12.11.2014

Na życzenie "Orzeszek" w rzędzie :)

własnie znalazłam fotki wiec od razu wstawiam :)

Honey Peanuts DH- Breyer Classic Dappled Chesnut Thoroughbred 615
Pierwszy z lewej  Kavaskar DH - Thoroughbred Hunter Best In Show, Honey Peanuts, Ekselsja DH- grey sella Francais, Don Shufuro DH- dark bay hanoverian Breyer Classic



Honey Peanuts DH w pełnej okazałości


Jeszcze lepiej konik wyglada w owijkach lub ochraniaczach zasłaniających niedoskonałą rzezbę nóg. 


I główka "Orzeszka"



Siodło i ogłowie, czaprak  Breyer Classic - z zestawu Breyer Classic Bay Pony Games at the Horse Park ,  (755407- tylko 2013 dla Walmart) , bay with english saddle, bridle, and accesories.  
Ale takie same siodło i ogłowie z innym czaprakiem, są w zestawie z amazonką Breyer Chelsea Classic i  wielu innych zestawach Classic.

Wiecie, że uwielbiam koreczki ??? :)

 Pa ta taj,   pa ta taj,   pa ta taj ...








-->

13 komentarzy:

  1. Ładnie :D chociaż to wędzidło mu nie pasuje do pyszczka :P chętnie zobaczyłabym go w jakimś czarnym rzędzie....
    Dzięki za te foty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większy kłopot niż w wędzidle jest w nisko wypadającym jak dla tego konia, bo nie regulowanym, nachrapniku. To optycznie wydłuża jego nos, odejmuje mu uroku. Nieststy jedyne rozwiazanie to zrobienie ogłowia na miarę, albo regulowanego. To ogłowie lepiej lezy na mnieco większych główkach. Mam już blaszki- wędzidło dla CL i skóre- bo chciałam kiedyś zrobić ogłowie dla Kavaskara, tylko wciąz nie mam na to czasu. :)

      Usuń
    2. Nie prawda w wędzidle jest mu pięknie!

      Usuń
  2. Ładne, ale wędzidło takie sb :/ Może byś zrobiła mu jakiś zestaw własnoręcznie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej pisałam mam plan na ogłowie mojej roboty, ale czasu na to nie mam a i inne modele sa pierwsze w kolejce :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje.
    zapraszam na n/n
    greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cud, miód i orzeszki : D
    Orzeszek jest naprawdę śliczny, palce lizać ^^ Co prawda głowa mi trochę nie pasuje, ale ujdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze niby taki staroc ale apetyczny jest i można go bardzo polubic !
      Głowa typowo Hessowa. powinna być optycznie ładniejsza przy lepiej dopasowanym ogłowi, czy kantarze.

      I dzięki :)))

      Usuń
    2. Koń naprawdę przepiękny, rzeczywiście lepiej by mu było w dopasowanym czymś.
      Marta
      Zapraszam: podpodkow.blogspot.com

      Usuń
  5. Dorotheah, jak ty robisz te ogłowia? :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Koń super, sama chciałabym go mieć. Mam takie pytanie: czy siodło jest z gumy, czy mi się tylko tak wydaje?
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)