8.09.2016

PIERWSZE KONIKI NA AUKCJACH DH :)


Witajcie !

Zgłaszam, że pierwsze koniki z mej kolekcji już wylądowały na aukcjach Dorotheah- klik !



Bardzo, ale to bardzo mi ....>

przykro sprzedawać je,  szczególnie te w pojedyńczych egzemplarzach. Za niektórymi, z sentymentu, będę chyba potem płakać :s

jhg


Ale jak wiecie, juz od dawna mam ostro prze-konikowane półki. Niedawno dokupiłam regał, a i tak jest ścisk, szczególnie koni Little Bits i  SM nie mam jak wyeksponować. I cięzko mi od jakiegoś czasu o doglądanie wszystkich koni. Mam nadzieje, że ktoś je doceni, zajmie sie nimi troskliwie.

Szukają dobrych domków, ehm, przepraszam... stajni! 


ghfds

Ceny bedą różne. Niektóre konie będą w cenach niższych, inne w zbliżonych do cen sklepowych, a jeszcze inne jakies tam starsze modele, perełeczki, będą mieć relatywną cenę. Prosze o zrozumienie - wiele starszych modeli kupowałam w  Niemczech, lub sprowadzałam z Stanów Zjednoczonych i z innych państw płacąc słone koszty przesyłek, czasem cła, a nierzadko też sporo za same modele. Późniejsze modele Schleich niemal wszystkie kupiłam w Polsce w Smyk-ach, lub we Włoszech z zaporowymi cenami, ale za to, niemal zawsze porównywałam kilka egzemplarzy i wybierałam model pod kątem malowania, wyraźnych oczu, ładnych cieni, równych linii itp.  Czasem czekałam na kolejną partię koni z lepszymi malowaniami, aby wybrać najpiękniejszy egzemplarz.
Breyery w większości sprowadzałam z USA, a sporą cześć od zagranicznych soprzedawców ( statystycznie nieliczne moje Breyery były kupione w PL).

Postaram się też coś puścić z dużo niższą startową ceną, więc bądzcie czujni :D




Będą konie Breyer ( różne skale , tez coś z Tradków), Collecta, Schleich, Papo, Bullyland, pewnie jakieś inne kwiatki. Plus akcesoria, także mojej roboty, oraz inne końskie rzeczy - gadżety, pewnie pocztówki, coś z książek, a nawet z rzędów dla żywych koni -prawdziwy koński swiat itp.





Pierwsze aukcje z końmi już są obserwowane.
Konie pakuję porządnie, tak, żeby dojechały w całości. W Koszalinie możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu się. Łączę przesyłki dla zmniejszenia kosztów. Wysyłam najczęściej drugiego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, mam 100% pozytywnych komentarzy, co świadczy o tym, że możecie byc spokojni, że koniki zostaną wysłane.

Koniki na aukcjach dostają realne foty ( jeśli mam kilka takich samych modeli, to będą zdjęcia dokładnie tego sprzedawanego egzemplarza). Sporo pracy, ale myślę, że tak to piwinno wygladać. Mam nadziję, że ktoś to doceni. :)


P.S. Jeśli ktoś chciał jakiś czas temu, na powazne coś z moich modeli, czy akcesoriów, kantarków i był umówiony na zakup, a nie doszło do niego, m.in. przez moją przeprowadzkę z Włoch, to jesli chce, może się jeszcze do mnie odezwać w ciagu najbliższych dni. Jak nie, konie polecą na allegro ( może juz w weekend jak się napatoczą, a może później). Konie lecą na aukcje w przypadkowej kolejności. Jak komus zależy na szybszym wystawiniu jakiegoś modelu nad którym duma, a wie, że chciałam go sprzedać - proszę pisać, postaram się go szybciej wystawić.

***

Jak komuś się chce ogladac zdjęcia modeli, to zachęcam do obserwowania strony  DH-STABLE 
W ciiągu ostatnich dni puściłam kilka nowych foto-postów z seriami zdjęć  konkretnych modeli koni, czy zestawienie moich modeli jednej rasy.



www.dh-stable.blogspot.com

***

Pozdrawiam cieplutko !!!

( i nadal mam tyły z komentarzami, chylę czółko i głupio się uzmiecham )

2 komentarze:

  1. Ojeku muszę na te aukcje zajrzec.
    Szczególnie , że mam chrapkę na kilkach wycofanych schleich'ów ;)
    I breyer'ów oczywiście. Już lecę na DH stable się przyglądać.
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wszystkiego zapomniałam dodac link do aukcji. Brawo Dorotheah ;) Juz dodałam go w tekście i dodaję go jeszcze tu
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=3311094

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)