21.11.2014

Powitajcie naszą małą ASHLEY Breyer Appaloosa Foal


Klaczka jest u Nas od paru dni, dopiero przyzwyczaja się do naszych stajni,  więc napiszemy więcej o niej i pozostałych nowych koniach  jak tylko uda nam się złapać wolną chwilkę. 
(Już mamy zdjęcia naszych nowych nieparzystkopytnych) 

Klaczka aktualnie wymaga wilkiej troski , więc niebawem znikamy. 

Ale  nim to nastąpi dodamy info, że na 


 1. Edytowaliśmy listę naszych koni, rzędw i dodatków- udało nam się wstawić w listę zdjęcia, które po kliknieciu powiększają się. W miarę możliwości, sukcesywnie będą tam się pojawiać  nowe zdjęcia.


Tak przy okazji lista przekroczyłoa nam już 300 koni i dodatków. Myśłeliśmy,że do tego nie dojdzie w tym roku. Zaczyna być to bardzo problematyczne- brakuje nam miejsca w stajniach i na padokach. Tym bardziej, że jest jeszcze kolekcja wszelkiego typu  figur koni- nie modeli,  kilka lat temu doliczyliśmy się ponad 300 sztuk). Dlatego niesety musimy częśc koni wystawić na sprzedaż.


2. Na tej samej stronie, w  dziale "VENDITA /SALE"  jest aktualna lista koni na sprzedaż. 
Są tam konie z kolekcji w stanie niemal jak nowym , oraz kilka koni zupełn ie nowych "NIB" - czyli zupełnie nowe w pudełku. Wiele koni już nie jest produkowanych, część z nich ma większą wartość kolekcjonerską- za niektóre sama sporo płaciłam kupując je, często za granicą jako konie długo nie produkowane. Niektóre Breyer Stablemates mają w nawiasie info, że są produkowane np. tylko dla konkretnej sieci sklepów itp., czyli nie były w normalnej sprzedazy. :))

 Koniki stacjonją we Włoszech, jesli was cos interesuje piszczie na dorotheahhh@gmail.com
Wtedy podam konkretne koszty wysyłki,  więcej info, ewent. aktualne foty, itp. 
Część koni postaramy się wystawić na ebayu. 




A i jeszcze  pokażemy Wam najnowsze foto przemalowańca, czyli  CM Dorotheah :)  
 
PETER STONE MODEL HORSES Traditional- MY CUSTOM "CAST A SPELL DH" -   Clydesdale black sabino gelding, ribbon: turquoise, light green, and purple (Unpainted Trotting Drafter UNP 2004 ,  Holidays 1998),  Kitty Cantrell "Clydesdale", 1998           




A tak wyglada CM Dorotheah - "PAVAN DH"  Nukra Marwari. Na zywo jest bielszy (kontarast nieco przygasiłam aby było lepiej widac odcień), ale tez widać cielisty odcień skóry, a bardziej różowawy w delikatniejszych miejscach. Pavan czyli po hindusku wiatr... niebawem pokazemy więcej jego fot 
Breyer Traditional  "PAVAN DH"  CUSTOM DOROTHEAH Nucra Marwari  - extremally white (Marwari 1495, 2013 -current , palomino stallion) , Brigitte Eberl " Kalahkaari " 2012 * Suryanshu DH *    


***
Widzicie ten piękny krzew z prawej strony ??? 
-To nasza największa duma wśród stajennej  zieleni (kupiony bez mini. doniczki) :)))
Jakby ktoś potrzebował taki to prosze o meila- sama mam ochote kupić jeszcze jeden dla siebie bo, wraz z agawą, to najlepsza roślinka jaka znalazłam do tej pory  :)


-->

12 komentarzy:

  1. Pavan jest przepiękny!
    Ashley również zakupiłam, ale pojechała na DP - będzie małym szampankiem :)
    Krzew zacny!
    Co do Headley - w ten weekend zrobię o niej notkę :)
    Tymczasem u nas jeszcze "stara nowa" notka - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Ashley... A krzew super ;) Zapraszam do mnie: schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ashley strasznie mi przypadła do gustu, po prostu jest słodka :) Krzew świetny, też zastanawiam się nad kupnem podobnego, aczkolwiek nie wiem czy będzie pasował do mnie- ale i tak muszę go mieć :P Zapraszam do nas! - już długo się interesujemy modelami, a dopiero teraz założyłyśmy bloga : jkstable.blogspot.com Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marvari są śliczne,ale troszkę tego Breyer moim zdaniem zepsuł.A kiedy będą informacje o koniku z gliny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, tez czekam na ,,gliniaczka"! Jestem cikawa, jak Ci idzie...

      Usuń
  5. Urocza klaczka. :D Gratuluję. Wspaniały krzew :O Taki zielony, okazały, piękny. hehe
    Pozdrawiam i czekam na kolejne zdjecia!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A skąd bierzesz te zielenine? Ja kupuje w zoologiku sztuczne roslinki do akwarium
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ashley jest na prawdę śliczna <3 Gratulacje nabytku!
    zapraszam tez do mnie: moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna Ashley :D
    Cudny krzew :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy piękne cudeńka!
    Gratuluję Ashley :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwa customy budzą podziw :)
    Krzew też bardzo fajny :D
    Idę zajrzeć jakie to konie są na sprzedaż
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest wspaniała, nominowałam Panią do LA. Pytania na moim blogu http://schleichsary.blogspot.com/2014/12/wracam.html#more

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)