26.08.2016

REFLEKSJE< PAUZA I ZAWIECHA

Po zakupie ogiera Imperador Das Aguas mam 
SPORO REFLEKSJI. 

Skutkiem czego w kwesti nowych zakupów do stada postanowiłam, że obecnie jest:
 PAUZA.

A ponadto w całym temacie mała 
ZAWIECHA
( co bynajmniej nie oznacza nic związanego z lenistwem, ani nic w tym stylu ).


Breyer Classic 3056 Desert arabian Famili bay mare 1992-1994
Mold: "Arabian mare"  sculpted  Maureen Loove, introduced 1973

*
W ciągu najliższych dni postaram się napisać co nieco więcej.
A teraz cieplutkie pozdrowionka !

8 komentarzy:

  1. Model ciekawie się prezętuję. Czekam na jego opis chociaż 
    muszę przyznać , że wole bardziej te "cięższe" rumaki ^^
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę chwlę to postaram się zrobić szubki opis. Bo koń jest wart uwagi. To rzeźba Mauren Loove, która też zrobiła mego Hawk'a/Swapsa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja mam pytanie: mogłabyś wrzucić jakieś zdjęcia tego przemalowanego marwari z nagłówka? Chyba jest bardzo piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno, przy przeprowadzce go obdrapałam na zadku. Mogę wstawić wczes iejsze foty, jak zapamie tam to dodam je w następnym poście. Jedna fota gdzieś krązy na tym blogu i na blogu www.art-dorotheah.blogspot.com ( w gfalerii jest link do strony z customami i minirzędami)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Żeby nie było tak jak z blogiem Pursat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca wiem jak jest z blogiem Pursat ?
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Według mnie to jedna z fajniejszych rzeźb breyer classics. Czas się rozejrzeć za arabkiem do mojej kolekcji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Mimo kilku wad rzeźby, koń zachwyca swą pozą wsród koni Breyer Classics. Pozdrawiam !

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)