9.02.2016

DRESAŻYSTAKA NA VALLEGRO KWPN -(1756) BREYER TRADITIONAL DRESSAGE -FOTY !!!


VALLEGRO KWPN -(1756) BREYER TRADITIONAL DRESSAGE POST Valegro Post -->>
Amazonka: Breyer Traditional z zestawu Let's Go Riding- Western Set 1410 (2010-2013)   Vanessa* POST 
Ubranie dresażystki: Breyer Traditional Dressage Rider Megan 526
Siodło i ogłowie munsztukowe mojej roboty DH :)




O ile amazonka Classic proporcjonalniej wygląda na Totilas Breyer Traditional, o tyle na Valegro dzięki jego wyniosłej pozie, oraz większej "masie" konia, całkiem nieźle wygląda także amzonka w skali Traditional, którą zdecydowałam się pokazać. Ta dresazystka to znana już niektórym czytelnikom bloga blondynka Vanessa z zestawu Lets Go Western 1410 ( 2010-2013 r) . Długo musiała czekać na frak dresażowy ( a upałam się, aby mieć jednak blondynę w fraku :) ) Niestety frak jest sporo za duży, a do tego ciężki do przeszycia. Amazonka classic  "topi się" w "jaskółce", co przeważyło, że na koniu jest Vanessa.
Włosy amazionce układałam sama, według mego wyobrażenia i podatności włosów, 
Usadzenie amzonki na wzniesionym koniu, w odpowiedniej postawie, z wodzami w dłoniach - to prawdziwy hardkor. Co chwita, amzonka przesuwa sie do tyłu, żle układały się ręce czy nadgarstki, łydki, stopy, barki względem konia....niemal jak prawdziwa wyższa szkoła jazdy. A jak już amazonkę usadziłam, to wodze wyjezdzały z dłoni mimo specjalnie użytej klejacej masy, albo zbytnio zwisały, lub  naciągały munsztuk.

Modelarski dresaż, ach !!!









Fota z lampą ( duże kontrasty, przekłamane barwy, ale widać detale)

                                  












***
W DH Stable mamy kilku nowych mieskańców  szczegóły niebawem :)))
Pozdrawiam !!! 
-->

5 komentarzy:

  1. Ahh Valegro.. pięknie im razem. Podziwiam Cię za usadzenie amazonki prawidłowo. Mi czasem nawet w Schleich trudno jest to zrobić XD
    Pozdrawiam,
    Reya

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wow, wow! Genialne zdjęcia, przegenialny zestaw... Brak słów! Czekam na pokazanie nowych mieszkańców ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, Valegro i jego amazonka wyglądają obłędnie. Dresaż z modelami - to jest to.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Valegro wygląda pod jeźdźcem :) Myślę, że do prawidłowego dosiadu trzeba by było zrobić odpowiednią lalkę, albo ze stawami, które odpowiednio się zginają, albo bez nich, ale musiałaby być dopasowana do jednego siodła i jednego konia. Będę wyczekiwać postu o nowych przybyszach :D
    Pozdrawiam, Annn

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Chociaż, doczepić tego naczółka, bo mi się wydaje za duży...
    Na niektórych fotach Valegro wygląda jak prawdziwy kopytny, ale.realizmu odbiera czasem lalka ;_;
    A co do blondynki - wyobrażasz sobie może Amazonki z pastelową toczą na głowie? :P
    Pozdro!
    Ps: Zajrzysz tu?
    http://5gwiaazdek.blogspot.com/2016/02/lepsze-foty-rysunki.html
    Zależy mi na Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)