10.02.2016

LEKCJE DRESAZU: SAVANAH I FLIM FLAM Hanoverian Breyer Traditional 1204

 Po fotach Valegro w siodle z dresażystką na grzbiecie znowu temat dresazu.:)
 Zanim pokażemy nowych mieszkańcow Dh Stable, trening dresażowy tej oto pary: 

SAVANNAH  i FLIM FLAM 


Koń: Breyer Traditional Flim Flam (1204) 2003-2004 bay. Sculpted by: Jeanne Mellin Herrick, “Romer”, Introduced 1990
Dresażystka: amazonka "Savanah" z zestawu Classic Animal Rescue Set  61036 ,  w ubraniach (bez fraczka) Breyer Classic Chelsea Show Jumper No. 61052 . 
Dresażowe siodło i ogłowie mojej roboty ( te co na Valegro, komplet ma bardzo dużą regulację)
Rozwiń więcej ...

09.02.2016

DRESAŻYSTAKA NA VALLEGRO KWPN -(1756) BREYER TRADITIONAL DRESSAGE -FOTY !!!


VALLEGRO KWPN -(1756) BREYER TRADITIONAL DRESSAGE POST Valegro Post -->>
Amazonka: Breyer Traditional z zestawu Let's Go Riding- Western Set 1410 (2010-2013)   Vanessa* POST 
Ubranie dresażystki: Breyer Traditional Dressage Rider Megan 526
Siodło i ogłowie munsztukowe mojej roboty DH :)

05.02.2016

ZAJAWKA - DRESSAGE VALEGRO BREYER

Jeśli ktoś z Was jest ciekawy Breyer Valegro ...


... w siodle dresażowym pod amazonką ....

Model Konia CollectA 88692 Pinto Klacz Izabelowata


Kolejną  klaczką w DH Stable w sekcji mniejszych koni Littele Bits (zbliżone do Schleich).
Czemu wybór padł na nią ? Cięzko powiedziec. Oto mówiła, przepraszam, rżała  czymś do nas  :)
-I nie wiemy czym dokładnie. 
Ot niezbyt wielka, a bardzo ładna klaczka, w ładnej pozie w kłusie i uroczej izabelowato-srokatej maści. Może to właśnie to połaczenie cech zaowocowało wyborem.  

Model Horse CollectA 88692 Pinto Mare Palomino
Sculpted by: Deborah McDermott  9,3 cm x 16,1 cm
 Introduced: 2014

COLLECTA 88663 MISSOURI FOX TROTTER Klacz Kasztanowata

Ostatnio biegam po urzędach załatwiając tysiące spraw i mam bardzo mało czasu na pisanie. Ale jak pisałam planuje spore zmiany w życiu, które jak załatwię wszystkie sprawy, zaowocują możliwoscią poświęcania większej ilości czasu na modelarstwo końskie. 
W ramach przerywnika opis modelu Collecta. Foty jak już zapewne mniektórzy zauważyli, już jakiś czas temu wrzuciłam na
  dh-stable.blogspot.com

To jedna z ubiegłorocznych nowości wśród modeli koni firmy CollectA 2014


Model Horse CollectA 88663 Missouri Fox Trotter Chesnut Mare
  Deborah McDermott,  10,5 cm x 16,5 cm,  Introduced: 2014

26.01.2016

SŁODZIAK SŁODZIASTY : model konia Breyer Pony Pinto Pal "Oetmal Creme" Special Edition 9671563



Intensywnie prację,  zalegam jeszcze z komentarzami i życiem :). Ale natknęłam się na ukryte w czeluściach mojego kompa stare foty, na nie zbyt pasującym  tle tego oto kucorka. Mam nadzieję, że juz nie długo uda mi się ponowić foty, a tymczasem pokażę Wam te zdjęcia. 
Jak widzę tego kucorka pyszczek sam mi się śmieje od ucha do ucha.


SŁODZIAK SŁODZIASTY 
czyli:


BREYER PINTO PAL "OATMEAL CREME"  SPECIAL EDITION
  chesnut pinto nr 9671563 , produkowany tylko w 2004 roku 
Wielkością jest jak duży kuc w skali traditional 

22.01.2016

IDEAL - Peter Stone Model Horses Traditional - "Black Tie", czyli model konia typu stock


Ten pan choc mieszka u Nas juz kilka miesięcy nadal, budzi niezwykłe emocje.
Nie byliśmy w sanie opisac go  od razu gdy dojechał, czekając na to, aż emocje opadną. I może nawet chwilami opadają -gdy ogier stoi w stadzie pełnym wyjątkowych i wymarzonych koni. 
Ale wystarczy go postawić w pierwszym planie, albo wziąść na bliższe oględziny, by znowu miec problemy z jasnym wyrażeniem emocji.


 Peter Stone Model Horses Traditional - "Black Tie" Black Dapple version: Stallion, Glossy (long / long) SR (2004) 

18.01.2016

Photo Show

Jako, że zebrało sie sporo chętnych, to na pewno będziemy startowac z tematem. 
Pewną wiedze tematyczną, oko, oraz sporo doświadczeń po pPolskim Photo Show oraz konkursach międzynarodowych IMEHA z wieloma chempionami wydają mi się być fajną bazą do tego by wystartować z tematem Photo Show, ale tym razem robiąc dla Was konkurs. 

Breyer Sunny WG- pokazana w ręku. 

10.01.2016

MIAŁO BYĆ U MNIE CANDY, ALE...

...

Po przemyśłniu sprawy doszłam, do wniosku, że lepiej  zrobię ogłaszając konkurs fotograficzny.

