2.07.2016

WAKACJE Z MODELAMI


Jestem ciekawa jak Wam lecą pierwsze dni wakacji ? Zapewne wiele z Was zabierze ulubiony model na wczasy :) Miłego wypoczynku !

I  mam pytanie do Was:
 Czy jest jeszcze ktoś chetny na wakacjne spotkanie w Koszalinie? 
Może będziecie w okolicy?

***
Mi w ostatnie dwa dni udało się przysiaść do fryzika Magnaata  i dodac mu nieco ciałka, poprawić mu klatę, kłodę i zad.

 Fota - wyjątkowo nieszczęsna. źle ocieniona i wypaczajaca cieniem proporcje nóg i głowy,  ale coś widać w temacie kłody.
czytaj --->>

A dziszebrało  mi się na podsumowania i  uzupełnienie blogowych zaległości. W zwiazku z czym przebudowałam nieco zakładki stron i dodałam dwie nowe strony, w tym  Profil kolekcji --?>>

***
Fotos zapudełkowanego Miltonka . Czyz nie jest piękny? 


Chłopak nadal nie ma dioramowych zdjęć. Choc ma mało i nie najlepszych detali, to wyjątkowo przyciaga sylwetką,  pozą i do tego mascią. I totalnie  irracjonalnie nie mogę się nim i Huckleberry Bey'em nacieszyć. 
Normalnie modele do poduszki. 
Tak, poduszka ! O pierwszej nad ranem to dobry pomysł więc idę spać. 
Dobranoc :)



6 komentarzy:

  1. To ja dość sceptycznie byłam nastawiona do wakacji (od wczoraj w Niemczech nad morzem) ale jest super (bo mi qni przybyło XD).
    Dzisiaj byliśmy na Targu staroci i wujek wypatrywał "koników do mnie" i w końcu znaleźliśmy stoisko z kilkoma schleich.
    Byłem wycofańce, ale w okropnym stanie, więc kupiłam jedynie takie perełki:
    -Wałach lipicański (na moldzie wycofanej klaczy)
    - Wałach arabski (takie jak Twój)
    -Wałach zimnokrwisty (99 rocznik!!!)
    - Psąca się klacz kucyk z 96 :3
    Poza tym wujek i babcia zafundował mi nowości - fryza i araba (pięknością nie grzeszą, ale jestem z nich zadowolona :))
    Na opis Miltona dalej czekam (jakbym mogła to bym Ci coś podesłała w turkusie (ba, nawet mam filc pastelową turkus).
    A fotka Maagnata najpiękniejsza nie jest, ale dobrze, że coś się dzieje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie świetnie! :3 Jutro przyjeżdża do mnie koleżanka, dziś wieczorem dojdzie przesyłka z moim ogierem fryzyjskim AR w skali Large Traditional <3 Do tego zajmuję się 7 CM - 2 muszą mieć "korektę" nóg, 1 ma usuwane nadlewki, 1 czeka na moher, 2 nadal w malowaniu, a ostatni musi mieć tylko wycieniowaną grzywę i ogon
    Do tego nie mogę się doczekać spotkania z tobą! :D Nawet nie myślałam, że uda mi się poznać na żywo kogoś tak wspaniałego jak ty!
    Magnaat niesamowity *-* Ja sama próbowałam rzeźbić tylko 4 razy - 2 konie w skali L. Little Bits (ogier arabski i klacz Suffolk Punch) oraz 1 w skali L. Classic (ogier Warmblood) i L. Traditional (klacz Clydesdale), ale to raczej nie dla mnie... ;P
    A myślałaś kiedyś, aby zrobić i sprzedawać odlewy swoich rzeźb? Oczywiście, jeśli byłoby to dla nich bezpieczne! Ja z chęcią zobaczyłabym u siebie tak pięknego fryza *u*
    Śliczny! Kiedyś miałam okazję go kupić, jednak mi bardziej podoba się Wish on a Star, Double Exposure czy Molokai ;) Jednak na Huckleberry'ego poluję chyba w każdej maści poza Romance i innymi Decor
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, jestem nowa tu na blogu i zamierzam zostać na dłużej, jednak nie zawsze będę komentować :P
    Ps. Na obrazku przenoszącym do strony głównej (nie znam się, nie wiem jak się to nazywa prawidło ;p) jest Totek, ale tego drugiego konia, izabelowatego w jabłuszka nie poznaję.. To custom, prawda? Tylko na jakim moldzie? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ho super ,że wpadasz i się odzywasz! Nie przejmuj się byciem nowym- kazdy to przechodzi, a niektorzy zawsze czuja się jak nowi ;)
      Obok Totka na górnym zdjęciu czyli na banerze bloga jest jasny kasztan to odlew tradycyjny AR zywiczny "Cassandro Boy" CM autorstwa Kathy McKenzie z USA na moldzie Nocturno - rzeźby Kitty Cantrell. Zapewne jedyny Nocturno w dokładnie takim malowaniu, tej artystki. Ale czasem można upolować Nocturno w innej maści, niestety zazwyczaj w cenach typowych dla dobrych ARek. Jak wpiszesz imie w wyszukiwarkę bloga, to znajdziesz posty z jego fotami :)
      Dzięki za koment i mam nadzieję, że spodoba Ci się moja praca nad blogiem :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. U mnie wakacje mijają świetnie! No ja chyba nie muszę pisać jak bardzo chciałabym się z Tobą spotkać! :D Widzę, że praca nad fryzem powolutku rusza.
    Pozdrawiam.
    Wiola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bedziesz może w Koszalinie ????
      Praca ruszyła ...i znowu stanęła. Taki los. Niestety nie mam spokoju i możliwości skupienia uwagi, które tak bardzo mi są potrzebne do tworzenia. Ehhh
      Wyżywam się inaczej- jak mogę.
      Pozdrawiam !

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)