15.07.2012

No to zaczynamy !



Witajcie :)
Breyer Black Stallion (Sham)

No to zaczynamy !!!





Rozpoczynam tworzenie strony o moich fascynacjach głównie hipologią, jeździectwem, modelami koni, oraz moim tworzeniem i kolekcjonerstwem. Strona powstaje głównie z zamiarem pokazania zdjęć kolekcji modeli i figur koni które posiadam, a także dodatków do modeli koni mojej roboty, moich prac plastycznych, czy fot dotyczących mojej pasji związanej z końmi, pracy i doświadczeń w tej dziedzinie i przygody życia z własnym niepokornym koniem, czy kilku innych ważnych dla mnie tematów, które będę odkrywać stopniowo pisząc nowe notatki. 

Tu przydało by się kilka słów o mnie...
Przydałoby się więc napiszę w wolnej chwili. A na pewno: Technik hodowca Koni, Instruktor rekreacji o specjalności jazda konna, właścicielka pięknej karej klaczy Poświata sp. Niepokorna dusza. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)