13.06.2014

Cos niezwykłego !

Włąsnie czuję się jakbym wygrała w totka! 

Dosłownie ekstaza i szok !

Nigdy  jakoś specjalnie nie marzyłam o tym koniu, ale po czesci tez dlatego,że  nie miałam nadziei, że kiedys go zdobędę :) A jednak ! Nie jest doskonalszy, ale

MA TO COS W SOBIE ! 

Choć do końca nie byłam pewna czy na żywo mnie przekona do siebie.

Ale od otwarcia żóltego kartonika  po prostu nie mogę zebrać myśłi !!!

&&&&##%^(&^&&&%%%%%%%%%$$$@@@^^*(*()

Oto nózki :

Lece  się napatrzeć,  nawąchać ,  nadotykać , nasłuchać parskania, na ...  

-no dobra koniec -

   i uszczypnać się , że jest u mnie! :)


***
Dodam jeszcze, że koń jest w DH STABLE ledwie parę sekund - a już ma swoje ogłowie :)

10 komentarzy:

  1. Czyżby Justadream? :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !
      Ależ Wy macie oko! Brawo- jako pierwsza zgadłaś, że to ona!

      Usuń
  2. Ojoj!
    Ogłowie sprintem robionę chcę je już zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mówisz" i masz :)
      Ogłowie sprintem robione- ale jest bardzo pracochłonne bo ma skomplikowaną konstrukcję, Ale doświadczenie z wykonania dziesiątek kjantarw i ostatnio bardzo dobrze wyposażony Magazynek materiałów okazały się być na wagę złota.

      Usuń
  3. Justa? Ochhhh! Teraz jestem zielona z zazdrości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano tak to ona ! Szkoda,że to była jedna jedyna sztuka- inaczej mogłabym ją załatwić. Niestety.
      Jak ona była w sprzedaży- to ona mi się nie marzyła, bo miałam inne zakupowe plany. Z czasem zaczęłan nad nią myślec- ale zawsze była poza moim zacięgiem, nawet juz o niej nie marzyłam. A teraz pojawiła się nie spodziwanie i szczęśliwie u mnie- niemal jak grom z jasnego nieba! I do końca tez nie byłam pewna, czy mii się na żywo spodoba (w końcu to rzezba Moody) a na żywo szał !!!!!!!!!!

      Usuń
  4. Mega, mega graty. No widzisz, a dla mnie od dawna jest ona wielkim marzeniem... Ale jeszcze kiedyś ją dorwę. Obiecuję (sobie). Czekam z wielką, największą niecierpliwością na opis i foty, duuuużo fot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ją dorwiesz jak się uprzesz na nią. Tyle, że skubana jest bardzo droga. Ja jak pisałam na poczatku nie marzyłam o niej. Z czasem mi się zmieniło. Ostatnio mysląłam, że jako,że nie zdobędę S Justadram możekupię sobie nową arabkę OT Sara Moniet RSI. Klacz ma pięknńą masc, śliczne uszka, i w ogóle jest super - ale dla mnie jednak to nie to, może fajnie by wyglądała jako druga arabka- półsiostra Justy. Ale generalnie jak mold Oais to Justadream. Wrażenia na żywo sa niesamowite- klacz bardzo mnie zaskoczyła !

      Usuń
  5. Tak, to Justa. Zazdroszczę ci. Podobnie jak Capricorn, jestem teraz zielona jak kosmita. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a ile razy ja jestem zielona jak ogladam kolekcje innych :) Ja długo nie rozumiałam FENOMENU tej klaczy. Aż do wczoraj !

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)