1.10.2016

STADO KONI SCHLEICH RASY CAMARGUE- ZJĘCIA

Były fryzy stadkiem. Były haflingery. 
To teraz czas na francuskie kuce Camargue na wspólnych fotach :)
Co prawda jest ich w DH Stable tylko piątka, ale stanowią ciekawą grupkę.

SCHLEICH CAMARGUE HORSES


W tabunie 



















*****************

I pojedynczo :

Ogier Schleich Camargue stallion 13710,  2012- 2015
Uwielbiam go wyjątkowo, od kiedy pojawił się w produkcji. Fajnie, że ma irokeza. Cenię go także za to, że tak fajnie wygląda pod siodłem. 


Starsza klacz Schleich Camargue mare standing 13609, 2006-2010 
Jest ze mną już  9-10 lat. Specyficzna sprawa. Nie raz ją chciałam sprzedać. Ale potem łapałam się za głowę, za te myśli, bo klaczka nie dość, że ma fajną maść, przyjemne ciałko, to jeszcze ma wyjątkową pozę.  I niedawno doceniam ją tak na prawdę.


Źrebię starsze Schleich Camargue foal standing 13628, 2008-2010
Absolutnie uuuuuuuuuuuuuuuwielbiam tego źrebaka!
 Za te jego ugięte nogi, maść i ciałko przypominające mi źrebaka fryzyjskiego Schleich. 
Pisałam juź, ze go uwielbiam ???  ;p 



Schleich Camargue  trotting mare 13711, 2012-2014
"Złośnica". Pewnie dominująca baba w każdym stadzie. Zawsze lubiłam ten jej charakterek i jej  maść. Ale klacz chyba pojedzie w Świat z braków miejsca.


Nowsze źrebię Schleich Camargue bay  foal 13712, 2012- 2015

Zauroczyło mnie, choć sama nie wiem czemu. Te wielkie czarne oczy i piękna odmiana na czole.
Ot magia uroku koni Schleich.


****
Pozdrawiamy !

2 komentarze:

  1. Jakby nie patrzeć to wszystkie modele Camargue Schleich są udane. Posiadam niestety jedynie klacz "Złośnicę" i nowszego źrebaka :) Starsza klacz jest świetna i szkoda,że nie mieszka na mojej półce :/
    Pozdrawiam Cieplutko!!!
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te konie są na prawdę fajne - powyżej przeciętnej jakości koni Schleich.

      A druga rzecz, że camargue Schleich tworzą bardzo ciekawe stadko- każdy koń ma zupełnie inna pozę. Brakująca w tym stadzie starsza camarqgue Schleich pasie się.
      Podczas gdy wiele rasowych stadek Schleich, ma nudniejsze, mniej różnorodne pozy i głownie maści różnią konie. A tu formy.

      Pozdrowionka Emilia !!!
      I .

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)