21.07.2016

Ogłowie skórzane westernowe na - DONT LOOK TWICE 2467 Breyer Model Horse

 Czechu QH ma już od jakiegoś czasu fajne ogłowie westowe.
 To teraz wypadało dać coś typowo westowego naszej dziewczynce QH - Lipstick. 

OGŁOWIE WESTERNOWE NA DON'T LOOK TWICE

Western bridle made by Dorotheah, my vision :)))
Model horse: Breyer Dont Look Twice 1737 Traditional Mold "Roxy" Sculpted by:S.C.Sifton
Saddle: Breyer Western Pleasure Cimarron Saddle 2467 lght brown-black-silver
more -->>


Oczywiście można kupic niesamowite miniaturowe ogłowia. 
Zdecydowanie ciężej, za to ciekawiej jest pobawić się w mini- rymarstwo.
 Bardzo długo marzyło mi się zrobienie ogłowia westowego, ale pierwsze próby były kiepskie z uwagi na słabe materiały. Teraz planowałam zrobienie i tak innego ogłowia, ale akurat takie materiały wpadły pod łapki i mnie zainspirowały ( pomysł własny).  




Ostatecznie satysfakcja pełna, bo barwy pasują do barw siodła, a ogłowie podkreśla urok klaczki :) 
Nie za dobrze widać, ale okrągłe sprzączki zapięcia ogłowia mają westowe zdobienia. 




Natomiast dolna cześć ogłowia i część na ucho jest na rurkowanym rzemieniu tak jak wodze.




Mega zaciesz robią też wodze, a w zasadzie ich końcówka - dobrze widoczna na poniższych fotach. 





Dont Look Twice  z Cześkiem - Breyer Big Chex To Cash 1357,  który jest w ogłowiu z Breyer Western Saddle Parade Saddle Set 2052. 





Jak Wam się podoba? 

Pozdrawiamy !


2 komentarze:

  1. Ogłowie wygląda cudnie na Lipstick ! Widać że starannie zrobione, bardzo dokładne - cieszy oko taka miniaturka ogłowia ;)
    Obok Czesia prezentuje się równie dumnie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszy oczy. jest takie filigranowe i delikatne, a jednocześnie pozostające w stylu west. I faktycznie udało się je wykonac bardzo dokładnie. Teraz jeszcze lepiej widac, jaką ona ma cudną głowę. Klacz z podniesionym czołem moze stać obok Czecha. Może siodło ma nie tak piękne, nie na paradę, ale ogłowie za to mi się bardziej podoba.
      Pozdrawiam !!!

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)