2.09.2016

Mała zajawka najnowszej pracy

Małe rozjaśnienie odośnie poprzedniego postu. Nie nie znikam, nie zawieszam bloga, ani inne takie. A po prostu momentami ulatniałamm się, ponieważ :

BAWIĘ SIĘ !

Mała zajawka koniska nad którym obecnie znęcam się ;) )  akrylami

 
Tylko czasu mało miałam, na takie zabawy. Ale w końcu...
...będę miec więcej czasu na pracę, konie, modele i tworzenie !!!


 Bo własnie mój Manuelek rozpoczał przedszkole. 
A dodam, że jestem mega dumna z zachowania synka w pierwsze dni w nowym przedszkolu!


Manuelek wakacyjnie na przesympatycznym, zadbanym gniadodereszowatym poniaczu :)

Pozdrawiamy !!!

6 komentarzy:

  1. Choć nie jestem miłośniczką tych wszystkich "dziwnych" maści to jednak muszę stwierdzić, że takie malowanie po włosku naprawdę fajnie i realistycznie wygląda. Zazdroszczę talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna ta faktura sierści, widać, że robiona włosek po włosku :). Pierwsza przejażdżka na kucyku? Ja miałam swoją pierwszą mniej więcej w jego wieku, do tej pory pamiętam jak miał na imię tamten mały łaciaty kucyk... :). Pozdrawiam, Karrosi
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda ta maść! Już nie mogę się doczekać zdjęć całego konika! Uwielbiam takie realistyczne malownie (które sama próbuję robic, ale coś mi nie wychodzi :( ) Czekam także na wiecej rzeczy związanych z końmi. Może będzie Ci teraz łatwiej spotkieać się z innymi kolekcjonerami? Piękny ten kucyś! Cudowny :3
    Pozdrawiam.
    Wiola <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę talentu... Ja męczę jedynie "chińskie" koniki :) Zapaszam do mnie stajniagaloppo.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne malowanie! Ciekawy wzór, jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądała całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie- czyżby Mielno? Zobaczyłam zdjęcia malowań (wiem, że to bardzo profesjonalne słownictwo XD) i oto co nastąpiło: szczena mi opada -> zbieram szczękę -> mocuję szczenę -> szczęka opada itd. :) Gotowe chcę zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)