26.05.2014

KANTARKOWY ZAWRÓT GŁOWY !

Niemal się zakochałam w zamszowych kantarkach - więc powstały kolejne egzemplarze :)
W ogóle ten materiał na żywo wygląda na koniach dużo naturalniej niż na zdjęciach. Prawdę mówiąc kupiłam go "z braku laku" z wątpiąc, czy kantarki zrobione z niego spodobają mi się . A tu proszę- taka niespodzianka !!! Jestem po prostu zachwycona. Czekam na kolejne trzy kolorki :)  A jako, że zrobiłam masę zdjęć wszystkich kantarków ( pierwsze są już na ebayu), to i pokażę je tutaj - sortując  je pod kątem konkretnego modelu, a przede wszystkim maści konia.
Dzięki temu można zauważyć jak inny wydaje się obraz danego konia w innej barwie. Fascynująca sprawa- dlatego sama wiele czasu poświęcam na dobranie barw rzędu dla żywych koni.
Breyer Traditional Model Horse Ideal 
 Jedziemy - tym razem zasypię Was fotami. To był pracowity weekend dla naszych koni :) -->>

Pierwsze foty demonstrują w praktyce możliwość plastycznego ułożenia liny - uwiąz nie jest niczym podklejony. Jest po prostu ułożony z wykorzystaniem grzywy. W którym kolorku Ideal wygląda najpiękniej?  Jak myślicie???
Ode mnie dostał własny turkusowy kantarek- ale zastanawiam się nad sprezentowaniem mu jeszcze nowej Paryskiej Czerwieni (odcień jaśniejszy niż królewskie bordo) :) 
Z niowych barw doszedł jeszcze błękitny odcień Krete Blue, i granatowy Midnaight Blue.

***

Breyer Traditional Model Horse Zenyatta
Zenka najbardziej mi się podoba w odcieniu kiwi, ale wspaniała jest tez dla niej paryska czerwień, czy Turkus (to dokładnie ten kantarek który pojedzie do zwycięzcy Candy !)
***

Breyer Traditional Elvis Bear *Misiek DH*
 
Misiek po prostu szałowo wygląda w paryskiej czerwieni ! Ale fajnie , a dużo łagodniej  jest w turkusie

***
Dle przypomnienia daję tu miniaturki (do powiększenia) Breyer Traditional Templado. 
Templado (mold Andalusian Stallion) ma specyficzną "budowę", a raczej ustawienie głowy względem szyi (okolice podgardla)  dlatego nie wszystkie kantary dobrze na nim lezą - ten kantar specjalnie tak robiłam aby możliwie dobrze układał się i na Templado, ale jednocześnie i na innych głowach podobnej wielkości. 
***

Breyer Traditional O'Lary 's Irish Diamond
Na zdjęciach jest w specjalnie zrobionym na większe konie kantarze błłękitnym krete blue. Także lina jest specjalnie do kompletu grubsza i  jeszcze  dłuższa , aby realniej wyglądała przy masywnym koniu :) Do tego eksperymentacyjnie dodałam dodatkowe zapięcie -karabińczyk na ganaszu. Jednak Lary Diamencik niezbyt przejął się sesją - ot robi swoje. Co zrobic- taki juz typ z niego !
***

Stone Patches Pride (Palouse)
Patches Pride kiedyś  na fotach odstaraszała mnie swoją kanciatą głową. Na żywo ona do mnie niemal mówi !!! Numer jeden dla tego konia, według mnie to kantar mandarynka (czego kompletnie nie widać na foto) -pod kolor oczu klaczki :) Ale w midnight blue, czy paryskiej czerwieni też jest jej wspaniale :)
***

Breyer Traditional GG Valentine 
 
Moja Walentyna jest jakaś dziwna- ona po prostu nie lubi pozować. Na żywo wyglląda świetnie w wielu barwach, ale moje foty wychodzą mizernie. Klacz wspaniale wyglada w klasycznych barwach, ale i jest fajnym modelem gdy człowiek ma ochotę nacieszyć oczy widokiem epickiej róży, czy turkusem z candy :)

***

Breyer Traditional Ravel
 Dla mnie nadal hitem dla Ravela jest ostatni kantar królewskie bordo. Natomiast bardzo ciekawa też jest mandarynka. W ogóle ten kolor jest bardzo lubianą - modną, proponowaną przez najlepsze marki barwą dla koni sportowych.
***

Marwari w kiwi wydaje się jakby bardziej brązowy, w turkusie wygląda bardzo żywo i rześko. Natomiast w Paryskiej czerwieni...- a może powinnam napisać w "Indyjskiej czerwieni"???-
-bardzo kojarzy mi się z Indiami !
***

Breyer Traditional Lusitano *Esprit Obsession DH*

 
Ten ogier wygląda dobrze chyba w każdym kolorze, a jednocześnie każda z barw podkreśla, niemal nadaje inne tony w jego niezwykłej masci. 

Ufff  to wszystko !!!
W jakich kantarkach podobają się Wam poszczególne konie? 
***
Jakby ktoś chciał obejrzeć zdjęcia ułożone według konkretnych barw  to stronie DH Stable jest nowy post z kantarkami  - post tutaj. A w niektórych starszych postach pojawiły się kolejne foty (które systematycznie staram się dodawać).




10 komentarzy:

  1. Piękneeee...Mi najbardziej podoba się Ravel (chyba Ravle - nie znam się do końca) w czerwonym.Naprawdę gratuluję wyrobów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne. Idealowi najładniej w granatowym, Zen w pomarańczu i kiwi, Walentyna jest cudna w różu, Patches w pomarańczce, Ravel w bordo, Marwari w czerwieni, a Espirit we wszystkim.
    Masz cierpliwość do robienia tylu kantarków. Muszę chyba wziąć z Ciebie przykład.
    www.theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno mi wybrać, bo wszystkie mi się podobają :) Miałaś trochę roboty z ubieraniem tych wszystkich koni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają i nie potrafię wyszczególnić tych, które mi się ,,zawróciły w głowie " :D Gratuluję zapału do takiej pracy :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne! Skąd ty bierzesz te materiały???:-o

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piękne robisz rzeczy. Ja nie miałabym tyle cierpliości co Ty. No i świetny pomysł z tym katarem. Wygląda naprawdę realistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, literówka. Piękny pomysł z tym KANTAREM. Nie KATAREM. Ale naprawdę, wszystkie Twoje rzeczy są cudowne. Podziwiam Twoje pomysły i wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym tak przypasowała:
    Ideal - mandarynka
    Zen - granat
    Misiek - czerwony
    Pride - turkus
    Valentine - róż
    Ravel - ciemna czerwień
    Marwari - kiwi
    Obsession - absolutnie we wszystkim, to moja ulubiona figura i jestem w nim zakochana :)
    A kiedy będzie o Isadorze? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Nie wiem gdzie kupujesz cierpliwość? ;-P Ja z jednym kantarkiem sie nir umiem uporać! U mnie candy- www.moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)