4.07.2014

Szaleństwa w świecie DHorses :)


Witajcie po przerwie , za którą znów palę się ze wstydu. Ale cały czas o Was myślałam i mam nadzieję, że tym razem wynagrodzę Wam czekanie :)))))) 
Wciągnął mnie ostatnio pewien większy projekt, inicjatywa kilku osób, którą wcielam życie od strony technicznej, przez co mam za sobą zarwane noce ... Ale po kolei. 
Breye Pony Gal Jasmine  w kantarku hortensia "Fun"  DH

....
 Udało mi się niedawno" uratować" czyli kupić nowe a nieprodukowane już modele  i wysłać je do kolekcjonerów z Polski. Bardzo spodobała mi się ta sprawa, bo wiem jak wiele kiedyś dałabym za taka pomoc w zobyciu upragnionych modeli, a i ja mam z tego wielka frajdę! Co prawda muszę się przy tym trochę nabiegać, ale cieszy mnie, że te konie - perełki kolekcjonerskie trafiły w super ręce !!!

 Modele zamówiłam poprzez jeden ze sklepów stacjonarnych we Włoszech, z kąd pochodzi moja Isadora Cruce i S Jusadream ( mającego do dostęp do magazynu w innym mieście). W tym tygodniu odwiedziłam inny sklep, w którym widziałam kiedyś nieprodukowane już  a zupełnie nowiutkie-oryginalnie zamknięte w  kartonach- konie Breyer i obejrzałam kilka koni będących aktualnie w sklepie modeli. Porozmawiałam z właścicielem - sklep współpracuje z firmą, która ma sieć mniejszych magazynów z niektórymi starszymi  modelami koni Breyer. Ceny sprowadzenia tych modeli niestety są wyższe- bo do włoskich cen detalicznych modeli właściciel  musi doliczyć koszty transportów do swego sklepu, skąd mogę je odebrać i wysłać do Polski. Ale za to jest to na pewno bezpieczniejsze i łatwiejsze niż w wielu wypadkach kupowanie na ebayu.com no i najważniejsze, że są baaaaardzo faaaajne modele do zdobycia!
Prawdopodobnie jeszcze jest S Jusadream , czy fryz Goffert, Headdley, Isadora, Rachel   !!!



Jako, że wysyłanie na email listy, z fotami i cenami modeli jest bardzo czasochłonne, powstała nowa strona, która systematycznie będzie aktualizowana i dodane będą kolejne konie  "na zamówienie" (nowe ) i  konie  w sekcji  "uratuj konika" (używane), oraz wiele innych rzeczy. Dostępność modeli może się zmienić się w każdej, chwili dlatego jak komuś na czymś zależy radzę szybko się odezwać, bo kto pierwszy ten lepszy. Jeśli kogoś coś zainteresuje proszę o kontakt na email  W zakładce "O NAS" jest więcej ważnych informacji  Adres strony:

http://dhorses.com





Z okazji założenia tej strony rzeczy "DH"  do 14 lipca mają niższe, promocyjne ceny!!!

Jeśli ktokolwiek ma pytania czy chciałby abym pomogła mu sprowadzić jakiś model proszę o kontakt na dorotheahhh@gmail.com    W konkretnych przypadkach być może uda mi się obniżyć koszty wysyłki, podane na stronie koszty są szacunkowe (Poste Italiane, koszty przesyłki z Włoch). A dla spokoju sumienia na allegro znajdziecie opinie o naszych  aukcjach szukając użytownika: dorotheah.

Jest tam wiele zupełnie nowych  fot np. foty nowego kantarka  o barwie "Gazela" jasny braz z złotymi drobinkami, który w końcu IMO idealnie podkreśla urodę i maść Breyer Lusiatno ! 
Teraz po prostu nie mogę się napatrzeć na tego konia i w końcu po stokroć ciesze się, że ostatecznie to jego wybrałam a nie ciemno siwego Esprita.

Breyer S Jusadream ma kolejny komplet arabski komplet DH złoto-fioletowy. 
Komplet wykonany jeest niemal identycznie jak pierwszy komplet, z tym, że tu udało się lepiej wkomponować.kwiatka no i wzór ułożenia koralików jest  zupełnie inny :) Teraz sama nie wiem w którym komplecie ją wolę. No i dłubię kolejny ...

