15.11.2014

Witajcie.
Wczoraj odebrałam z włoskiego  sklepu  stacjonarnego  zamówione rzeczy. 
Cześc koni ( nówki  w kartonikach i pani weterynarz ze swoim  psem ) bedą szukac nowych  oipiekunów i stajni :) 
 Rozpakowane konie (i derki,siodło), oraz kot  - juz się zadomowiły w DH STABLE !
Niebawem dodam więcej , lepszych fot, oraz opisy.

Generalnie jestem mega szczęsliwa, szczegolnie z Red Roan Part Arabian Ch. Hessa,, którry może nie ma najlepszych detali , ale ma doskonały typ wpisujący się swietnie w obraz polskich arabów ( daleki od współczesnych długonogich jaszczurowatych, amerykańskich arabów). 
Mold przyjechał  konkretnie na moją próbę przerobienia go. 
No i derki, ja te derki  kocham - mają metalowe zapinki  w kształcie "T".
Na fotce są m.in. ...
rzeczy rozpakowane:

Breyer Traditional Stoneleigh II Dressage Saddle 2465 saddle and saddle pad
Breyer CL 618 - Red Roan Sabino Part Arabian
Breyer Classic Bay foal- colt,  blanket, first aid kit, bucet,  and sponge , of a set Classic Animal Rescue Set  61036 , Mold foal: "Trotting stock Horse Foal"2008 Kathleen Moody
Breyer Traditional Foal Blanket and Halter Set 2475  Tartan,  (blue-red, versione 2)
Breyer Traditional Foal Blanket and Halter Set 2475  Tartan, pink -yellow
Breyer Traditional Foal Blanket and Halter Set 2475 - Purple

Niebawem opiszę więcej   i czekam na jeszcze jednącześć  zamówienia... :))

-->

11 komentarzy:

  1. Ale dużo xD Ja muszę w przyszłym roku kupić Haflingerkę, a na Arabka też się pewnie załapię :) Zapraszam do mnie: schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No i jak pisałam czesc koników szuka nowych domków. Na pewno zostają u nasz rzeczy wymienione pod postem :). Arabek jest super... na CM bo jednak to stara rzeżba Hessa i ma wiele niedopracowań. ta maść jest niearabska, ale ona tuszuje chropowatości ciała. Widziałam gniadego arabka i niue kupiłam go bo w tamtej masci bardzo było widać niedoskonałości.

      Usuń
  2. Gratuluję nowości.
    Fajnie, że wśród twoich zakupów znalazł się kot. Takie są właśnie moje wspomnienia związane ze stajnią: kot wylegujący się w stosie siana w boksie i gapiący się leniwie na konia albo kot biegnący przez ujeżdżalnie za toczącym się po piasku kłębkiem kurzu (i nic nie robiący sobie z koni, które przegalopowują metr od niego). Aż mi się twarz uśmiecha :)
    Śliczna jest ta arabka. Ciekawa jestem jak zamierzasz ją przerobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Tak Kot , jest piekny ! Mi się zawsze marzyło kilka zwierzaków Breyera, w tym i ten kot. Jakoś dorosłe koty Schleicha itp. mnie nie kręcą , a te breyerowe są takie własnie stajenne i fajne. Jest cudny i ma oczy pociągniete metaliczną farbą - błyszczą się jak żywemu kotu w słabym świetle.
      Arabek jest generalnie nie pełnym chłopcem. Planujęnieco tylko oprawić pare detali , coś zrobić z ogonem i przemalować :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dlługo wyczekane zakupy i radocha wielka:)

      Usuń
  4. Gratuluję!
    Czekam na opisy! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! uszy mi skaczą z radości, gęba się śmieje :) Arabek daje mega radość, derki FUN :) Dziś pstryknęłam foty part arabian i derkom postaram się jak najszybciej dodać posty :)

      Usuń
  5. Kurczę muszę mieć tą haflingerkę. Już tak długo z nią zwlekam..
    A na razie zamówiłam Sshamelessa. Uwielbiam ten mold w tym malowaniu.
    Graty tylu nabytków! Ten arab Hessa jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)