26.06.2016

Breyer Traditional Western Parade Saddle Set 2052 na CZECHU DH- BIG CHEX TO CASH

Pewnie pamiętacie, że uwielbiam Cześka DH (Big Chex To Cash)?
 Głównie dla niego już dobrych kilka miesięcy temu sprowadziliśmy kompletny westernowy paradny rząd. Ale jeszcze nie pokazywaliśmy go dokładnie, więc już się poprawiamy :)

TACK: Breyer Traditional Western Parade Saddle Set 2052 limited to 2015. Includes a fancy Western parade saddle with tapadero stirrups, serape, breastcollar and bridle, all in a deep burgundy color with silver-tone accents. Also includes parade saddle pad.
HORSE: Breyer Traditional BIG CHEX TO CASH  (1357 ), 2008 -current , flashy palomino AQHA / APHA sculpted by Susan Carlton Stiffon " Smart Chic Olena " Introduced in 2005 *Czesiek DH  


Produkcja "Breyer Traditional Western Parade Saddle Set 2052" była limitowana tylko do 2015 roku. Ale jeszcze  za granicą gdzieniegdzie można kupic ostatnie sztuki.

My chorowaliśmy na niego, od kiedy pojawiła się informacja o nim. 

W komplecie jest: westernowe ogłowie, siodło, czaprak i napierśnik. Oczywiście niemal wszystko można rozpinać, oraz mniej lub bardziej regulować. Nie ma regulacji strzemion, tak jak w innych siodłach ewesternowych Breyera, ale...


... strzemiona mają dobrze spasowaną długość z jeźdzcami w skali traditional ( które np. przy większych koniach stock traditional są jak najbardziej proporcjonalne). 
Rząd najlepiej wyglada na dużych tradkach w typie roboczego konia amarykańskiego- stock, oraz na innych koniach ras amerykańskich. 

Brązowy odcień skóry (z minimalnym tonem bordo) na żywo  jest o wiele piękniejszy, cieplejszy niż na promocyjnych zdjęciach producenta. 
  
Ogowie mogłaby mieć, lepiej zeskalowane-  delikatniejsze paski, choć dziek temu na pewno są mocniejsze, a małe nity i ćwieki dobrze tu wyglądają. A  za tę cenę można by swobodnie spojrzec na nie niemal jako na "gratis" do siodła. Całość, za tę cenę i przy produkcji masowej OF jak najbardziej spełniła nasze oczekiwania, a nawet je sporo przerosła.


Można by wiele pisać o tym rzedzie. Ale chyba lepsze w tym wypadku okazą się foty rzędu z różnych stron.




 Czechu w końcu wygląda jak należy :)))



Czechu z Vanessą w siodle.



(chyba nie miała najlepszego dnia, no i przydałby się jej lepszy ubiór ;) )





- Na westową paradę ruszyć czas :)

Przewspaniały Czechu, przemiły izabelowato-srokaty Adam ( Lets Go West Pinto) i przenajniezwyklejszy  TWH Kentacky Traveller Peter Stone Model Horses.

Pozdrawiamy !

-->

17 komentarzy:

  1. WOW piękny zestaw te wszystkie zdobienia po prostu
    cudo <3 Cześ pięknie się prezentuję (ja uwielbiam
    zestawy westernowe) Bardzo podobają mi się 
    te zdjęcia z górami w tle taki klimat ^^
    Pozdrawiam !!! i zapraszam na mojego bloga http://indygohorse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja własnie wolę jazdę i sprzet w stylu angielskim. Mam już siodło Cimmarron Western Breyera, to też praktycznie nie miałam jakiejś potrzeby kupna kolejnego normalnego siodła west. Ale paradne to mi się marzyło od dawna ( myślałam nad zrobieniem ale miniaturowe blaszki ozdobne dużo kosztują) i jak pokazano fotę promo tego zestawu z miejsca stał się moim "must have". Jakby był jeszcze w innej barwie- chętnie kupiłabym drugi :)
      Foty z kanionem wyjątkowo mnie cieszą - w końcu mam tło godne westowców.
      Tamara pozdrawiam i już zaglądam !

