22.05.2014

Miał być post o Breyer Isadora Cruce, ale...

... po prostu nie mogę oderwać własnych rąk od plecenia kolejnych linek ! A nie mogąc się doczekać  przesyłki z tasiemki  odwiedziłam świetnie wyposażony sklep i udało mi się dorwać przepiękne kolorystycznie  materiały. Miałam spore obawy, ale efekty przeszły moje oczekiwania ! 
Kiwi :)  Kantar z linką by Dorotheah -na Breyer Traditional Zenyatta -Zen DH  --->>>
Na żywo odcień jest przecódny, wybrany z kilku jasnych zieleni- nie za jasny, nie za ciemny, nie za zielony, ani zbyt zgniły- ot soczyste kiwi !


Mandarynka :)  Kantar z linką by Dorotheah -na Stone Traditional Patches Pride (Palouse)
To nie jest klasyczny pomarańcz, to bardzo świeża, soczysta Mandarynka :)
Na żywo efekt powala  !
Epokowa róża  :)  Kantar z linką  -na koniu z zestawu Breyer Traditional Let's go Riding Western 
Jak nie przepadam za różami tak zawsze fascynował mnie dokładnie taki odcień róż w jasnym,  stonowanym ale ciepłym odcieniu . Ten odcień jest niesamowity !


Królewskie bordo  -:)  Kantar z linką by Dorotheah -na Breyer Traditional Ravel (mold Idocius)
 To jedna z moich ulubionych barw. Szczególnie gdy jest w takim nasyconym, gęstym, ciepłym odcieniu ! 


I  jeszcze dwa kantarki w wcześniejszych barwach. Róża na Breyer Traditional Templado
 


Oczywiście kantarki pasują na wiele modeli maja sporą regulacje. A na żywo wygladaja IMO zaskakująco naturalnie i  SZAŁOWO ! :)
Oraz mandarynka na Breyer Traditional Ideal Oldenburg




Linki, linki, linki. Nieco zmodyfikowana wersja z innego sznureczka. Zielono-brązowa linka:

Podobnie wykoana jest zielono brązowa i żółto brązowa linka z poniższych zdjeć. Są nieco gróbsze.

Uwiązami to już chyba mogłabym obdzielić ze 3 stajnie dlatego część wylądowało w zakładce sprzedam lub na ebayu, zresztą komplet Ideala i Templado także, a do tego dopisałam kolejne konie :)

A tu jeszcze taka zbiorowa fota- niestety słońce się schowało i fota nie za dobrze wyszła- ale jest


Jak Wam się podobają nowe kompleciki ???

5 komentarzy:

  1. Piękne kantarki (i konie też oczywiście).
    Zapraszam na mój blog (jest n/n)
    www.theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztował by taki kantar?

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy byłaby możliwość kupna/zamówienia kantarów kiedy przyjedzie Pani do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite rzeczy potrafisz zrobić z kawałka wstążki.
    Podziwiam talent.
    Gorąco pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te kantary :) Epokowa róża najbardziej wpadła mi w oko :) widzę porządny napływ weny, pozdrawiam :)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)