30.05.2014

DH My Collection Model Horses Tour : Breyer, Peter Stone, Collecta, Safa...

Witajcie !!!
Dziś dla Was mam przejażdżkę  (oczywiście wierzchem ;) ) po DH Stable!

DH moja kolekcji modeli koni -przejażdzka:




Jest tu prawdopodobnie około 260-270 modeli. Tak wygląda stado po seryjnym zakantarkowanu :)


P.S.  
W zakładce sprzedam daję link do aukcji ebay. Codziennie dochodzą nowe aukcje, będą tam  konie.
I pytanie do Was -czy da się wymienić jakoś te muzę z filmiku???

I jeszcze nowy kantarek na percheronie Schleich



-->

12 komentarzy:

  1. Kolekcja powala na kolana! Te konie wręcz wysypują się z półek!
    Śliczne masz te kantarki. Dodają koniom wiele realizmu. To chyba przez połączenia kolorów. Masz prawdziwy dar dobierania barw, co widać też na twoich obrazach. Ciekawa jestem jak łączysz te tasiemki w kantarach, bo nie widzę nitek. Pozdrawiam i gratuluję kolekcji.
    ~Zannah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kantarki i inne dodatki faktycznie dodają sporo realizmu. Może przez te barwy jest trochę bardziej pstrokato u mnie.Wspaniale wyglądałoby gdyby wszystkie kantarki były w stonowanych kolorach. Ale ja kocham takie żywe, ciepłe barwy i ta pstrokatość mnie cieszy, przypomina mi świat prawdziwych stajni.
      Obecnie w prawdziwych stajniach jest co raz bardziej wesoło i modnie pod katem barw. Czasem staram się odwoływać i stosować połączenia barw jakie znam z jeździeckiego świata. To samo się tyczy łaczenia barwy z maściami. A kantarki dają możliwość swobodnego eksperymentowania i nauki- co pasuje do jakiej maści, odcienia konia. Potem na żywo mniej kłopotu z dobraniem sprzętu.
      Ja zawsze gromadziłam, kolekcjonowałam rząd dla koni- z jednej strony super, ale po jakimś czasie okazuje się, że człowiek nie może się nacieszyć wszystkimi kompletami , bo jakoś za mało czasu jest na to. A w domu mogę się napatrzeć na moje fiolety, kiwi, turkusy...

      Usuń
  2. Używa Pani pistoletu do kleju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Kleję bez pistoletu. Zawsze zastanawiam się, że taki pistolet jest chyba fajna sprawą- a jednak nigdy nie mogę go kupić, bo obawiam się, że nie jest konieczny.

      Usuń
    2. Bez pistoletu? To jakim klejem kleisz?

      Usuń
  3. Meeega kolekcja! Robi Pani śliczne małe rzędy. Czekam na więcej zdjęć i filmików.
    P.S. Mogłaby Pani zrobić też zdjęcia półek z oddali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foty półek muszę zrobić- robiąc filmik, totalnie o nich zapomniałam ! Starsze foty są w galerii - półki, a teraz doszły mi dwa regaliki częściowo zapełnione końmi. Kolekcja obecnie cieszy mnie jak nigdy :)

      Usuń
  4. Naprawdę podziwiam rzeczy, które pani wykonała. Wiem, że magik nie zdradza sposobu w jaki zrobił daną sztuczkę, ale mogłaby Pani zdradzić chociaż z jakiego materiału są uwiązy? Bo głowię się i głowię, ale w sklepach to znajduję za twarde, to za miekkie materiały. Ale naprawdę imponująca kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ddziękuję. I jaka tam Pani ? Dla Was jestem po prostu Dorka, Dorota , Dorotheah.:)
    Większość uwiązów jest z sznureczka, który kupuje w sklepie stacjonarnym. Nie mam informacji z czego jest ten sznurek. Widzę jedynie fajny splot, barwy i wiem, że ma on ok 1 mm grubości.
    Większość sznurków jakie widywałam do tej pory albo była za gruba, albo zdecydowanie za sztywna- a przy tej skali jest to ważne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę extra kantary. Zainspirowałaś mnie nimi do robienia własnych kantarów. A robisz moźe kantary dla schleich oprócz tego perszerona nie widziałam, żeby jakiś shleich dostał kantarek.
    Ja się tego podjęłam i powiem szczerze roboty naprawdę dużo. Malutkie kółeczka, malutkie wstążki i malutki łeb, na który ten kantar trzeba włożyć najgorsze są policzka, bo zachodzą cześto na oczy.
    Ale naprawdę extra!

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)