10.04.2014

Hejka !!! Własnie zmieniam ...


Własnie jestem w trakcie zmiany dostawcy internetu (miałam net tylko 100 godzin w miesiącu).  
A za parę dni będę podłączona do "normalnego" netu - więc będę mogła lepiej zaopiekować się stroną i  ponownie więcej pisac na temat modeli koni !!!

kłusy
(stara fota ale konie piękne - Collecta gold chesnut arbian mare, Collecta Black Thoroughbred mare, Collecta Tennesse Walking Horse foal black. 

Kurczę jestem taka podekscytowana, że aż mi lżej na sercu ! ... 

06.03.2014

Mój drugi relief w trakcie pracy

Nowy relief  w trakcie pracy. Pokazywałam foty na stronie na Facebook- ale tam nie każdy zagląda.
Towarzyszyliście mi podczas tworzenia mego pierwszego reliefu, więc może i spojrzycie na tę pracę.
Tak obecnie wygląda po trzecim dniu pracy

05.03.2014

Pozdrowionka od zaganianej Dorotheahh

Kochani !!!
Na pisanie postów już w ogóle mam brak nawet chwili. Za co mogę tylko przepraszać Was !

Jedne z moich zaległych nowości. Postaram się jak najszyvbciej odnalezc dawno wykonane  foty i opisac Breyer Classic Quarter Horse (ciemno gniado dereszowaty, w pierwszym planie), który jest u mnie  dzięki uprzejmości  PONY SHOP !

17.12.2013

Szalony źrebaczek "Puli" - akwarela Doroty zdunskiej

No to na dokładkę. Świeżuteńki, wczoraj ukończony "Puli"
O kurka jakie imię :D  Nie wiem dlaczego, ale tylko to mi pasowało !

"Puli" źrebię fryzyjskie, akwarela Dorota Zdunska.
 Wymiary 29,7-21 cm (format A4 ).

Portret, sport, skoki konia "kiwi" zakończył.

Hej hej ! :) Możecie mnie biczować- tak ! Znowu powracam po nieobecności. :) 
Może juz niektórzy widzieli mój nowy portretwłoskiego konia skoczka "Kiwi", dla tych , którzy nie widzieli wstawiam i tu foty, dla Was z dodatkowym opisem po polsku. 


Portret konia sportowego "Kiwi", Dorota Zdunska . Akwarele, A3 (ok. 27 x 40 cm).

26.11.2013

Wystawa plastyczna w Rapallo Horse Club, portret Kiwi i strona na FB

 Ojjj joj joj.
 Możecie mnie tłuc za nieobecność. Praca wciągnęla mnie na dobre, a od miesiąca też jeżdżę na koniach Rapallo Horse Club. Oddałam się pasji pracy z końmi i jeździectwa na dobre. 

Do tego po nawiązaniu współpracy z ośrodkiem udało mi się zorganizować wystawę części moich prac w HORSE CLUB RAPALLO  -Restaurant (Italy)

21.10.2013

Pisaliśmy Wam niedawno o polepszeniu infrastruktury DH Stable.

Najważniejsza stała się nasza nowa 
STAJNIA SKŁADANA COLLECTA   (nr 8933 bez koni, z ogrodzeniem, poidłem i z 2 snopkami)



Jest ona bardzo wyjątkowa między innymi dzięki temu, że jest u nas dzięki sklepowi PONY SHOP.
I tu chcielibyśmy bardzo gorąco podziękować właścicielom sklepu za inicjatywę, która umożliwi miłośnikom tematu bliższe poznanie właśnie tej stajni. To bardzo wielkie wydarzenie dla naszego środowiska!


14.10.2013

Koński powód nieobecności- Klub Jeździecki Rapallo !


Muszę Was przeprosić za braki oznak życia. Byłam tak zmęczona, że nie miałam siły nawet odpalić kompa. Dlaczego?

Udało mi się dostać tymczasową pracę w włoskiej stajni. I to w jednej z najlepszych stajni ( a może najlepszej?) w rejonie Ligurii w Klubie Jeździeckim w Rapallo.

23.09.2013

Gharib- młody ogier arabski- akwarela Dorotheah




Gharib - arabian stallion, watercolour by Dorota Zdunska

Ulepszenie pracy "Fanfail- Wachlarzyk"- źrebię arabskie, ogierek - Dorota Zdunska

Do tej pracy mam szczególny, bardzo emocjonalny stosunek, ponieważ źrebię przypomina mi pewnego ogierka.

Podczas praktyk w Janowie Podlaskim miałam w stajni klacze ze źrebiętami w tym pewnego wyjątkowo bojaźliwego ogierka, klasycznego kuhailana, zmieniającego sierść na ciemniejszą.  Jakiż on był piękny ! Dwukolorowy arabek!

17.09.2013

Siodło westernowe - Cimarron Western Pleasure Saddle, Breyer Traditional 2467


Niedawno wspominaliśmy o pomyśle ujeżdżenia Cześka i jego nowym halterku z kółkami własnej roboty. Do kompletu musieliśmy zorganizować dla niego siodło westernowe.

 Zdecydowaliśmy się po prostu zakupić sprawdzony, markowy produkt rymarski.
 Dlaczego kupno a nie zrobienie własnego  siodła?

11.09.2013

Półeczka na modele Breyer STABLEMATES i STONE HORSES CHIPS



 Cieszę się nią już od 4 miesięcy, więc pora i Wam napisać o niej. Kto wie, może i Wam się spodoba i znajdziecie podobne w innych sklepach.
Moje modele Stablemates zaczęły mnie denerwować, tym, że postawione w dużym stadzie, przy układaniu, notorycznie się wywracały, robiąc domino...