19.02.2016

LEATRILE Irish Seter Breyer Traditional Companion Animals 1526, Kitty Cantrell

Po szczegółowym opisie ogiera Europa, oraz opisie zimnokrwistej pary koni Gims i Tamiflu, przyszła kolej na psiaka :)
Niedawno w jednym z zagranicznych sklepów, udało nam się zakupić nieprodukowany,  a bardzo poszukiwany przez nas model w pudełku, a przy okazji znaleźliśmy  NIB suczkę: 

Seter Irlandzki 
 LEATRILE 

1526 Irish Seter,  Red  Breyer Traditional Companion Animals, 2004-2006 
Mold:  "Irish Seter" Sculpted by Kitty Cantrell introduced 2004
Koń Europa Breyer traditional Limited Edition  770498 + Amazonka Breyer


Po kupnie z niepokojem szukaliśmy info czy zdjęc na temat skali psiaka. Od dawna marzył nam się jakiś większy psiak, w ruchu,w skali Traditional. A większość modeli psów jakie znamy, czy mamy jest w mniejszej skali Classic 1:12


Gdy psiak dojechał, zaskoczył nas wiekością. Tak, to duży pies Traditional ! 
Postawiony obok Don Johnsona Bullyland w skali Little Bits wyglada jak drugi koń :)


I zdecydowanie lepiej kiedy pies biega  po stajni, czy na padoku przy koniach traditional :)



Rzeźba pieska, wykonana przez Kitty Cantrell - specjalistkę od rzeźb koni i od zwierząt, jest piękna, bardzo detaliczna, ze świetnie wyrzeźbionym włosem długim, noskiem, oczkami. Oczka są przepiękne i realistyczne:  dwukolorowe z brązową tęczówką i czarnymi źrenicami, oraz czarnym , wyraźnym  konturem oka.


Leatril obok jednego z nowych przybyszy w DH Stable

Nigdy nie byliśmy jakimiś miłośnikami seterów - ot szukaliśmy biegającego, dużego psa i akurat ten zwierzak chwycił  za serce. Szkoda, że nie ma obecnie w sprzedaźy więcej zwierzaków z seri Breyer Companion Animals :)

Jak Wam się podoba  Leatrile?


***
Pozdrawiamy

11 komentarzy:

  1. No i kolejna perełka! Mi się marzy albo ona, albo dog niemiecki, też jest piękny. W ogóle lubię rzeźby Kitty Cantrell, mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dog też mi się mrzy, ale jakoś nigdy nie dałam rady go upolować przy okazji koni- a szkoda mi pl;acić za przesyłkę jedymie psa.Kitty jest fantastyczna w rzeźbie zwierzaków - zamawiając psiaka nie wiedziałam,że to ona jest jego rzeźbiarką. Dopiero oględziny psa na źywo skłoniły mnie do poszukania info :)
      Pies ma bardzo żywe, sympatyczne spojrzenie. Na pewno nie raz pojawi się na fotach :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten model setera. Gratuluję zakupu :) Tak z ciekawości się zapytam gdzie pani go kupiła?
    Serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pies był ostatnią sztuką w sklepie i juź nie będzie tam dostępny (- sprawdzałam dostępnośc setera i innych zwierząt po moim zakupie ). Pozostaje polowanie na psiaka na ebayu i w sklepach w USA - albo czekania,że Vreyer ponownie wprowadzi wybrane modele do produkcji, lub dołaczy je do zestawu z jakimś koniem. Niektóre mniejsze rasy psów., czy kotów dołączone do koni Classic są podobno tak naprawde małymi rasami w skali traditional. Z tego wynika, że miałam już wcześniej 2 psiaki i kociątko Traditional - ale mi się marzył jakiś taki na prawdę spory pies i Seter jest super !

      Usuń
  3. Gratuluję pięknego psiaka od bardzo utalentowanej artystki! Model jest cudny, uwielbiam ułożenie jego łepek i fakturę sierści. Och, ile bym dała by i moją ukochaną rasę psa (Nova Scotia Duck Tolling Retriever) uwiecznić na modelu...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy psiak, dumnie wygląda :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prośbę - dała byś radę zrobić zdjęcie wszystkich twoich źrebaków w skali trad i classics na jednym zdjęciu ? I najlepiej z porównaniem do GG Valentine. Byłbym niezmiernie wdzięczny.
    Piesek piękny - sam go miałem ale wyszedł w świat bo nie lubię tego typu psów.
    Pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Achhh seter... Ta rasa jest bliska memu sercu, no jest z tak zwanej grupy ras legawce. Są to psy myśliwskie, ktore głównie zajmują się wypłaszaniem i aportowaniem ptaków. Mam jednego żywego właśnie z tej grupy. Jest to suka wyżła niemieckiego krótkowłosego. Legawce to zazwyczaj bardzo przyjazne psiaki.
    Pozdrawiam,
    Reya

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Cudak!
    Gdzie Ty to wszystko kupujesz!
    Gratki takiego super psiaka
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny pies :) gratuluję kolejnej perełki. W sumie u mnie na półce też przydałby się taki stróż... trzeba będzie czegoś poszukać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    sjbreyerhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)