygląd. Są fajne nie ma co. 

A jednak  w praktyce tego typu paki w stajniach osobiście często widywałam jakieś 15 lat temu. Potem w Polskich (i zagranicznych jakie widywałam) stajniach zagościły wszelkie plastikowe skrzynie na sprzęt , lub paki pionowe, stojące, z kółkami. W sumie nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałam pakę tego typu na żywo. Natomiast jeśli chodzi o plastikowe skrzynie na sprzęt - sprawa jest odwrotna. Tego typu skrzynie w wielu stajniach wręcz wyparły drewniane ciężkie paki . A i jest niezliczona ilość wzorów, konstrukcji , barw. 
Widac tego typu paki stworzyły w mej głowie niesamowicie silne skojarzenie ze stajnia. 
Dlatego gdy tylko dojrzałam tę zapinaną raczkami skrzyneczkę od razu pomyślałam, że ona wygląda jak miniatura prawdziwych skrzyni na sprzęt i nabyłam ją jak jakiś skarb czy trofeum  ! 
Kupiłam fioletową , ale były jeszcze inne barwy- chyba pokuszę się jeszcze na jeden  inny kolor.
Fioletowa skrzynia od razu przypadła do gustu Jasmine. 
Jasmine okazuje się być bardzo charakternym konikiem - zdążyła już wcześniej wywalczyć fioletowy kantarek z uwiązem, a do tego najnowszą derę w kratkę (klaczy Selle francais, za to klacz SF chyba odbiła to sobie potyczkami z Morganem grullo o kantar... -eh od kiedy mamy Isadorę, zdziczały nam konie  !)

Tu macie dowód jak kucynka walczyła o pakę- aż przy tym usiadła na zadzie.
Po walkach na uspokojenie konie dostały sianko i marchew (widoczną w wiaderku, na pierwszej focie).

A jeszcze większą frajdę naszym koniom sprawiło im obgryzanie nowych  krzewów. Tylko patrzcie na nie




Pozdrawiamy z DH Stable !

5 komentarzy:

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)