13.08.2016

MACIUS I KICIUŚ - czyli coś słodkiego na dziś !

O tych maluszkach juz kiedyś wspominałam na blogu. 
Ale nie miałam lepszych fot. Teraz obfociłam je bo na to zasługują.

Malutkie, porcelanowe i totalnie utrzekające kuce szetlandzkie kupione we włoskim sklepiku, usytułowanym na szczycie góryw przepięknej okolicy Madonna della Guardia , blisko Bogliasco i Genui, Liguria Italia , Tam było całe stadko kucy w różnych maściach i kilku pozach.  

Macius i Kiciuś DH

Collezioni Dal Mondo Roma:
 -Porcelain Standing Shetland Pony chesnut pinto , bigger than stablemate, porcelain
-Porcelain Rearing Shetland Pony dappled grey, bigger than stablemate, porcelain


Takie słodziaki to coś niesamowitego w kolekcji!


Imiona konie dostały na cześć imion symapatycznych bohaterów z bajki animownej "Maciuś i Kiciuś", którą w chwili pisania postu oglądał mój synek ( i ja kątem oka, nie mając wyboru )  :)  


Maciuś DH 


Kuce  proporcjami i cechami budowy świetnie wpisują się w rasę szetandów. Uchwycono całe sedno uroku tej rasy. Maści ożywiły konie, dodały im charakteru, a porcelanowy połysk sprawił, że koniki wygladają zachwycająco i niemalże wytwornie. 


Kiciuś DH - słodziak słodziasty 


Moje kucyki mogłyby być lepiej pomalowane,  ale właśnie one najbardziej nas urzekły i wybraliśmy je mimo wszystko, bo w takich figurkachh urok jest wszystkim.  Manuelek pomagał mi w wyborze właśnie tych koników z sklepowego stadka :) 
Macius góruje tu poza, ale większym pupilkiem i ulubiencem jest zdecydowanie Kiciuś



Kilka fot z Madonna Della Guardia i widoki ze szczytu góry, na zbocza innych gór i na morze. Zachwycające widoki. Tylko porzba by było, lepszego aparatu, by pokazać ostrośc, głębię i barwy !




Miłego dnia i pozdrawiamy !

-->

4 komentarze:

  1. Ale śliczne !
    szcegolnie podoba mi się ten siwy dębujący <3
    Moja babcia miała podobne. Bardo fajne fotki i tło
    a maluchy świetnie się prezętują. Mam takie pytanie
    Ty mieszkasz we Włoszech ? Zazdrosczę wyprawy na górę.
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że są śliczne :) Wolę srokacza bo maść i oczy ma obłędne. A poza wypisz wymaluj zdziwiony szetlnd.
      Od pewnego czasu już jestem w Polsce. Tęskno mi było do kraju pełnego zielonych padoków i naszej normalności :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Oba maluchy bardzo mi się podobają,ale bardziej do gustu przypadł mi Kiciuś.:) Właśnie też mi się skojarzył z takim przytulasem. Maciuś natomiast wydaje mi się taki bardziej zadziorny.Ciekawe figurki,nie można powiedzieć. ;)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciuś zadziornością kojarzy sie po prostu z ogierkiem. A Kiciuś to kwintensencja przytulaśnego szetlanda w małych wymiarach i porcelanowym wydaniu :) Od juz około kilkunastu lat, rzadko kiedy kupuję porcelanowe konie. Niewiele z nich ma dobrą anatomię, pozę, czy przypomina jakąkolwiek rasę, amalowania mają specyficzne. Najlepsze rzeźbą porcelanowe konie potrafią miec bardzo wysokie ceny, ale i sa delikatne, więc obawiam się takie kupować. Tańsze są robione najczesciej na zasadzie - ot koń jakiś.
      Ale te koniki z miejsca mnie przekonały do siebie i są wyjątkowymi rodzynkami w stadzie :)
      Pozdrawiam !

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)