6.02.2013

Porównanie skali i regał -dogrywka fot :)

Już dawno planowałam zrobić dla Was fotki z porównaniem skal modeli.

Porównanie wielkości na figurkach  koni rasy Quarter Horse:





Od lewej: Breter Traditional "Czesiek" skala 1:9, Breyer Classic skala 1:12, Breyer Paddock Pals QH, Collecta QH, Schleich QH, Breyer Stablemates QH G3 skala 1:32

2 Porównanie z Salinero



1. Breyer Traduitional Ssalinero, Breyer Classic Hanower, Breyer Totilas resin, Schleich koń Nuray w derce, Breyer Stablemates andaluz G2

1 Największe porównanie- róże firmy i serie



1. Od lewej: Breyer Tradiitional Salinero, Breyer Classic Hanower, Breyer Totilas Resin, Breyer Paddock Pals QH, Collecta Hanower ( przerabiany), Bullyland Westwalczyk dresażowy / zamiennie z Trakenem, Papo Cob Irlandzki, Mojo Fiord, Schleich Hanowerka/ zamiennie z koniem Nuray w derce,  Safari Ltd. Lipican, Stone Chips Folblut, Breyer Stablemates Andaluz G2 Breyer




Zaraz po poprzednim poście poczułam, że MUSZĘ poprzestawiać modele i potem zrobić dogrywkę fot, Tym bardziej, że zrobiłam więcej zbliżeń.:) Post ten zamierzam podłączyć pod galerię.
Przypomnę, fotkę z  gdzie na regale jest około 200 modeli na raz.



Na poniższych fotach modele są ustawione inaczej, pozmieniałam wysokości  półek itp.. Jest ich tutaj mniej (po przestawieniu kolejnych kilka sztuk zamieszkało w kartoniku na przeróbki, albo na inne półki), a pozostałe Traditionale  mieszkają na komodzie i szafie. A więc jedziemyyyy:

regał 2
1. Ieal, Salinero i Lary diamencik
2. Custom Poświata, Leonado Collection, Iron chef metal i zestawy z ludzikami
3. Stone Chips, SM Breyera, Totolas resin,Breyer Paddock Pals Papo, Bullyland i Schleich fantazyjne
4.Breyerr Classic, Collecta, Sarari W.Circle i BRibbon
5. Prawie same Schleich

Zbliżenia patrząc od góry :























Jak zawsze cieplutko Was pozdrawiam  :)

7 komentarzy:

  1. Te moje półki przy Twoich to jakieś takie puste ;) Długa droga przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to tylko kwestia czasu i wielkości półek + konkretnych skal modeli. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. A ta kolekcja aż mi serce pęka na widok niektórych modeli , ale ten prince jester to taki jakiś mały się wydaje ? masz jakieś zdanie na ten temat ? I czy on jest podobny wielkością do GG Valentine ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak bardzo się podobają. Kiedyś mogłam tylko podziwiac cudze kolekcje, aż doczekałam się swojej :)
      Ja mam Iron Metal Chief missouri Fox Trotter Limited Edition, kary- na tym moldzie jest zrobiony obecnie bardzo ciemny kasztan-Prince Jester. Jest większy i mocniejszy od GG Valentine.
      O Iron napisałam cały post.
      Pozdrowionka :))

      Usuń
  3. od ilu lat zbierasz figurki koni?

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz ich dużo;) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo skromne pytanko na które nie musi pani odpowiedzieć ale bardzo bym prosiła czy pani ma jakieś konie do oddania lub sprzedania(tanio) nie wszyscy są bogaci proszę o odpowiedz na fb Milena Makos bardzo bym prosiła przynajmniej o odzpowiedz

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)