3.06.2014

Troche FUNu i zabawy !!!

"Robótki ręczne" wciągnęły Dorotheah ostatnio dość mocno. 
Po serii kantarów dla tradków, postanowiłam troszkę wyposażyć konie Classic- ofiarując im pakiet zupełnie odjazdowych kolorstycznie kantarków DH (które niektórzy może już gdzieś dostrzegli. Nie są one bardzo realistyczne- bo nie o to w nich chodzi. Miał być "FUN"(zabawa) i SZAŁ.  I JEST !!! :)))
Elektryczna zieleń, róż sangrija , fiolet hortensia, i błękit z szafirowym odcieniem.
Od tych barw po prostu cięźko oderwać oczy. Nawet gdy się jest amatorem stonowanych barw- raz na jakiś czas, każdemu, po prostu należy jakieś kolorystyczne szaleństwo !
SANGRIJA PINK - czyli gorący , mocny róż, który w słońcu jest jakby minimalnie czerwonawy !

BLUE o delikatnym odcieniu szafirowym  wspaniale wygląda na siwkach.

Fiolet Hortensja na żywo jest o wiele piękniejszy, ciemniejszy i bardzo głęboki. 

Elektryczna zieleleń jest zbyt elektryczna dla mego aparatu, w skutek czego powstają jakieś niesamowite efekty wizualne- foty nie oddają barw i muszę ponowić sesję. (kolor dobrze wyglada na pierwszej focie)
Od kantarków nie może się oderwać dziecię, które od pewnego czasu "opiekuje się" naszą fryzyjską klaczą Safari w skali Classic i prowadza ją za kantar i uwiąz jak żywego konia !!! :)))
Czyli jest ten FUN !!!

Hortensja jest tak wdzięczną barwą, że postanowiłam stworzyć prezenterkę. 

Powstała też prezenterka sangria róż - fioletowa. Ale to połączenie barw jest nie dla każdego.
Na pewno będą inne.
W ogóle  te dwie prezenterki są już skończone, ale  generalnie prezenterki są  u nas w fazie eksperymentacyjnej, pod kątem konstrukcjnym.
Więc zapewne pojawią się kolejne :)  

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra! Naprawdę potrafi pani zaskakiwać. Nie spodziewałam się takiego kolorystycznego szaleństwa! A kantary, mimo że nie realistyczne wyglądają pięknie. Naprawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A można wiedzieć z czego są zrobione? Nigdy nie widziałam takiego sznurka.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)