...a Sunny WG Breyer korzystając z okazji, śmiga w błękitnym komplecie.

Są tam też foty mojego ostatniego nabytku- także nieprodukowanego, bardzo starego moldu, który na żywo  tak mnie urzekł, że po prostu MUSIAŁ dołączyć do naszej stajni. Postaram się go galopem opisać bo mnie zaskoczył i bardzo go polubiłam :) Szukajcie jego fot tutaj 
---
Jestem do tyłu z opisami i w ogóle ze wszystkim - kolejne opisy modeli  niebawem będą tutaj!
---
Zwycięzczynię Candy prosze o kontakt  ze mna na   dorotheahhh@gmail.com   ponieważ do dziś nie mam maila z adresem na jaki mam wysłac przesylkę !!!

-->

24 komentarze:

  1. Na pewno wpadnę.Obydwa komplety i kantar są ŚWIETNE!! Pozdrawiam!!

    www.greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam pod poprzednim Pani potem dałam Pani pytanie ;) nie chcem się powtarzać ale spytać czy widziała już go pani ?
    Pozdrawiam ,)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kantary !
    Zapraszam również do mnie ! :)
    Biegnacy-Znaczy-Wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorka ty beściaku ! Super, gratuluje pomysłu ! :)

    Pozdrowionka od Oleczka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, mój podły laptop zwariował i najprawdopodobniej nie wysłał maila którego już dawno wysłałam... Ale już wysłałam go na nowo. Mam nadzieję że teraz do Ciebie dotrze! :). piękne kantarki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym sklepem. Isadora i kilka innych Tradów marzy mi się ale na razie kasy brak... Na pewno będę tam wpadać, pozdrawiam
    theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kantarki ;) Sprzedajesz może kantary dla schleich ? Pozdrawiam ;D
    Zapraszam : http://schleichewci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Szkoda tylko, że mnie stać na razie tylko na pakę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba komplety arabskie powalają na kolana! Dorotheah, skąd ty bierzesz cierpliwość do takich robótek? Podejrzewam, że reszta koni szaleje z zazdrości widząc wystrojone kobyłki :)
    Z resztą wszystkie rzeczy piękne. I kantarki i uwiązy...
    Nic tylko patrzydła na te cudeńka wytrzeszczać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie!Te komplety i kantary to MISTRZOSTWO!!! A tak BTW - dostałaś mojego maila?
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne komplety ! Sa poprostu : The Best!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, ostatnio kupiłam tego pięknego konisia w polskim TKmax za 40 zł :)
    Breyer Classic Dapple Grey Mustang 613
    Wiesz może kto tego cudownego konisia wyrzeźbił?

    OdpowiedzUsuń
  13. Błękitny zestaw jest cudowny *.* nie mogę się napatrzeć na niego <3 Kantarki również uroczo wyglądają na Breyerach. Zapraszam do mnie ;) Nowy blog staramy się jak możemy by dodawać ciekawe posty. http://jkstable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne *_* a sprzedajesz akcesoria dla schleich ?
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne, widziałam kiedyś twoją siatkę na sianko dla modeli koni ,pokażesz kiedyś jak taką zrobić ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie 2 lata temu w Lipiec 15 napisałaś pierwszy post, wszystkiego najlepszego i pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fiolet na Justedream jest świetny. Ale sunny dla mnie jednak zawsze góruje w zieleni.
    Mam takie pytanko, nie na temat posta. Często kiedy robisz zdjęcia to w tle jest taki piękny pejzaż: drzewka, trawka itp. Czy sama to malowałaś? Ale sądząc po Twoich umiejętnościach artystycznych sądzę, że tak. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Błękitny komplet jest przepiękny! :)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A tak a propos, jak ty robisz te komplety? Są cudowne, wspaniałe i piękne! Najpiękniejszy jest fioletowy. Oj, jestem różnokolorowa z zazdrości:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy będziesz jeszcze prowadzic tgo bloga?

    OdpowiedzUsuń
  21. Halo, halo - czy Ty żyjesz? :P

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)