12.02.2016

KOLEJNA ZAJAWKA NOWYCH KONI W DH STABLE :)

Planowałam skończyć kolejny post. Ale, że niestety nie mam teraz czasu na to, to daję chociaż zajawki w postaci kilku fot :)

Lets go ! 

Kremowy zawrót głowy ...
więcej-->>


Może i daleko od kolejnej perły w DH, ale mega uciesz z tego konia mamy ( foty w obróbce).

No i  na dokładkę jest z nami  "Swarowsky DH"

Łatki, "... Dream", mały zadek w derce, większy zadek w derce i tajemnicze oczko na dole :)

Westowiec, a w lewym rogu niebieskie oczko, łatki z prawej w nowej derze, a do tego wstążki pod spodem :)

I to nie wszystkie nowości  :)

-->

6 komentarzy:

  1. Wow! Czekam na więcej, gratulacje tylu nowych modeli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!
    Ile modeli?!
    Czekam z nicierpliwością na opis DLT i Tinkera:)
    Ej pytanko: Masz gdzieś może SBH Phoenix?
    Bo bym musialła Cię podpytać o zimnioki, bo chcę ostatecznie jwdnego kupić, pod CM, wolałabym Phoenixa, ale problem w tym, że rzeźba Moody nie działa na mnie zbyt zachęcająco ;_;
    Pozdro!
    PS: ogromne gratki tego pana/pani na pierwszym zdjęciu. Mold już od dłuższego czasu chciałam posiadać... Ale bardziej zależy mi na pozir, bo detali to ja się nie mogę zbytnio spodziewać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DLT na żywca mnie przekonała do siebie, za to Tinkera wybrał i uwielbia mój 4 letni syn!
      Phoenixa wciąz nie mam bo nadal nie do końca przekonuje mnie jego srebrna grzywa i ogon. Ale moze z czasem jednak go kupię. Drażni mnie tez jego lewa zadnia zgięta noga gdy się patrzy po skosie od przodu- nienaturalnie wyglada (przynajmniej na fotach). Imo mold jest jednak dużo słabszy niż np. Trotting Drafter Stone ( mój CM). A teraz wśród mych nowości mam coś z zimnioków Trad. ( z statudem przyszłej ofiary przeróbki), więc wyczekuj postu.

      Fajnie, że rozpoznałaś mold z pierwszej foty ! Co do pozy - czytaj mój kolejny post :) Natomiast detale maskuje na szczęście malowanie jakie wybrałam.

      Pozdrawiam i siadam znowu do fot :)

      Usuń
  3. Ooo widzę schleich 2016 o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, ale Swarowsky najbardziej przyciągnął moje oko ;)
    Gratuluję i czekam na opisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano pojechałam obejrzeć nowości na żywo i taki efekt. Myślałam o kupnie źrebola TWH ale miał za pomarańczowe malowanie, za ta ta nowośc mnie oczarowała mimo wad :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)