1.09.2013

Iberyjskie chłopaki dają czadu ! - Templado 1244 i Lusitano Espit Obsession 1498


Patrzcie jak dają czadu !





"Templado zwolnij, kłusem i w bok"


" Twarzą w twarz "


" Bo cię ugryzę w nos jak nie przestaniesz galopować !"

Tak nam się podoba to zestawianie maści, póz i rozwianych grzyw, że aż musieliśmy Wam pokazać te foty !

Siwy jabłkowity Templado Breyer Traditional mold Black Andaluzian i Esprit Obession DH (Breyer Traditional Lusitano Stallion).
 Obydwa moldy tak naprawdę bardziej pokazują cechy koni andaluzyjskich, a mam na nich modele portrety koni lusitano.  I w sumie mniejszy Templado  bardziej pasuje na andaluza,  a Obsession może jest nieco bliższy rasie luzytańskiej –choć tez nie jest to książkowy okaz.
Poza Obesssion  jest dużo ciekawsza, choć ciężko być obojętnym na wspaniały, klasyczny zebrany galop Templado i jednak poprawniejszą anatomiczmię.  A na zakończenie Esprit obsession z Kirą :)


Pozdrawiamy !

-->

6 komentarzy:

  1. Chłopcy ślicznie razem wyglądają. Przez Ciebie zapragnęłam go kupić! :-)A rysunek śliczny.
    U mnie n/n.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie wyobrażałam,że będą super razem wyglądać. Dlatego mocno mi zależało na innej maści Esprita niż upatrzony perłowo siwy Peacos. Bardzo się cieszę, że Esprit Obsession ma podobny mocny i perlowy połysk. Dzięki temu nie ginie w tle Templado, przeciwnie wylądaja jakby były z tej samej pajki, jeno Templado wygląda na starszego przez swą maść.

      Usuń
  2. Ale fajne koniki :-) Mam pytanie:
    Który model konia classic byś mi poleciła? Nie wiem jakiego mam kupić! Jest tyle do wyboru, a ty się na tym znasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haflingerka jest najlepsza pod kątem ilości detali rzeźby. Hanowera (obecnie w zestawie z drugim koniem i źrebięciem) wielbię ze względu na typ budowy, harmonię i pozę. Folblut ma niepowtarzalną, jakby AR-kową rzeźbę - ale nie mam pojęcia jak to wygląda na żywo w połączeniu z karą maścią. Stojący Quarter Horse, jest bardzo lekki w typie (jak miesznaka xx z QH) wydaje się być identyczny w stylu rzeźby jak folblut, ma ciekawą dereszowatą maść i bardzo przyciąga uwagę. Galopujący Quarter Horse (obecnie paint) też ma w sobie coś, choć można mieć zastrzeżenia do detali budowy- podobnie jak u stępującej klaczy QHorse.
      Ciężko napisać jednoznacznie na to pytanie. Musisz sobie zadać pytanie jaki modl Ci się najbardziej podoba, w obecnej maści, jakie onie, rasy lubisz, jakiego konia chciałabyś mieć w kolekcji (np. przydał by Ci się koń jakiejś rasy, albo w jakiejś pozie, czy maści) - pomyśl, przejrzyj foty, a znajdziesz odpowiedz.
      W tym miesiącu postaram się opisać kolejne dwa Classici, jak zaczekasz to może będziesz miała dodatkową podpowiedz.
      Pozdrawiam

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)