16.07.2012

GALERIA - MODELE SAFARI LTD.

GALERIA - MODELE SAFARI LTD.

Tylko Safari LTd.
Stadko koni Safari Ltd. Widać różnicę w wielkości koi z serii Blue Ribbon i Winner's Circle



Safari Ltd Abaco Barb stute
 Safari Ltd. Abaco Barb Horse klacz seria Winner's Cirkle (wielkość zbliżona do figurek koni Schleich) 


Safari Ltd. Rocky Mountain Stallion, seria Winners Circle  

Safari Saddlebred
Safari Ltd. Saddlebred, seria Winners Circle

Safari island
Safari Ltd. Kuc islandzki ogier, seria Winners Circle

Safari andaluz
Safari Ltd. Andaluz ogier, seria Winner's Circle

Safari lipican
Safari Ltd. Lipican ogier, seria Winners Circle

Safari Morgan mare
Safari ltd. Morgan mare, seria Winners Circle

Safari Morgan foal
Safari Ltd. Morgan foal, seria Winner's Circle

Safari fryz 2
Safari Ltd. Fryz ogier, seria Winner's Circle

Safari fryz blue ribbon
Safari Ltd. Blue Ribbon Fryz kl.(wielkość Classic)

Safari Mustang Blue Ribbon
Safari Ltd. Blue Ribbon Mustang klacz (wielkość Classic)

Safari Blue ribbon arab og.
Safari Ltd. Blue Ribbon Arab ogier (wielkość Classic)

Safari Blue Ribbon anglik og.
Safari Ltd. Blue Ribbon Anglik ogier (wielkość Classic)


Safari Ltd. Blue Ribbon American Paint kl.(wielkość Classic)



WELSH PONY Safari Ltd. Winner's Circle, klaczka, 2005- 2011


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja widziałam je na, wpisz SB na gogle figurki świata i tam jest link

      Usuń
  2. Hej! Mam pytanko! Gdzie udało Ci się kupić klaczkę berberyjską?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Mam pytanko, czy wałacho saddlebred da się zdjąć tę ozdobę tak, jak klaczy arabskiej?

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)