      Usuń
  2. Wow! Czechu jak zwykle piękny, cudny i, i.... i aż brak mi słów! :D Cały zestaw świetnie się prezentuje na tym modelu, a siodełko użekło mnie szczególnie! Te piękne srebrzyste zdobienia i ta bordowo-czekoladowa brązowa skóra, a do tego te srebrne ćwieki i inne dodatki! Cud, miód i palce lizać! xD
    Zapraszam do mnie na konkurs!
    Pozdrawiam!
    Wiola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie takie same mam odczucia- piękne,że aż brak słów !
      Tylko ubiór cowgirl psuje efekt i prosi się o lepsze ciuchy.
      IHMO ubiegłoroczne zestawy z siodłami western saddle parade set i polo saddle set to wyjątkowo udane komplety ( szczególnie jak na te ceny) jakich nie było u Breyera juz od lat ( kiedyś Breyer reguralnie wypuszczał jakies takie perełki w dziedzinie dodatków). I szkoda, że w tym roku firma nic takiego nie wypuściła.
      Zaraz zajrzę :) Pozdrawiam Wioletta !

      Usuń
    2. No naprawdę szkoda! Świetny byłby na przykład zestaw wyścigowy lub może do lonżowania? :D Cowgirl przydałyby się nowe ciuszki z tym się zgadzam z Tobą w zupełności! Zamiast jasnych zwukłych spodni przydałyby się ciemnobrązowe nakładki z frędzlami na spodnie, kapelusz Koloru czarnego lub takiego jak siodło, a koszula.... hmmm... może beżowa z ciemnobrązową kamizelką (z fredzlami lub bez) włosy koniecznie jasne, najlepiej takie jak Czesiek! :) A buty hmm.. niech no się zastanowię.... może również czarne z małym obcasem i srebrnymi zdobieniami na cholewce? Świetnie pasowałyby do czarnego kapelusza. Moim zadaniem oczywiście. A do tego jako dodatki może rękawiczki cieniutkie również w kolorze siodła z srebrnymi zdobieniami ! Ach proszę Cię wczytaj się w ten komentarz i wyobraź ją sobie właśnie w tej postaci! Czy nie byłoby lepiej? W ogóle to mogliby zrobić taki właśnie zestaw: Czesiek, Vanessa w tej mojej postaci i ten cudny zestaw! W głowie mam tyle pomysłów na posty i to dzieki Tobie! Dziekuje, że tak świetnie piszesz tego bloga i jesteś moją inspiracją! <3 A wracając do tych pomysłów to na pewno nie zdążę ich napisać ponieważ wyjeżdżam w moje urodziny (5 lipca) na obóz i nie będzie mnie na blogu :( Będę miała spore zaległości, ponieważ potem na tydzień wyjazd do rodziny i 22 na 2 tygodnie na kolonie! Wakacje na kółkach!
      Podzrawiam i jeszcze raz serdecznie Ci dziękuje!
      Wioletta. <3

      Usuń
    3. No fajny pomysł , na pewno byłoby lepiej !
      Ja mamm chrapke na ciuszki takie jak ma cowgirl Breyra z czarnymi czapsami i biało-fioletową błyszczaca koszulą, tyle,że nie chciałabym puki co kupowac kolejnej amazonki, tylko dla ubrań. A na szycie ubrań to kompletnie nie mam czasu ani chęci puki co :)

      A piszac bloga, czy robiąc foty do postów wkładam wiele wysiłku - bo dla mnie liczy się prawdziwa watość i takie posty sama chciałabym czytać. Cieszę się,że jest tyle osób, które to doceniają i widzą !!!

      O mega łatwiej jest robić szybkie, taśmowe fotoposty kolejnych modeli z 3-4 ma zdaniami o nich i trywialnymi podsumowaniami w stylu ten mi się podoba, a o tym nie wiem co mysleć i pisać. Postów nastawionych na krewowanie odwiedzalności bloga i tworzenie publiki, ale egoistycznie - bo poza foatami nie dajacych większych wartości czytelnikom.
      A niech tam idę pod prad i robię znowu to co mi w duszy gra, choćby było cięzej. Ale wierzę,że pradzej czy poźniej to jednak prawdziwe wartości wygrywają! Jeszcze raz dzięki za miłe słowa i zagladanie do mnie.
      Na Twój konkurs Wioletta postaram sie znaleźć fotę :) Miłych wakacji !
      Pozdrawiam i dziękuję !

      Usuń
    4. Liczę na Ciebie (chodzi mi o konkurs!) :) <3

      Usuń
  3. Ps. Bardzo chciałabym Cię zobaczyć! Mimo tego, że jestem od Ciebie dużo młodsza! :) I mieszkamy od siebie daleko. Ale pomarzyć zawsze można, no nie? :D <3
    Jeszcze raz pozdrawiam!
    Twoja wierna czytelniczka- Wioletta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurka wodna, ja tez tak bardzo bym chcia juz poznać osoby z naszego hobby i pogadać na żywo! Wiek nie ma tu znaczenia :) Marzy mi się spotkanie pasjonatów, ale raczej z synkiem sama nie dam rady się ruszyć poza Koszalin. Może tu by się udało spotkać ? Moze będziesz jakimś cudem w okolicy Koszalina ?
      Jest ktoś jeszcze chętny?

