12.11.2014

Lubicie konikowe prezenty ???


Bo ja bardzo lubię ! :D
Choć juz dawno przyzwycTen konik po prostu nie grzeszy urodą  :)
Ale przeciez trzeba pamiętać o przysłowiu: "darowanemu koniowi w zęby nie zagladaj !" 
Tak więc przedstawiam Wam takiego oto:
  polski, gliniany konik bujany 


Jeszcze w opakowaniu :)


I po wyjęciu z folii. 

Konik najprawdopodobniej jst wykonany z gliny. Pomalowany jest barwami na wzór konika piernikowego i pokryty brokatem. 
Ot:

"Koń jaki jest każdy widzi "

:)



2 komentarze:

  1. Bardzo ładny konik :) Sympatyczny pyszczek. Też chcę takiego! :D Zapraszam do mnie: schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)