29.07.2016

NADMORSKIE IMPRESJE I KOLEJNE OGŁOWIE


Nie wiele jest piękniejszych rzeczy niż galop po plaży...

- Dajemy czadu galopem !!!


CM Poswiata, black polish warmblood, made by me, resculpt tail
mold Black Beauty Breyer scuptor Ch.Hessdoll, saddle and dog: Breyer
Bridle made by me


Aaaa, fala nas ściga, szybciej  !




PA TA TAJ    PA TA TAJ   PA TA TAJ

"my się wody nie boimy"



Czujecie morską bryzę ? 



****

Kilka dni temu dojechaly do mnie sprzaczki na które bardzo czekałam.
A emocje po spotkaniu w Koszalinie (post),   dały dodatkową inspirację do tworzenia.
Ten model konia, mój Custom Poświaty, jest dla mnie wyjątkowo ważny i to własnie dla niego zrobiłam kolejne ogłowie.


Ogłowie z okrągłymi paskami z nachrapnikiem kombinowanym 
Ogłowie powstało na podobieństwo jednego z naszych ogłowii, tyle, że z modyfikacjami w postaci metalowych szlufek. Plus zamontowałam naczółek z diamencikami, bo i na żywo zazwyczaj szybko wymieniam tradycyjne naczółki na diamencikowe z cyklu "bądz widoczny na drodze".







Na zdjeciach metalowe sprzączki wygladają na większe niż są w rzeczywistości - co jest złudzeniem optycznym. Słabe światło z sesji dało tak mocne kontrasty i prześwietlenia przy jasnych detalach, że okucia matelowe i białe podszycie świecą się z dodatkową "poświatą". Ale w sumie wszelkiej Poświaty nigdy za wiele.  :) Także na zdjęciu chyba nie za dobrze widać, że końcówki pasków przy sprzączkach i część długości wodzy do trzymania przez jeźdzca są wykonane z płaskiego paska skóry- podobnie ja w realnym ogłowiu. 






***


I na zakończenie ze stępu hiszpańskiego, kopytkiem Wam macha i pozdrawia Was andaluz Legionario!



Ogier jest juz z nami wiele lat, ale dopiero po przeprowadzce "odzyskaliśmy " go  i kilku jego kumpli. Chłopak ze statusem body, jest dośc mocno obszlifowany przeze mnie, ale doczekał sie kilku fot na powitanie.


Pozdrawiamy !



-->

6 komentarzy:

  1. Cudowne <3 Pamiętam mój galop nad morzem na Iks'ie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.Galopy nad morzem zawsze są niezapomniane.

      Usuń
    2. No :3 Te widoki i jeszcze koń jest taki miękki c:

      Usuń
    3. Byłaś w Trzęsaczu? Tam jest wałaszek Iks też uwielbiam tereny na nim <3

      Usuń
  2. Jaka piękna, bardzo nastrojowa diorama. Sztuczne fale dają świetny efekt, na początku myślałam, że koń biegnie w prawdziwej wodzie. Model bardzo dobrze pasuje do takich scen nad morzem...
    Ehh, galop po plaży. Raz w życiu miałam okazję tego doświadczyć i jest to niezapomniane przeżycie. W tym roku również mam na to szansę, więc kto wie, może się uda?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, że się scena się spodobała i wkręciła.
    Nigdy nie wiedziałam jak zrobic taką dioramę. Ale jak widac doświadcznie robi swoje - bo parę dni temu spojrzałam na tego konia, spojrzałam na to tło i w kilka minut wyczarowałam "wodę". jestem wybitnie zadowolona z tej dioramy, właśnie dzięki temu, że kiedyś nie wiedziałam jak to zrobić, aby nie skrzaczyć efektu ostatecznego fot. A dwa sama scenka ma ekspresję jaka wyjątkowo mi się podoba.
    Klacz wybitnie pasuje do takich akcji. W zasadzie jak ją wzięłam w ręce, to zaraz skojarzyłam, że to tło jest własnie dla niej najlepsze.

    Trzymam kciuki za kolejny galop po plaży !
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)