09.10.2018

Witajcie po przerwie! Najnowsze owoce mej twórczości :)))


Hej ! Witajcie po przerwie!

Widzę, że mimo upływu czasu nadal wiele osób tutaj zagląda. Bardzo dziękuję Wam !!! :)


Pokażę kilka rzeczy nad jakimi intensywnie pracowałam ostatnimi czasy




14.04.2018

HEJKA :D ---> ZENA KLACZ JEDNOROŻEC - Unicorn Mare Breyer Traditional 1790


Witajcie !!!
Spontanicznie napisze kilka sów, a co! :D
Taki znak ode mnie, że żyję - dla tych którzy jeszcze mnie pamiętają !!!🦄

ZENA

Mystical Unicorn mare -Zena 🦄 😍🦄
Breyer Traditional Model Horse
Mold Shagya Arabian sculpted by Brigitte Eber.
(Copyright - wszelkie prawa zastrzeżone )

16.12.2017

NOWOŚCI MODELE KONI BREYER 2018 !!! WIDZIELIŚCIE JUŻ? - New model horse Breyer 2018


😍😍😍

Wylukałam, wiec się dzielę!

Może już je widzieliście ?

Arab nie dość we wspaniałej maści jaka mi się długo marzyła na ten mold YEA !!!!
😍😍😍
A do tego jeszcze wygląda jakby był w zestawie z napierśnikiem i prezenterką.

-->>






Tu wolałabym także zdecydowanie gniadosza, ale siwczakiem na tym moldzie nie pogardzę. :D
Najważniejszedla mnie, że to wersja z wstążkami w grzywie 😍😍😍




Jednorożec Eberl wybitnie cudny, och ach  - bez komentarza 😍😍😍


Te trzy tradki to dla mnie absolutnie Must Have !!!


Classic



Classic na nowym moldzie , nie podano autora.

Na oko obstawiam zdecydowanie rzeźbę Susan Carlton Sifton, charakterystyczny pyszczek i rzeźba mięśni. Na bank zapoluję, choć nie jestem pewna czy na siwka, czy poczekam na inną maść. Ale na  żywo pewnie będzie wyglądać lepiej, więc kto wie... 😍😍😍 


Tym razem po więcej fot nowości i  zapraszam na FB





I przy okazji zapraszam do zaglądania na mojego Insta





Żyję tak tak, fajnie bardzo w sercu - gdzieś na etapie życiowej transformacji . 
Przepoczwarzam się -  Buahaha
 Jeden z efektów poniżej .
Kto nie widział - to moja ostatnia, a zupełnie inna w stylu  akwarelka.
A co mnie niesamowicie cieszy - fantastycznie oceniona przez znanego, wielkiego artystę
 wysokich lotów . Dorcia szczęśliwa !!! :)


"Mystical Horses - Twin Flame"
Watercolors  A3, 297x 420 mm, 2017
więcej fot akwarelki tutaj:
  art-dorotheah.blogspot.com/2017/11/mystical-horses-twin-flame.html


Pozdrawiam!!!





23.09.2017

Hej Kochani pamiętacie mnie jeszcze ? :D


Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie :D
Na szczęście z wieloma z Was mam stały kontakt poprzez Facebooka czy Instagrama :) 

Niemal niczym  mistyczny Fniks z popiołów :) powracam w temat koni, tworzenia, pisania i do modeli na dobre, ale już w praktyczniejszej formie. 
Kto ma ze mną kontakt, wie jak wiele zmieniło się u mnie najpierw w życiu wewnętrznym,  a w ślad za tym także w całym życiu, z wielkimi, pięknymi zmianami na bardzo wielu płaszczyznach. 
Dzięki temu mogę teraz powrócić do pozostałych planów ze spokojem i zaufaniem w sercu.  

Przede wszystkim musze wam namisać, że mogę się już nacieszyć przywiezieniem blisko mnie 
 i spotkaniami z tą Panią:

Poświatka

Tak to moja, zresztą już bardzo dojrzała Poświatka! Jest ze mną od 27 lipca ! To była:

23.06.2017

Wakacyjnie po przerwie !


Wakacje !
 Witajcie po przerwie!!!
Bardzo spontaniczny wpis :D
Haha jak myśleliście , że już Wam zniknęłam na dobre, to oto niespodziewanka - jestem ! :)

Breyer Camila Springtime Filly 9195 scale 1:6 "Foazilla", stock foal
I have version: red dun pinto- extensively overo, glossy
Sculpture: Kitty Cantrell. mold: AR "Raspberry"

Dużo osób wciąż do mnie się odzywa...

30.12.2016

Poświatka, moja końska miłość ! I sprawdziany życiowe !

Miałam plan na inny post, który jest w trakcie pisania. Przerwała mi grypa. 
Tymczasem Święta to wspaniały czas na refleksje na temat tego co kochamy
Więc naszło mnie na napisanie więcej o mojej końskiej miłości. 

Czytaj dalej...  

06.12.2016

Witajcie kochani ! Czas przebudzenia. Post bardzo osobisty.


Musiałam zrobić sobie przerwę od publikowania, od wszystkiego. Czasem trzeba przemyśleć sobie wszystko, choćby ceną za to było pozorne zrobienie kroku wstecz. Pozorne, ponieważ bywa, że ten jeden krok wstecz, pomaga poprawić kurs w życiu i zmienia wszystko. Tak u mnie właśnie się stało.

Tym postem Wam pokażę moją prawdziwą - zazwyczaj skrywaną twarz. Skrywaną z obaw przed atakami, niezrozumieniem. Dziś wychodzę poza moja strefę komfortu - stawiam czoła temu, bo akceptuję siebie i nie rani już mnie to, że ktoś ma inne zdanie.  

Oto przesłanie nowej, ale starej mnie. "Starej", bo jako "dziecko indygo" i numerologiczna dziewiątka, podobnie myślałam od wczesnego dzieciństwa, co za grosz nie pasowało do mego ówczesnego wieku i do wielu rzeczy jakich później się uczyłam...

Czytaj dalej... 

29.10.2016

HAPPY END ? ---- Uwalniam swego ducha :) ----


A teraz coś szczerego bardzo, co mi chodzi po głowie od pewnego czasu. 
Planów, pomysłów, niedokończonych projektów mam milion. Tylko czasu brak na wszystko, więc powinnam kompletnie odpuścić sobie blogi, by dać radę pociągnąć do przodu inne tematy, także artystyczne, życiowe itp. Mam bardzo wiele obowiązków, ważne, realne potrzeby życiowe  i zaczynam akceptować, że zwyczajnie nie dam rady zrobić wszystkiego, że pewne tematy pochłaniające energię, a nie dające zwrotów, muszę zepchnąć na dalszy plan, czy wręcz okroić z życia. Cóż zrobić.
 Będzie co ma być, wszystko od tej pory będzie iść własnym torem - nie mogę się przecież rozerwać. 

Breyer Camila SpringtimeFilly 9195 scale 1:6 "Foazilla", red dun pinto, version: extensively overo, glossy sculpture: Kitty Cantrell Mold: AR "Raspberry" stock foal scale 1:6 

SUNKISSED PINK - SAPPHIRE BLUE - FANTASY BIRD - Shine arabian Halter and Breastcollar sets for model horses, hand made by Dorotheah


Oto co zajmowało mnie tak intensywnie przez kilka dni :)

Prezenterki arabskie z napierśnikami  na okropnych fotach- ale coś widać :) 

Shine Arabian Halter and Breastcollar for model horses traditional scale
design and hand made, by Art Dorotheah © Copyright 

CORTES C fotopost PIORUN-ujący skoczek BWP - 1759 Breyer Traditional Jumper Belgian Warmblood - Walking Thoroughbred aka Carrick


Tym razem opis będzie krótszy- bo nie mogę na niego poświęcić więcej czasu i przez to powinnam skończyć z blogowaniem. Ale  szkoda mi też trzymać nieopublikowane foty tego konia.

O moldzie ogiera Carrick od początku mam bardo mieszane odczucia. Ale kara maść sportretowanego na nim wałacha (-jako model został ogierem) skoczka Cortes C - krewniaka mej Poświaty (poprzez Lugano I -wybitnie ważnego dla koni belgijskich - co było poważnym argumentem dla mnie), oraz typ konia i piękne detale rzeźby wykonanej przez Susan Carlton Sifton przekonały mnie do konia, pomimo jego niedoskonałości. Poczułam, że to jeden z tych koni, których nie powinno zabraknąć wśród uwielbianych przeze mnie koni. 



Breyer Traditional Cortes "C" Jumper 1759 BWP -Belgiam Warmblood,  black, star, black mane/tail, hind socks 2016-present Mold #724 Walking Thoroughbred aka Carrick Sculpted by: Susan Carlton Sifton-2013

22.10.2016

LADY FAZA I ŹREBIĘ PAINT-ER DH -Breyer Traditional 1446 Overo Paint Mare with foal - pinto overo bay dun

Co człowiekowi  daje spora kolekcja, poza  półko-żernością? 
To, że masz szansę przygarnąć konie, na jakie byś się nie zdecydował/a mając ścisły wybór ulubieńców. Są takie konie, które nie zawitały na chciejlisty, a możliwość ich sprowadzenia i  podziwiania przynosi zaskakująco wielka frajdę i poczucie wdzięczności do Świata :)

Od kilku lat, z milion razy się zastanawiałam nad tą parka- ale zawsze były inne priorytety. U modeli ważniejsze są dla formy, niż maści. Tym razem jest inaczej - przełamujemy nieco schemat. 

LADY FAZA  I  ŹREBIĘ PAINT-ER  DH

 Breyer Traditional 1446 Overo Paint Mare with foal overo pinto 2012-2015 , bay dun overo,

21.10.2016

DERKOWY ZAWRÓT GŁOWY :)

Kilka derek jakie gdzieś w międzyczasie nam przybyły. Zaczynając od jednej z najnowszych:


Breyer Traditiional Colorful Blanket 2053 Kolorowa derka,
 model Breyer Traditional 1716 SBH Phoenix Clydesdale Stallion Mold #708.Othello (Wintersong) , sculpted by Kathleen Moody Introduced: 1999 (Porcelain), 2007 (plastic)

19.10.2016

Opis jeźdźca: 544 Nico Polo Player Limitd Edition 2015 Breyer Traditional Rider

Santiago Polo Pony  zdobyliśmy już w połowie roku 2015, błyskawicznie po tym jak pojawił się w sklepach. Planowaliśmy co prawda zakup na tym moldzie Frankela o przepięknym odcieniu,  ale wizja kuca polo jeszcze bardziej nam się marzyła. Jakiś czas później sprowadziliśmy rząd polo dla Santiago. Gracz Polo też nam się marzył, ale dopiero po ponad roku od zakupu konia udał się go sprowadzić do stajni.


NICO 

Breyer Traditional Rider - 544 Nico Polo Player Limitd Edition 2015