2.06.2016

"SŁOWO SIĘ RZEKŁO, KOBYŁKA U PŁOTU"

Jak w tytule. 
Kobyłka jeśli została obiecana, to powinna być wydana :)
Chodzi o karą  folblutkę Collecta jako nagrodę w I PS MK 2016.


 Tak jak zapowiadałam nagródki sa skromne, z mej kolekcji, ale myślę, że mimo to - ucieszą. 
Do każdego modelu dołączyłam dodatkowo mniejszy lub większy komplet sznureczków, kółeczek itp., oraz wydrukowany mini Dyplom. Niezapowiedziny też jest upominek materiałów z dyplomem dla drugiego wyróżnienia w BIS.  Więcej o nagrodach znajdziecie na  www.modelkonia.blogspot.com   --> KLIK

A teraz jestem  ciekawa jak ...
minął dzeń dziecka młodszym z pośród Was ( także tym z poczuciem bycia młodszym- choćby jedynie duchem ;D )?

Między innymi tak spędził czas mój Manuelek - na podobno czystorasowym, a mocno przerośniętym Haflingerze Borysie z Dako Galant-Skibno: 

 
Mina autentycznie zaspana. Chodzi oczywiście o minę synka  :D 
A za chwilkę: 
- Dlaczego nie zabrałaś moich super okularów przeciwsłonecznych ?!? Perché ?

Szkoda, że tu nie widac, że ubranko młodego stworzaka na plecach ma zółte
 "kolczaste jaszczuro- wyrostki" ...Sesese.  
***

Jutro postaram się napisać konkretne meile do autorek nagrodzonych fot. :)
A teraz padam z nóg i pozdrawiam !!!

-->

8 komentarzy:

  1. Och. Widzę że rośnie nam nowy zawodnik! Pięknie się prezentuje na czystorasowym haflingerze ;) Nagrody skromne, prawda. Ale jak to się mówi ,,Małe, a cieszy'' Zwycięzcy na pewno będą zachwyceni! Pozdrawiam i czekam na nowy post.
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy pojdzie w konie. Ja go nakłaniac do niczego nie zamierzam- wiem jak ciezko jest żyć z naciskami, presją rodziny by robić cos innego niz Ci w duszy gra.
      Jak wybierze konie, to będzie superancko ! Tym bardziej, że konie i zwierzaki są fantastyczne dla rozwoju psychiki i emocji u dzieci. Manuelek uwielbia konie, modele, ale lubi tez pajączki, jaszczurki, dzwigi, spycharki, kombajny i tego typu maszyny. TFacet rośnie :)
      A ten Haflinger to taki mało typowy jest- za mało kucowaty, przerośnięty, bardziej wysokonożny. jeśli faktycznie jest czystym haflingerem- może swe proporcje i wzrost zawdzięcza wczesnej kastracji. Zauroczył mnie spojrzeniem- zaskakujaco bystrym ale i łagodnym.
      Te nagrody mam nadzieje,że przede wszystkim staną się fajną pamiątką - przypominaczem wygranych w konkursie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale słodkie zdjęcia :)
    Myślę , że nagrody spodobają się zwycięzcą ;)
    Cudny ten Haflinger
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie Haflingery to by mi sie podobały- piękny, wysoki koń ! Ale jakoś nie chce mi się wierzyć w czystośc jego rasy. Aż się upewniałam co do czystości rasy u osoby prowadzącej, znającej tego konia. Może rzekome oznaczenie jego rasy na tabliczce z boksu , to taki chwyt stajenno-marketingowy ? Nie raz widziałam np. konie 75% krwi araba opisane na tabliczce jako Koń arabski" itp.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Przepraszam że tak późno ale brak czasu... No cóż
    Przede wszystkim chciałbym podziękować Ci Dorotheah za zorganizowanie Photo show. Zdaję sobie sprawę ile to musiało kosztować wysiłku, a wiedz że udział był dla mnie bardzo fajnym doświadczeniem.
    Po drugie chciałabym pogratulować pozostałym zwycięzcom, wykonaliscie kawał dobrej roboty! