21.11.2014

Powitajcie naszą małą ASHLEY Breyer Appaloosa Foal


Klaczka jest u Nas od paru dni, dopiero przyzwyczaja się do naszych stajni,  więc napiszemy więcej o niej i pozostałych nowych koniach  jak tylko uda nam się złapać wolną chwilkę. 
(Już mamy zdjęcia naszych nowych nieparzystkopytnych) 

Klaczka aktualnie wymaga wilkiej troski , więc niebawem znikamy. 

Ale  nim to nastąpi dodamy info, że na 

18.11.2014

MODELE BREYER TRADITIONAL

**************  Modele koni Breyer Traditional  1:9  ***************
UAKTUALNIONA GALERIA, Z ETYKIETĄ- WIDOCZNA NA BOCZNYM PASKU

MODELE PETER STONE MODEL HORSE


MODELE PETER STONE MODEL HORSE

**********************TRADITIONAL 1:9************************


Peter Stone model Horses -  Trotting Drafter - Clydesdale Unpainted
MY CUSTOM  "CAST A SPELL DH" Clydesdale  kary  sabino, wałach   
Kolory wstążeczek  niebieski turkusowy, jasno zielony i fioletowy. 
All the colors and patterns of my vision.
 Sculpted: Kitty Cantrell (USA) POST


17.11.2014

MODELE BREYER CLASSIC


Ilość modeli Breyer się zwiekszyła,  więc teraz będą osobne posty dla konkretnych  skal, widoczne w spisie na pasku lewej stronie (-Etykiety). Dodatkowo pod nazwą konia jest link, lub kilka linków do postów z opisami  i zdjęciami konia.

***************   SKALA CLASSIC  1:12    *****************

WARMBLOODS- WIERCHOWE KONIE PÓŁKRWI


BREYER Classic Dark Bay Hanoverian (612), 2009-2011. Sculpted by Susan Carlton Stiffon "Warmblood" Introduced 2008 *Don Shufuro DH* fota 2  POST

REDI NA CHAMPIONA !

 Choć mamy rosłego Breyer Traditional Cappucino, to czuliśmy niedosyt  koni  arabskich w pokazowej pozie, w stój. Cappucino ma swój urok , robi niesamowite wrażenie, gdy widać go z większej odległości, ale gdy się jemu przyjrzeć widać niedoskonalosci sylwetki, czy w typie arabskim.
Zastanawialismy się nad stojacym arbem Traditional Stone, ale nie przekonał nas jego typ, długonogie proporcje typowe dla wsólczesnych amerykańskich arabów i "jaszczurkowy" urok. Oczywiście konie te są przepiękne i chyba nikt nie odmówi im niezwykłosci  ( może kiedys mimo wszystko go zdobądziemy), jednak nam marzył się arabek bliższy typem polskim koniom arabskim.
Od lat zastanawialiśmy się nad zakupem konia z  linii Breyer Classic "Black Stallion". Te konie przekonały nas własnie doskonałym, klasycznym arabskim typem !

Planowaliśmy kupić  obecnie łatwo dostępnego gniadosza. jednak na żywo odstraszyła Nas chropowata powierzchnia ciała, kłoda, która przy gniadej (lekko błyszczącej maści jest bardzo mocno widczna. Natomiast jaśniejsza i mniej błyszczaca maść kasztanowato dereszowata ( ang. red roan), wspaniale tuszuje większośc niedoskonałości powierzchni ciała ( minusem dla wielu będzie to, że koń o tej masci nie może być uzany za araba czystej krwi, a jedynie za araba półkrwi -part arabian)

Tak więc przyjechjał do nas ten pan :

"Redi DH" -Breyer Classic  Red Roan Sabino Part Arabian 618, Chris Chess "Black Stallion"1983 ->

16.11.2014

Na zimę ubieramy źrebaki ze stajni Traditional i mniejsze, dorosłe konie ze stajni Classic !


Wiele lat temu udało nam się upolować derkę dla źrebaka Traditional turkusowo- białą, w kratkę . 
Uwielbiamy ją ! Od kiedy zamieszkał u nas Hawk (mały dorosły Classic mold "Swaps" sculpted Mauren Loove)  przejął tę derke na stałe. Te derki są juz nie produkowane i bardzo cięzko je zdobyć , ale zasze myśłeliśmy, że jesli tylko się nadaży okazja dokupiny pozostałe barwy. 

Breyer Traditional Foal Blanket  2475  Tartan turqoise - Breyer Classic Hawk (mały  Classic mold "Swaps" sculpted Mauren Loove)  
Breyer Traditional Foal Blanket  2475 pink -yellow Heartbreaker foal Breyer Traditional (sculpted Brigitte Eberl), purple

15.11.2014

Witajcie.
Wczoraj odebrałam z włoskiego  sklepu  stacjonarnego  zamówione rzeczy. 
Cześc koni ( nówki  w kartonikach i pani weterynarz ze swoim  psem ) bedą szukac nowych  oipiekunów i stajni :) 
 Rozpakowane konie (i derki,siodło), oraz kot  - juz się zadomowiły w DH STABLE !
Niebawem dodam więcej , lepszych fot, oraz opisy.

Generalnie jestem mega szczęsliwa, szczegolnie z Red Roan Part Arabian Ch. Hessa,, którry może nie ma najlepszych detali , ale ma doskonały typ wpisujący się swietnie w obraz polskich arabów ( daleki od współczesnych długonogich jaszczurowatych, amerykańskich arabów). 
Mold przyjechał  konkretnie na moją próbę przerobienia go. 
No i derki, ja te derki  kocham - mają metalowe zapinki  w kształcie "T".
Na fotce są m.in. ...

12.11.2014

Na życzenie "Orzeszek" w rzędzie :)

własnie znalazłam fotki wiec od razu wstawiam :)

Honey Peanuts DH- Breyer Classic Dappled Chesnut Thoroughbred 615
Pierwszy z lewej  Kavaskar DH - Thoroughbred Hunter Best In Show, Honey Peanuts, Ekselsja DH- grey sella Francais, Don Shufuro DH- dark bay hanoverian Breyer Classic

Lubicie konikowe prezenty ???


Bo ja bardzo lubię ! :D
Choć juz dawno przyzwycTen konik po prostu nie grzeszy urodą  :)
Ale przeciez trzeba pamiętać o przysłowiu: "darowanemu koniowi w zęby nie zagladaj !" 
Tak więc przedstawiam Wam takiego oto:
  polski, gliniany konik bujany 

Honey Roasted Peanuts- Breyer Classic Dappled Chesnut Thoroughbred 615

Czekam na nowe koniki i w miedzyczasie szybki post :)
***

To koń który na zdjęciach nas nie potrafił do siebie przekonać. Ba nawet kilkukrotnie został publicznie przez nas  nieco skrytykowany. Tym czasem gdy zobaczyliśmy go na żywo wydał się on zupełnie inny niż na zdjęciach- taki prawdziwy, normalny jak koń z pobliskiej stajni, czy folblucik WKKW z naszych wspomnień. I to co było jego wadą stało się zaletą.
Robienie wielu zdjęć wydaje się niezbyt trafione w tym konkretnym przypadku. Po prostu uwierzcie, że on na żywo robi dużo większe wrażenie niż na fotach. I jest taki apetyczny jak  miodowy prażony orzeszek (klik) czyli
- Honey Peanuts DH!!!
Breyer Classic Dappled Chesnut Thoroughbred 615

24.10.2014

KALENDARZ 2015 KONIE MALOWANE + PLAKAT - DOROTA ZDUNSKA


Zaskoczę Was, czy nie zaskoczę ?  Ciekawe ?!
Zawsze o tym marzyłam - ale wiele lat upłyneło nim udało mi sie zrealizowac ten pomysł.

To  ukoronowanie ponad dwóch lat mojej  wytężonej pracy artystycznej i
całego życia poświęconego pasji  !
No i jestem zachwycona ekskluzywną i profesjonalną jakością wydruku !

Pam pa,  ram pa pam !!!



Z mojej pracowni artystycznej - w twim domu!

KALENDARZ 2015 Konie - Dorota Zduńska

Kalendarz miesięczny na ścianę
Ekskluzywny, profesjonalny wydruk
Wymiary: 30,5 x 42,3 cm

2015 Kalendarz z moimi malowanymi końmi jest już dostępny na zamówienie przez paypal i prezentuje wiele z moich najbardziej popularnych obrazów, specjalnie wybranych dla Ciebie!  Zawiera także dodatkową stronę bonus - PLAKAT! 


Metalowa spirala, srebrna,
Klasyczna demimatt -mattowy powlekany, gramatura papieru: 170gr, tył kalendarza: 300 gramów

Kalendarze są wysyłane w solidnym opakowaniu na cały świat.
Fantastyczny prezent na Mikołajki czy na Gwiazdkę!
Wymiary: 305x423 mm / 12x16.5 "
Wysyłka 3- 11 dni. Cena 24 € Dostawa: WŁOCHY 8 €; Reszta Europy w ty Polska 9,50 €;
Afryka, Ameryka, Azja 15 € Inne; Australia, Oceania 20 €.

Aby zamówić wystarczy przejść do Paypal. Nasze konto  dorotheah@o2.pl
Możliwy jest także zakup poprzez przelew na polskie konto bankowe.
Nie zapomnij podać swojego adresu pocztowego !

W przypadku większych zamówień, przed złożeniem zamówienia, prosimy o kontakt z nami w sprawie ceny, ceny kalendarzy i przesyłki.





============ENGLISH============

CALENDAR PLUS POSTER HORSES / CALENDARIO 2015 CAVALLI - DOROTA ZDUNSKA

From my art studio - it's your home!



Wall callendar monthly  2015 - Horses -  Dorota Zdunska
Exclusive, professional print
30,5 x 42,3 cm

2015 Equine Art Calendar Dorota Zdunska is now available to order through paypal & showcases many of my most popular images, as selected by you !It is the culmination of over two years of my hard artistic work and of a all life spent passion!   It also includes an extra pages bonus -  POSTER!

Wire bound , silver,
Classic demimatt -Matt Coated,  paper weight: 170grammes, weight of cardboard: 300 grammes
Calendars are dispatched in a solid packaging  and shipped worldwide.
A must for anyone's Christmas stocking! Calendar Dimensions: 305x423 mm / 12x16.5"
Shipping  3- 11 days. Price 24 €
Delivery: ITALY  8 €; Rest of Europe 9,50 € ;
Africa, Americas, Other Asia 15 €;   Australia, Oceania 20 €.
To order just go to Paypal. Our account is dorotheah@o2.pl
Don't forget to include your postal address in a 'Note'

For larger orders before ordering, please contact us about the price. For larger orders is the ability to print calendars in several other languages


  


================ITALIANO ==================


Dal mio studio d'arte - è la vostra casa!
 CALENDARIO 2015   PIÙ POSTER

  CAVALLI   -  DOROTA ZDUNSKA

 Callendario mensile da parette
Esclusivo, professionale print
30,5 x 42,3 centimetri

2015 Equine Art Calendar Dorota Zdunska è ora disponibile su ordinazione attraverso paypal e mette in mostra molte delle mie immagini più popolari, come scelto da voi! E 'il culmine di oltre due anni del mio duro lavoro artistico e
di tutta vita spesa passione!  Esso include anche un bonus extra pagina - POSTER!

