23.07.2012

GALERIA MODELE KONI BULLYLAND


GALERIA MODELE KONI BULLYLAND


Don Johnson Bullyland limited 2500 pieces
DON JOHNSON -MPV SPECIAL RUN ISABELL WERTH’S  Sculbted by Brigitte Eberl, limitowany do 2,500 sztuk  wałach hanowerski



El Santo Bullyland limited 2500 pieces
EL SANTO - "Ernie" MPV SPECIAL RUN ISABELL WERTH’S  Sculbted by Brigitte Eberl, imitowany do 2,500 sztuk, wałach reński

Bullyland zestaw sulky
Zestaw sulky z kłusakiem i powożącym 80857

Bullyland westwalczyk i dresażystka
Westwalski koń dresażowy 62693
- Dresażystka Viola 62649

Bullyland szwarcwaldzkie źrebię
Szwarcwaldzki źrebak 62689

Bullyland klacz Fryza starsza
Fryzyjska klacz 62512  

Bullyland Fryz
Fryzyjski ogier 62660 

Bully kucyk 1985 rok przemalowny
"Bully" Kucyk 1985 rok, przemalowany przeze mnie.


 Bullyland Holsztyn


2 komentarze:

  1. haha, ten "bully" xd. Fajna kolekcja, zakochałam się w zestawie dresażowym, oraz tym z kłusującym gniadoszem i... powozem? xd Konie z tej firmy nei za bardzo przypadają mi do gustu, jedynie co te z zestawów... Ach i ech ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to ^^ Najlepszy jest ten szwardwald :P

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)