      Wioletta bardzo cieplutko pozdrawiam !

      Usuń
    2. Mi też od dawna marzy się spotkanie z innymi kolekcjonerami *-* I tak się składa, że w tym roku jadę z tatą nad morze, i powiedział, że to nie problem, jeśli na jeden dzień pojechalibyśmy do Koszalina! :D Więc co, chciałabyś się spotkać z takim małym (od dziś mały znaczy 174 cm XD) kolekcjonerem krasnoludkiem? :D

      Usuń
    3. Wiki kiedy będziesz / mogłabyś wpaść do Koszalina ??? Spotkanie to kwestia tylko dogadania terminu :)
      Napisz proszę tu lub na dorotheah@gmail.com
      Ktoś jeszcze chętny na spotkanie w Koszalinie ????????????

      Usuń
    4. Jadę od 16 do 30 lipca, więc nam pasowałby jakiś termin pośredni :) Formalnie cały wyjazd robimy "spontanicznie", więc raczej jeśli o mnie chodzi, problemu z ustaleniem terminu nie będzie :D

      Usuń
    5. No to musimy się jakoś spotkac ! :D
      Prosze napisz do mnie na dorotheahhhh@gmail.com pogadamy konkretniej i podam Ci mój nr telefonu, aby się umówić.
      ( sorka- w poprzednim komentarzu źle napisałam mój e-meil )
      pozdrówka i juz się nie mogę doczekać !

      Jak ktos jeszcze ma plan zachaczyć o Koszalin i ma ochotę się spotkac prosze dajcie znać :)))

      Usuń
    6. Już napisałam, mam nadzieję, że dobrze wpisałam mail :D

      Również pozdrawiam i także nie mogę się doczekać!

      Usuń
  4. Ja od dawna (jakieś 100 lat) chciałabym mieć ten zestaw (no, czego bym nie chciała :-:)
    Ogólnie jest dopracowany (szczególnie podobają mi się srebrne zdobienia) ale zgodzę się z Tobą - paski skóry powinny być cieńsze (wait, teraz nie wiem czy tak napisałaś, czy ja tak zinterpretowałam), a szczególnie w ogłowiu. Ale odpychają mnie te strzemiona. Nie wiem czemu, ale jakoś takoś... Samo z siebie xDDDD
    Ciekawi mnie jakby leżał na American Saddlebred Breyer (mi najbardziej się podoba jako gniadosz. BTW co sądzisz o tym moldzie??).
    Ja sama skończyłam zestaw western (pozostał napierśnik do ogarnięcia i pasek, który łączy oba popręgi [nie wnikaj w moją inwencję twórczą]) a strzemiona ma takie te "normalne". Ale planuję już 2 następne (muszę mieć czarną skórę [*] [*] [*]). Zaraz gdy wrócę do domu muszę zabrać za szycie, póki nie mam depresji (tak to tylko nazywam, bo nic mi się nie chce i jedyne co robię, to oglądam anime i rysuję).
    A jeśli chodzi o amazonkę: NOPE. Ogólnie średnio mi się podobają lalki Breyera. Od 100 lat planuję sobie zrobić kilka lalek (najgorzej trafić na ciałko i głowę, bo oczy mogę zrobić sama, włosy też [wydam teraz wszystko na alpaki] a stroje zrobią się same [tzn, ja coś uszyję]). Ej jakbyś nie miała na co wydawać pieniędzy to zamówiłabyś u mnie np jakiś strój kowbojski? (wiem, bardziej spolszczyć nie mogłam xD) No nie mówimy jeszcze o tym, że szyć zbytnio nie umiem (bo nie szyłam za dużo do lalek).
    Pozdro!
    Ps: u mnie "opisy" nowych qni Breyr, wpadniesz? [przy okazji powytykasz błędy, jeśli jakieś popełniłam, ale uczę się pisać opisy...]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo matko, ten rząd jest cudowny! Marzy mi się zobaczyć w nim jakiegoś konia na moldzie Roxy, cudownie by to wyglądało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją Roxy -Dont Look Twice, na sekunde założyłam to siodło, ale IMO to rzad lepiej prezentuje się na koniach paradujących z wynioslejszą sylwetką, dlatego Czechu jest tu idealny, albo np. Amerykańskie saddlebredy itp.

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)