A jak coś robic - to warto zrobić to dobrze i na całego!

Więc co powiecie na 

PHOTO SHOW U MNIE ?

Czempion dywizji "Performance" Model Horse -polskie forum  P1. jeździectwo Photo Show - Performance 2013
Warlendo DH, Sandranna DH, Sariah DH (Dorotheah) 


Od dawna mi sie marzyło zorganizowanie takiego PS. 
Byłyby dywizje: użytkowa, hodowlana I, Hodowlana II. 
Oraz może jeśli znalazłonby się wiecej chętnych klasa : colour  i rzędy.

Co wy na to? 

To by wymagałoby od mnie nakładu pracy, bazy technicznej do organizacji, więc najpierw pytanie czy jest ktos jest chętny ze swoimi fotami??
Może byc na pw, albo w komentarzach.  




2. wiceczempion dywizji "Performance" Model Horse -polskie forum 
 P1. jeździectwo Photo Show - Performance 2013
Ravel DH (Dorotheah) 


07.01.2016

OŚWIADCZENIE: WłOŻYŁAM KIJ W MROWISKO !


Skoro C. ma prawo do oświadczenia na swoim blogu, to czuję się w obowiązku, 
do napisania stosownego oświadczenia co o tym myślę tutaj. 



Przeczytałam jakie koleżanka ma usprawiedliwienia na swoje przypadki.
Przemyślałam jeszcze raz i niestety nadal  one mnie nie przekonują.

 Bo jedną, dwie, góra trzy rzeczy to ja rozumiem. A jakoś nie przypominam sobie, ani jednej osoby, która wobec mnie doszła do choćby dwóch przypadków.
 Tylko C. to się udało. I to sporo więcej niż  dwa, trzy razy. Dlaczego?
A same wymówki zabrzmiały, mniej więcej tak jak się spodziewałam.

Napracowała się chyba koleżanka, nad napisaniem tekstu, który tak porusza emocje czytelnika ( dobrze wiem, że to Twoja mocna strona itp.). Teraz "biedna C.", jest szykanowana, a koleżanki, za wszelką cen i nad wyraz chętnie przyłożą napastnikowi z nawiązką, do czego jeszcze wrócę.

Ale ja już to wszystko rozgryzłam..

03.01.2016

INTRYGUJĄCE PRZYPADKI - PRZESTROGA DLA KOLEŻNKI


    Bardzo długo myśłałam, czy napisac o tym co gryzie mnie od dłuższego czasu. 
Nie łatwo się pisze o sprawach przykrych, frustrujących, czy trudnych, szczególnie w miejscu  dedykowanemu tematom związanym ze sztuką, modelarstwem itp.

 Zastanawiałam się tez czy pisanie o tym co się dzieje u mnie nie doprowadzi do zbyt dużych zamętów w naszym, stosunkowo niewielkim środowisku, więc długo milczałam. Jednak cos niedawno przewazyło szalę i doszłam do wniosku, że to nie tędy droga. Bo to nie jest prawdziwa harmonia - tylko pozory ładu w środowisku. 
A ja kocham szczere podejście do pewnych rzeczy, tworzenia  i ludzi. 
Przychodzą w życiu takie momenty, kiedy trzeba się postawić pewnym  nagminnie powtarzającym się zdarzeniom !
Byk zodiakalny 


01.01.2016

HEJA, NAJLEPSZEGO W 2016 ROKU !!! Pozdrowienia i foty mej kolekcji modeli koni na półkach :)))

Parę dni temu napisałam posta o podsumowaniu kolekcji, z fotami większości tegorocznych nabytków.  A teraz mnie naszło na zronienie fot większej czesci kolekcji ( nie ma na fotach bardzo dużel liczby koni w skali Little Bits i SM i wielu innych rzeczy). W sytuacji gdy doszła w tym roku dyszka tradków i kilka koni classic to zmiany myślę, że są widoczne. 

29.12.2015

HICKSTEAD CZY RAVEL,Snowman ? Breyer Traditional: Hickstead 1439 i Ravel 1475, derka Newmarket

Swego czasu bardzo często zadawano mi pytanie który model wybrać: 
Hickstead, czy  Ravel ( mold Idocus, obecnie na nim jest siwy Snowman) ?


*Breyer Traditional Hickstead With horse blanket 1439, Shaded dark bay 2012-2015 Mold: Trakehner 1979 Sculpted by: Chris Hess , Olandrese Dutch Warmblood
*Breyer Traditional RAVEL KWPN (1475 ) , 2010-.. , bay . Sculpted by Susan Carlton Sifton , (" Idocus " Introduced : 2009) *Ravel DH*  w derce Newmarket

Kopytkiem Wam macha rosnący fryz rzeźba Magnaat DH Pref Sport fresian, plus kolejne foty Breyer Valegro

Tak poświątecznie Wam macha kopytkiem Magnaat, któremu znowu mogę  zadedykować więcej czasu. Pracy wciąz mam wiele ale już zaczynam być szczęśliwa z ogólnej formy konia w niektórych miejscach. 




Tradycyjnie więcej fot n w mej galerii na Art Dorotheah --> KLIK 

23.12.2015

W Wigilijną noc, niech Mikołaj Święty, przyniesie Wam KOŃSKIE PREZENTY... :)


***


*
W Betlejem na sianku Zbawiciel się rodzi, 
niech Wam jak najlepiej w życiu się powodzi, 
zaś w Nowym Roku o każdej godzinie, 
niechaj nic co dobre Was w życiu nie minie.

*
->