18.11.2014

MODELE PETER STONE MODEL HORSE


MODELE PETER STONE MODEL HORSE

**********************TRADITIONAL 1:9************************


Peter Stone model Horses -  Trotting Drafter - Clydesdale Unpainted
MY CUSTOM  "CAST A SPELL DH" Clydesdale  kary  sabino, wałach   
Kolory wstążeczek  niebieski turkusowy, jasno zielony i fioletowy. 
All the colors and patterns of my vision.
 Sculpted: Kitty Cantrell (USA) POST




Stone Patches Pride (Palouse), Bay  Appaloosa SHTPPP



***************************CHIPS************************


Seria Chips w skali zbliżonej do Breyer Stablemates. Te cztery "czipsy" to absolutne cudeńka, perełki w kolekcji, choć są nieco artystycznie przestylizowane ( proporcje), za to są niesamowicie szczegółowe.


Model Horse Peter Stone - Chips  Bay Drafter -Clydesdale  GLOSSY (Stone Chips series 2),
 2007 SCHBDR, Sculpture by: Kitty Cantrell.      fota 2 POST
Vmiejsce w klasie B4 zimnokrwiste, w Breeds I-Photo Show forum Model Horse 


Stone Horses Chips –Andalusian Décor Rose , Kitty Cantrell, *Anda-Roso DH*   POST  
I miejsce w  B11 modele fantasy i decorator w Breeds I-Photo Show forum Model Horse 


Model Horse Peter Stone -Chips  Corner Morgan -Southern Cross 2006, SR2006, Chesnut, Sculpture by: Kitty Cantrell POST




Model Horse Peter Stone -Chips  Bay Pinto Thoroughbred  (Stone Chips series 2),2007 SCHBPT, Dark Brown, Sculpture by: Kitty Cantrell POST




3 komentarze:

  1. Śliczne! Ja nie mam żadnego Stone'a. Zazdroszczę ,,czipsów". Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne... Ja będę miała folbluta z limitowanej serii - Lokiego. To będzie perełka w kolekcji.
    Palouse wygląda nieziemsko! Jak na Stona przystało udane malowanie na udanym moldzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne figurki.
    Blog... no ... taki...jakby to powiedzieć... nie ma na to słów.
    Tyle wyświetleń i postów . Fantastycznie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    lilla2000.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)