11.08.2016

Z(a)JAWA PAN KACZUCH - Breyer Traditional 711234 IMPERADOR DAS AGUAS JM Mangalarga Manchador BREYERFEST 2016 SPECIAL RUN,

AAAAAA !
Kończąc poprzednie dwa posty z małymi konikami nagle usłyszałam
 "din don"przy dzwiach. 
Któż tam może być . Ach jakiś Pan ... z paczuszką. 
To jest niemal uzależniające! Samo czekanie kiedyś bywało dla mnie trudne. A dziś uwielbiam świadomość, że już zmierza do mnie kolejny wspaniały dar od losu (a patrząc w ten sposób dalej, może właśnie się jakiś koń tworzy, albo produkuje, aby trafić z czasem do mnie? Jak tu nie kochać końsko-modelarskiego Świata?  ).Tak więc przyjechał do mnie upragniony koń.  

Teraz dla Was tylko  szczypta mej radości i pierwsze foty zajawki, ale tym razem jasno pokazujące jaki to zwierzak.

Pan Kaczuch.

Breyer Traditional 711234 IMPERADOR DAS AGUAS JM  Brazilian Mangalarga Manchador 
metalic pearl dapple light grey, New Sculpt by Sarah Minkiewicz-Breunig  Only U.S relase until 2019 with 3 day ticket BREYERFEST 2016 SPECIAL RUN, ~8004 made

To uczucie, gdy masz w łapkach coś wyjątkowego, pięknego  niczym klejnot. Dzielo ludzkich rąk. 

Spora odmiana po jakości rzeźb koników jakie miałam w dzieciństwie a pokazałam w poprzednim poście. Gdy tylko ukazano rzeźbę zamarzył mi sie. Choć koń ten i tak ma swoje, nawet spore wady. Dlatego długo się upewniałam, czy aby na pewno chcę go sprowadzać. Już wtedy dostał u mnie imię Pan Kaczuch. Zdecydowałam, że jednak warto.  A teraz głęboki oddech. 


Wzdycham i lecę go podziwiać!
Pozdrawiam... w mgiełce uniesienia z emocji artystycznego poczuwania piękna ! 
Ach!


6 komentarzy:

  1. Koń jest piękny! Wielkie gratulacje! Sama wzdycham do tego modelu ale na razie brak mi funduszy na modele. Bardzo dobry wybór, i rzeźba i malowanie są super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie !
      Tak jest olśniewająco ( ale nie kiczowato jak niektóre konie z perłowymi masciami) i realistycznie piękny! O tak jest wart wzdychania. Szczególnie gdy jest na połce, bo myślę,ze mimo nawet najlepszych dioram i fot ciezko uchwycić jego piękni bijące z tegoo modelu. Pozdawiony z innymi końmi razco się różni wykończeniem z większością modeli, nawet tych, które niedawno uważałam za gfajn ie wykończone OF. Przykładowo taki ideal= ma super realistyczne jak na OF malowanie, ale obok Imperadora wyglada nienaturalnie matowy, Templado i Lusitano Moody perłowo- siwe- zbyt kiczowe przez rzeźbę i jednak nieco słabsze malowanie. Polo Pony dorównuje mu wykończeniem ale brakluje mu tego połysku. Jakoś nie przekonuje mnie,że jak koń jest siwy to już nie musi miec połysku. Koń jak koń- jak jest wypielęgnowany, zdrowy sierść mu błyszczy. Dobrze obok Imperadora wypada kary/stalowo szary PS Ideal Stock Black Tie. Większośc modeli może pozazdrościć Kaczuszkowi jego detaliczności i ich subtelnej miekkości - konie Eberl przy nim wyfdają się ciosane precyzyjna, miniaturową siekierką. Mają mase detali, ale bardziej ostrych, twardych.
      model sporo "namieszał mi w głowie". Teraz mi sie marzy więcej koni o takim wykończeniu, rzeźbie i detalach, a chwytające mnie za serce. A nie będzie łatwo takie konie znaleźć wśród OF.

      Usuń
  2. Piękny ma taki ujmujący pysk i
    pomimo , że widzę go pierwszy raz to i tak wiem
    ,że jest cudny ♥ czekam na dalszę jego fotki i pozdrawiam !
    zajrzys do mnie http://navyschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Można powzdychać.
      Relacja juz jest. w następnym poście jest opis rasy istotny dla zrozumienia pozy i specyficznej urody tego konia. A kolejny post to już sam opis konia z fotami.
      Już aglądam, bo mam kilka sekund właśnie :)

      Usuń
  3. Woooow jaki piękny dasz linka do strony gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow jaki piękny, dasz linka do strony gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)