16.07.2012

GALERIA ZDJĘĆ MODELI KONI COLLECTA



CollectA

Modele koni dłuta Deborah McDermott razem



Collecta Fiord Stallion Brown Dun 88591, D. McDermott, od 2013r, *Warlendo DH*
II miejsce w B7 pony, konie małae i minaiaturowe,  Breeds I- Photo Show forum Model Horse
IMEHA-  DIVISION GRAND CHAMPION PONY BREED, DIV B15 - april 2013 


Collecta Fiord foal Brown Dun, 88592, klaczka D. McDermott, od 2013, *Elijah DH*  fota 2
(za klaczką jest klacz  fiording Mojo, obok nich Ogier Fiord Collecta)


Collecta Dartmoor Pony black, stallion 88603,D. McDermott, od 2013, *Argentan DH*
I miejsce w B7 kuce konie małe i miniaturowe, Breeds I- Photo Show forum Model Horse
IMEHA- II m-c Light, Sport or Other Type Pony Stallion , Division POny Breed- DIV B15 April 2013


Collecta AKHAL-TEKE MARE PERLINO, 88623, D.McDermott, od 2013, *Ekhlejah DH* 
IV miejsce w B8 pozostale rasy i krzyżówki, Breeds I- Photo Show forum Model Horse


CollectA Lipican siwy 88518, od 2012,  D. McDermott *Favory DH*    fota 2
II miejsce w B3 barokowe i iberyjskie, Breeds I- Photo Show forum Model Horse



CollectA Barrock Pinto ogier 88438, (mold fryz), od 2010 D. McDermott "Baroccando DH"   fota 2
V miejsce w B3 barokowe i iberyjskie, Breeds I- Photo Show forum Model Horse


CollectA Appaloosa chesnut ogier 88436, od 2010  D. McDermott  "Monaco Party DH"   fota 2
I miejsce w B5 rasy typu stock, Breeds I- Photo Show forum Model Horse


CollectA Quarter Horse  sorrel ogier 88585, od 2012, D. McDermott Lil Joe Cash   fota 2
IV miejsce w B5 rasy typu stock, Breeds I- Photo Show forum Model Horse


CollectA Quarter Horse sorrel źrebię 88587, od 2012, D. McDermott "Soroletto DH" fota 2
III miejsce w B10 źrebięta i młodzieź, Breeds I- Photo Show forum Model Horse



Collecta Akhal-Teke mare Bucksin ,88624, D. McDermott, od 2013 *Khasmira DH* 
III miejsce w B8 pozostale rasy i krzyżówki, Breeds I- Photo Show forum Model Horse


CollectA Folblutka kara. 88478, od 2011, D. McDermott *Haga xx DH*  fota 2


CollectA Arabian mare kaszt. 88475, od 2011,  D. McDermott *Gold Psyhe DH*  fota 2


CollectA Shire foal kary  88585, D. McDermott 
V miejsce w B10 źrebięta i młodzieź, Breeds I- Photo Show forum Model Horse



CollectA TWH stallion golden 88449, od 2011,  Deborah McDermott "Amstero DH"
III miejsce w B6 rasy o chodach dodatkowych i kłusaki, Breeds I- Photo Show forum Model Horse 



CollectA TWH  źrebie kare 88452, od 2011, Deborah McDermott *Fryga DH*


CollectA Mustang foal bay roan 88585, D. McDermott "Maestina DH" fota 2
IV miejsce w B10 źrebięta i młodzieź, Breeds I- Photo Show forum Model Horse


CollectA Mustang mare Bay Roan  88543, D. McDermott , od 2012 "Maestra DH"


CollectA Hanower bay 88431 od 2010  D. McDermott


CollectA Lusitano bucksin (bulany z pręgą) od 2011, Sculpted by: D. McDermott


CollectA Andaluz og. siwy od 2011, Deborah McDermott *Replay P.R.E. DH*


CollectA Lipizzaner Stallion grey 88228-starszy *Pluto IV*


CollectA Clydesdale "Brown" 88153 


CollectA Clydesdale Grullo Sabino 88155 Myszaty sabino



CollectA Anglik źrebię w galopie  8824  


6 komentarzy:

  1. Fajne ale trochę mało tych koników

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam źrebię shire, i jeszcze shire jest dorosła klacz którą też mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opłaca się kupować Collecta czy może Schleich? Mogłabym prosić o opinię z przyczyną? Bo chciałabym zacząć kolekcjonować, ale nie mogę się zdecydować czy schleich, czy collecta... .-.
    Problemy bardzo xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda już cztery lata po terminie odpowiadam ale lepiej późno niż wcale, nie? Moim zdaniem figurki collecty są o niebo lepsze pod względem realizmu i kształtu. Mają stanowczo więcej detali anatomicznych. Co prawda pojedyncze egzemplarze cierpią na niesamowicie felerne malowanie ale to nie jest problem żeby tu i tam samemu poprawić (ja osobiście tak robię gdy coś zauważam). Mam wrażenie, że schleich robi koniki tak mało naturalne, iż niemal kreskówkowe... taka przynajmniej moja skromna opinia. Wedlug mnie 1:0 dla collecty.

      Usuń
  4. Dość dużo :)
    Ja mam tylko tego karego dartmoora, źrebaka mustang, ogiere walking (srokatego), źreba pinto stojącego i źrebie quarter (gniade). Miałam klacz mustang, ale przez próby przemalowania musiałam ją wyrzucić :c. Ogólnie nie kupuję koni tej firmy już, są za bardzo gumowę. Wolę schleich.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)