Spirale metallica, color argento
Pagine: demimatt Classic -Patinata opaca, carte pagine: 170gr, cartone supporto: 300 gr
Calendari vengono spediti in un imballaggio solido e saranno spediti in tutto il mondo.
Un must per calza di Natale !  Dimensioni: 305x423 mm / 12x16.5 "
Spedizione  3-11 giorni . Prezzo 24 €
Spedizione costa : ITALIA 8 €; Resto d'Europa 9,50 €;
Africa, Americhe, Altri paesi dell’Asia 15 €; Australia, Oceania 20 €.
Per ordinare basta andare a Paypal. Il nostro conto è dorotheah@o2.pl
Non dimenticare di includere il tuo indirizzo postale in una 'nota'


Grande ordine: i prima di ordinare contattarci per il prezzo. Per ordini più grandi è la possibilità di stampare i calendari in qualche diverse  lingue.



-----------

W razie pytań piszcie do mnie najlepiej na dorotheahhh@blogspot.com
Przez wystawę mam zaległosci w sprawie odpisywania na Wasze komentarze, z pocztą  i w ogóle z wieloma innymi rzeczmi - zapewne w tym tygodniu po troszkę zacznę ogarniać ten temat.
Pozdrowionka !

Moja artystyczna wystawa malarska "Konie z serca" 10. 2014 BOGLIASCO, ITALY I MODELE !!!

Niedawno pisałam Wam, że będzie moja wystawa indywidualna w przepięknej  Włoskiej miejscowości Bogliasco, Genova (region Liguria) .

Jestem masakrycznie zmęczona organizacją, ale i  jestem zachwycona wydarzeniami i opiniami, pokrzepiającymi słowami, szczególnie tymi usłysznymi od kolekcjonerów światowego malarstwa i osób ze swiata sztuki , którzy zaszczycili mnieswą obecnością na wystawie. Tu wstawię tylko kilka zdjęć 

Na zdjęciu oprócz moich obrazów , Ksiązki Akademia Jeżdiecka z moimi rysunkami, Magazynu Expoart itp,  jest moja płaskorzezba "ARGILLO DH" , nowy przemalowaniec mojej roboty CM "CAST A SPELL DH", Trotting Clydesdale Peter Stone Model Horses o którym wspomniałam w poprzednim poście  , oraz Totilas Breyer Traditional w mej roboty miniaturowym rzędzie dresazowym. 

Mój przemalowaniec (my custom) :"CAST A SPELL DH"- Peter Stone Model Horses Trotting Draft Clydesdale black sabino gelding

Niwktórzy już widzieli te zdjęcia w mojej galerii  ART DOROTHEAH 
Jednak tam opisy były po angielsku więc napisze także i po polsku, może nieco szerzej niż w pierwszym tekście.

Dorcia w swiecie customizowania...


MÓJ PRZEMALOWANIEC - MY CUSTOM MODEL HORSE:

"CAST A SPELL DH" Clydesdale  kary  sabino, wałach   
Kolory wstążeczek  niebieski turkusowy, jasno zielony i fioletowy. 
All the colors and patterns of my vision.

Copyright © All Rights Reserved 


Model konia: Peter Stone model Horses -  Trotting Drafter - Clydesdale Unpainted
 Sculpted: Kitty Cantrell (USA)

Więcej ->

06.10.2014

Może się za mną stęskniliście troszke ???

... Bo ja za Wami bardzo !!!I

Mam nadal urwanie głowy, totalna życiowa  jazda bez trzymanki kolejką górską ! Oprócz rodzinnych i życiowych spraw, przede wszystkim na dobre pochłonęła mnie twórczość artystyczna.

W tej chwili organizuje wystawę swoich prac plastycznych w Bogliasco ( Genua) , we Włoszech
ART EXHIBITION  "HORSES OF THE HEART" 

-->

04.07.2014

Szaleństwa w świecie DHorses :)


Witajcie po przerwie , za którą znów palę się ze wstydu. Ale cały czas o Was myślałam i mam nadzieję, że tym razem wynagrodzę Wam czekanie :)))))) 
Wciągnął mnie ostatnio pewien większy projekt, inicjatywa kilku osób, którą wcielam życie od strony technicznej, przez co mam za sobą zarwane noce ... Ale po kolei. 
Breye Pony Gal Jasmine  w kantarku hortensia "Fun"  DH