2.02.2013

Półki i regały z modelami


Już wielokrotnie proszono mnie o foty modeli na pólkach.
Moje modele często zmieniały półki i regały. Mniejsze modele lubię ustawiać  w gęstych stadkach, a większe i najpiękniejsze - to tu to tam, tak by były bardzo dobrze widoczne.

j


Najtarsza fota -części półki (jest jeszcze trzecie skrzydło) wykonanej przez mojego tatę, specjalnie na figury koni. Zdjęcie zrobiłam gdy zamieszkiwały ją głównie konie Schleich, ale najlepiej wygląda pod traditionalami.

Breyerki
Fragment starodawnej, pięknej witryny- niestety była dla mnie zbyt ciemna.

 
Powyższą fotę już gdzieś wklejałam. Tą witrynę bardzo lubię za barwę i pojemność. Mimo  wad (paski i poprzeczne deseczki), doskonale eksponuje duże modele.

Obecnie większe modele stoją luźnymi grupkami w kilku miejscach, a mniejsze modele zamieszkują głównie  jeden regał kupiony w tym celu (z myślą o potrzebie dostępu powietrza do modeli co podobno ma wpływ na świetne zachowanie  modeli). I własnie na tym regale, specjalnie dla Was, zrobiłam foty niemal całego stada  moich modeli koni (brakuje kilku większych modeli i większości modeli na przeróbki).


Tak to wygląda :)

Na powyższym zdjęciu jest regał z około 200-ma modelami koni.
Od góry:

1. Zestawy z jeźdżcami Schleich i Bullyland, oraz Breyer Classic, Safari, Leonardo Col.
2. Głównie konie Schleich.
3. Kolejny rząd to modele Breyer Stablemates, Stone Horses Chips, i za nimi głównie Schleich.
4. Większość koni Collecta, wszystkie  Safari Winners C. i pojedyncze egzemplarze różnych firm
5-6 Breyer Traditional i trzy mniejsze modele -ustawione na regale do foty.

Zbliżenia :







Breyer: Hanower CL, Ideal, CM Poswiata, Salinero, mały Totilas resin, Flim Flam, Ravel, Templado, Haflingerka Cl.
Na dole: Misiek, Iron Chef Metal, Czesiek,Walentyna z młodym, Aristokrat, Lary, Sunny i Black Stallion



---------
Następnym razem opiszę zaległe nowości Schleich.
Przygotowuję też obiecany opis figury konia Leonardo Collection.
Pozdrawiam cieplutko :)

9 komentarzy:

  1. no no no dorotheah twoja kolekcja pokazyje się dumnie i cieszy oczy - szczególnie kilka modeli trad Breyera o których maże ... ! Wielka kolekcja , aha a twój lusitano schleich to co z nim nie tak jakuiś za jasny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Moje oczka. kolekcja cieszy, niemal codziennie.
      Lusitano Schleich jest w czasie transformacji(już dość mocno oskrobany nie tylko z farby, jest przerabiany). Spostrzegawcze oczy masz :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dzięki za zdjęcia - uwielbiam oglądać kolekcje koni na półkach - widać wtedy ich wielkość (koni i kolekcji) :D
    Ja właśnie cztery dni temu zostałam właścicielką regałów i moje koniki mają wreszcie swoje miejsce. Niedługo też je obfotografuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa są dla mnie największą nagrodą za robienie fot. Mi tam się wydaje jak patrzę na ten regał, że jakoś tak ich mało jest. A na pewno muszę pomyśleć o dokupieniu kolejnej półki.
      Gratki regałów, zaraz postaram się zajrzeć na Twój blog, który uwielbiam i bardzo polecam kolekcjonerom modeli koni !
      http://capricornmeadow.blogspot.com

      Usuń
  3. Cóż by można rzec, pokaźna kolekcja! Gratuluje wszystkich modeli (i tego, że masz gdzie je trzymać ;))
    Pozdrawiam
    cathsmodelhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Z tym miejscem jest co raz słabiej. Nawet znowu myślę na z jednej strony zakupie kolejnej półki z drugiej- nad sprzedaniem kilku modeli. Bo zaczyna być już a duży ścisk.

      Pozdrowienia dla Wszystkich !!!!

      Usuń
  4. Powiem tak: robi wrażenie :O Poza obrazkami z Google nigdy nie widziałam takiej kolekcji. Mile się ogląda takie półki wypełnione modelami ^^
    Gratuluję i pozdrawiam,
    Maja (schleich-mai.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że na żywo tez nie widziałam takiej kolekcji - więc stworzyłam własna wedle własnych potrzeb. Dziękuję serdecznie :)
      Oczywiście zachęcam Wszystkich do zajrzenia także na Twój Blog.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetna kolekcja.. :-) Również jestem kolekcjonerem, jednak ja zbieram koty. Jest ich już naprawdę sporo. Ja trzymam swoje skarby na regałach metalowych, kupiłam je w nedconie http://nedcon.pl/regaly-wjezdne, mąż pomalował je białą farbą i prezentują się świetnie. W końcu każdy może oglądać moją kolekcję ze wszystkich stron! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)