18.06.2014

Źrebięta szetlandzkkie -Scleich Schetland Pony foal 13608, New 2014 Schleich Shetland Pony foal 13752,

Plan był prosty dać się wyszaleć naszym źrebaczkom szetlandzkim i zrobić jakaś normalniejszą fotę starszemu, galopującemu źrebieciu. 
 Schleich Schetland Pony galopping foal 13608, 2006-current
Nowy źrebak szetlandzki,-New 2014 Schleich Shetland Pony standing foal bay pinto 13752,

Oto efekty :) Takie tam wygłupy :







I w  końcu mamy fajne fotki tego źrebaka :) 

Ale wyszło ich niewiele, bo ta klaczka zajęta była szaleństwami, za to młodsza  klaczka o imieniu "Nic Mi Nie Wychodzi" uparci pchała się przed obiektyw. I może słusznie :)


Źrebięta towarzyszyły były w tych samych górach Apenin Liguryjski,w jakich powstały zdjęcia Kavaskara. Tu widać jeden z widoków. 
Ale generalnie w przypadku tych źrebiąt nie było jakiegoś tam  planu robienia fot na tle gór, aby nie było zbyt nudno. 

Jaka dumna poza ! Czyżby klaczka zapowiadała się na przyszłego czempiona???


A może już teraz jako źrebię klaczka powinna jechać na czempionaty?

Tylko czo będzie z jej imieniem ? 
Imię "Nic Mi nie Wychodzi" chyba będziemy musieli zmienić na ..
 "Ja Wam Pokażę" a może na angielską wersję " I'll show you" :))))

Pozdrawiamy z DH Stable !
***
Ten post to  ot taki zdjęciowy przerywnik, przed pokazaniem Wam naszego nowiutkiego kompletu arabskiego na  klaczy S Justadream :) 

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i słodkie źrebaczki. Niecierpliwie czekam na następny post! :)


    www.greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zdjęcia. A co do siodeł które wykonujesz. Z czego robisz terlicę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te 2 źrebaki :)
    Piękne zdjęcia ! :)

    Biegnacy-Znaczy-Wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)