18.01.2015

Heje heja

Tak wiem znowu mnie tu nie ma  zbyt często, wybaczcie Kochani ... Wiem, że wiele z Was ma niedosyt postów. 
Oddaje moje życie  moim pasjom twórczo hipologicznym.  A to wiaze się z działaniem- a nie tylko z gadaniem, czy pisaniem.  
A i swoją drogą mam już takie nieco szalone serce targane, rozszarpywane co i rusz bardziej w strone sztuki, modelarstwa, rzeżby, czy  zywych koni i jeżdziectwa! 

***
Listopad i grudzień intensywnie, w gronie wybranych artystów, eksponowałam moje prace, oraz kalendarz na słynnej uliczce Via Cesarea sztuki w Genova, Italy.  
Niesamowite doświadczenia, wrażenia i możliwośc konfrontancji i wielogodzinnych  rozmów na temat twórczości wraz z innymi artystami, oraz kolekcjonerami sztuki. 


Ostatnia moja ukończona praca to poniższa akwarelka - w 100% wizja własna, bez posiłkowania się przy tworzeniu fotami czy czymkolwiek innym. 

***


Odebrałam ze szkoły moją, już wypaloną płaskorzezbę -konia w piruecie, ale mam z nią jeszcze wiele pracy nad wykończeniem, detalami. 

Jak coś uda mi się złapać trochę czasu aby ją zrobic to na pewno Wam pokażę. Tak wygladała ta płaskorzezba przed wypaleniem.




***
Przyznam się wam, ze właśnie podjęłam nową pracę przy konikach ( włoska, górska stajnia)- mam pierwszych kilka zadków pod opieką, m.in. kare, małe konie francuskie Merens, w tym pięknego, młodego ogiera (fota poniżej)  do zrobienia od zera i ujezdzenia - bedzie sie działo !
I zaczynam współorganizować stajnie- ośrodek jest do stworzenia niemal od zera. Konie wymagają wiele pracy, przygotowania do sezonu. Będziemy też musieli znaleźć i kupić kolejne wierzchowce. Gigantyczne życiowe wyzwanie- teraz widzę, że bycie instruktorem, czy trenującym konie w już działającej stajni to pryszcz w porównaniu z tym czego się w tej chwili podjęlam. Ale jestem mega szczęśliwa. Bo chyba już wiecie,że lubię wyzwania !

Zapewneza jakiś czas napiszę więcej tutaj :)

Kto jest  spragniony :D kontaktu ze mną zapraszam do śledzenia mojego Facebooka, oraz stron  FB:
-Dorotheah
https://www.facebook.com/dorotheahhh
-Art Equine
https://www.facebook.com/Dorota.Zdunska.Equine.Art

A pod koniec tamtego roku dośc mocno przebudowałam moją strone - galerię, więc zapraszam:

Papapa buziaki !!!


10 komentarzy:

  1. Piękna ta kwarela ;D
    To widzę, że będziesz mieć znowu sporo na głowie, przez co postów pewnie bd mniej :/
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Merensy...Uwielbiam tą rasę:)A co z ,,gliniaczkiem w 10D?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że "wróciłaś" cały czas czekałam na posty a poza tym śliczne te twoje prace i powodzenia z konikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace :). Masz talent! Wciąż czekam aż odpowiesz mi na e-mail lub na Facebook'u :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta akwarela jest przecudowna!Taka totalnie w moim klimacie :D.Świetne jabłuszka i to tło...to tło mnie zabiło!Gratuluję talentu!No i wystawy też oczywiście.
    Życzę powodzenia w pracy nad koniakami ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. A kto się zajmuje Poświatą jak ty jesteś we Włoszech? Nie tęsknisz za nią? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obrazy, ogier mi przypomina takiego jednego..
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wyświetlają się niektóre obrazki, mo,że to tylko u mnie i tylko teraz....

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)