11.05.2014

Źrebię trakeńskie Schleich 2014

Puledro -Schleich Trakehner foal bay pinto 13758, od  2014     -->>

 Jako pierwszy źrebak w tym roku już kilka miesięcy temu pojawiła się u nas ta klaczka Czedra DH
Klaczka wydaje nam się najciekawszym tegorocznym koniem pochodzącym z Schleich. Mamy jeszcze tegoroczną przeuroczą klaczkę arabską (o której niebawem postaramy się napisać), jednak Czedra nieco wygrywa nad nią pod kątem poprawności sylwetki i pozy.
Czedra jest przeurocza, ma piękną głowę, dość proporcjonalne i ładniutkie (szczególnie jak na Sch.) ciałko. 
Mięśnie są nieco za bardzo płaskie i mogłyby być nieco bardziej wypukłe- ale u źrebięcia w sumie to jakoś nam niespecjalnie przeszkadza.
Konik ma bardzo ładną masć. Czedra jest gniado- srokata  z bardzo małą ilością białych plam i duzymi odmianami na nogach. Szkoda, że biały odcień jest taki mocny- bardzo kontrastuje i wygląda za mało naturalnie (widać jakby białą "warstwę"), kopytka mogłyby być jaśniejsze- ale ogólnie konik ma duży urok m.in. dzięki tej maści.   Niezbyt nam się podoba  plama na spodniej części ogonka, ale być może niektórym przypadnie to do gustu. 
A bardzo mi się podoba idea srokatego trakena- właśnie tę maść bardzo lubię u koni trakeńskich. No i plus dla Schleich za bliską nam ( m.in. rodzimą- polecam poczytać o historii rasy) rasę TRAKEŃSKĄ.

Tu klaczka z wałachem trakeńskim Bullyland  62658

 Klaczkę bardzo polubiliśmy i wraz z klaczką arabską (a być może kiedyś także  szetlandzikiem i czymś tam z zestawów, akcesorii) prawdopodobnie będą jedynymi końmi Schleich 2014 w DH Stable.
***

Na stronie  DH Stable są kolejne 2 posty -2 rasy trakeny i konie szwarcwaldzkie. Posty z zupełnie nowymi zdjęciami! 
W związku z pytaniami o konie jakie mam na sprzedaż jest na tej stronie zakładka sprzedam z info oraz linkiem do aktualnej listy. Lista jest w trakcie budowy- część koni ma nowe foty- inne nowe foty muszę wgrać (nowe foty mają napis adres dh-stable, są na dioramie, albo na tle stajni).
Pozdrawiam i dzięki , że jesteście ze mną !!!



-->

2 komentarze:

  1. Również mam tą klaczkę chociaż udaję, że jest ogierkiem ;) Jestem z tego źrebola bardzo zadowolona, ale mój ma brzydką jaśniejszą plamkę na brzuchu. Uwielbiam tego bloga! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją wybierałam, pod kątem malowania z większej ilości egzemplarzy (j większość moich koni Sch. tak kupuję). :)
    Cieszę, się, że lubisz bloga !!! Pozdrowionka Julia :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)