29.06.2016

SPONTANICZNY POST - 30 FOT MODELI KONI !

Mam dziką ochotę napisać cos do Was. 
Cokolwiek fajnego. Byleby o modelach koni. 
Ale nie chcę teraz robić kolejnego długiego opisu. 
 Chciałabym po prostu spontanicznie przekazać Wam dawkę pozytywnej energi. 
( Nieco tak jak to robi piosenkarz z kilkuminutowym  utworem ;) )
I wdzięczności za piękno koni i sztukę z końmi w roli głównej.
Więc dziś dla Was post z mixem fot z różnych  sesji. 
Więc galopujemy z tematem!
***
Szalejące na padoku ogiery:
- Haha, znowu nawiałem z koniowiązu, Picasso zróbmy trochę zadymy ! 

 Olivier DH(- Breyer Pinto Grullo) i Picasso


- A może końskie wygibasy  ?!

Picasso Breyer Traditional
***

- Stary, ale ty wymiatasz ! Jestes dobry, ale daj spokój i daj szansę młodszym...

Najnowszy wałach Schleich Clydesdale i ogier Clydesdale Breyer Resin, Breds of the World

***

- Brachu, spójrz na tych w stajni, jacyś tacy nerwowi są co nie?!

Dwa wałachy Schire Schleich 13247 (pierwszy z lewej zapoczatkował na poważne DH Stable)
W stajni gypsy vanner Papo i Shire papo

****

- Wdzięk, piękno i elegancja :)

Breyer Classic Black Raven Morgan Mare 

***


... tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt  tyt Tyt  tyt ...


 - Tak jest ! Mamy dobry czas ! 

Zestaw -zaprzęg sulky z kłusakiem Bullyland

****

Dogrywka fot w kanionie ( miałay być w poprzednim poscie, ale zapomniałam o nich :D

 - Megan  Was wita! 

 Megan Breyer (  ubrania z Breyer Lets Go West  Set) na Cześku DH (Breyer Big Chex To Cash)
siodło Breyer Western Parade Saddle set




 Czechu to ulubieniec Vanessy, więc Megan szybko zaopiekowała się 
 Lipstick  DH (Breyer Dont Look Twice)



- Aaaa jaki Lipstick ma galop! Zaraz kapelusz spadnie mi z głowy  ...




- Spadł. Ale za to jaki galop z wiatrem jest wspaniały...



***

Breyer Polo Pony Argentyński Santiago w rzedzie- Breyer Polo Pony Saddle Set


***

Kasztanowate źrebię z Twin Foal Set Classic 942 - zakochałam się w tym źrebaczku !



i srokate źrebię z tego samego zestawu Twin Foal Set Classic 942 przy Haflingerce



***
-  Beee beee, chyba zgubiłam się! 

Jagnię  mojego Manuelka Schleich nr 13744 

- Beee beee, już płakac mi się chce!


Jagnię i wałach appaloosa Schleich 13271

- Beee beee, tato odpowiedz, bo szukam Cię !




- Beee beee tu jesteś, a ja tyle szukam Cię !


Baran Schleich 13726, jagnię leżące Schleich nr 13745, jagnię stojące Schleich nr 13744 

***

Mistycznie !

Breyer Paddock Pals Unicorn Green - uwielbiam go !


jeszcze bardziej mistycznie :

Breyer Wind Dancers Suamatra 100114


pop- mistycznie

Klacz Pegaz Schleich 70423

***

Czarne na białym, czy białe na czarnym ?

Klacze Tinker Schleich 13279

***

Lepszy Quarter Horse matowy czy perłowy? 

Breyer bułany Classic AQH ( Wild Mustang set) i kasztanowato-dereszowaty Liam Horse of The Year
w najnowszych kantarkach mej roboty ( do poprawki jeszcze)

***

Półkowe stoniaki !
Peter Stone Model Horses:  CM Clydsdale- Trotting drafter, Black Tie -Ideal,  Champagne Dream - Arabian stallion, TWH Kentucky Traveller, Palouse i 4 chipsiki :) Uwielbiam je wszystkie !


****

- Grzywa, dużo grzywy i jeszcze więcej grzywy !

RCH Ventarrones Breyer Traditional Peruvaian Paso 1709
(własciciel nierozpoznanego zadka z jednej z poprzednich zajawek )

*

Małe, nie najlepsze a cieszy! 
Wałaszek mini Shetty Schleich 13775

*

-Ethan  na leśnej polance
( dziwne foto, które lubię :) )
Breyer Ethan Lippit Morgan 1723

***

Codzienne życie w DH Stable :))))))))))))))))))))

Ogier Black Tie DH  Peter Stone Model Horse ( Mold Ideal ) SR 2004  glossy long/long, 
Kantarek, dera mej roboty, zagroda praca: Dorotheah+4,5 letniego Manuelka

**************

Niemal każda fota pochodzi z innej sesji. A zajrzałam tylko w część folderów. 
Mam po prostu nieujarzmialną ilośc folderów, a w nich zatrzęsienie fot. 
Więc skrajnie (nie) cierpliwie czekam  na więcej czasu na publikowanie postów !
Pozdrawiam !

-->

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia *-*. Najbardziej podoba mi się pierwsze, bo jest na nim Grullo ;). Chociaż sama go mam to jednak jak patrzę na zdjęcia tego modelu u kogoś innego-wygląda w ogóle jak inny koń. I zauważyłam, że tak samo zakładamy mu kantar :p też go przekładam przez otwór w grzywie. Naprawdę świetny post. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i do usług :)
      Grullo pinciak to taki kameleon troszkę. Zaleznie od użytej dioramy, czy tła pleneru często robi wrazenie jakby innego konia. Takie zapięcie kantara zawsze wydawało mi się jedynym słusznym- zawsze myślalam,że K.Moody specjalnie tak wyrzeźbiła grzywę tego konia, aby mimo rozwiania, grzywa nie była zbyt cięzka a i by koń mimo szaleństwa był przyjazny rzędom/ choćby kantarkom.

      Usuń
  2. Super zdjęcia c: Zazdroszczę dwóch Schleichów ogierów Shire, bo ja mam tylko jednego :c Ale fajna sesja i opisy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że się podobają. Zdjęcia sa z kilkunastu sesji, choć może tego tak dobrze nie widac, bo czesto powtarzają się tła i elementy dioramy.
    Ja jednego Shire Schleich z żalem, ale muszę sprzedać ( tegoz prawej)- bo nie mam dla niego i wielu inych koni miejsca. Szkoda, bo ma zupełnie inny odcień maści niż mój pierwszy Shirek (ten z lewej) i jest to czysty OF ( mój ma podmalowane odmiany), po za tym mozna by było zrobić dla nich fajną uprząż.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Powracam do komentowania Twojego cudnego bloga! Hmmm.... Czyżby to była jedna sesja? Nie sądzę! Mi najbardziej podobają się półkowe Stoniaki, zestaw polo oraz oczywiście zestawik z poprzedniego posta! <3<3<3
    Pozdrawiam.
    Wiola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, foty są jak napisałam z wielu, a chyba kilkunastu sesji.
      Półkowe Stoniaki zebrane razem to coś niesamowitego- budzą nieco inne emocje.
      Zestaw polo zdecydowanie jest wart przygarnięcia, szczególnie dla Santiago :)

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)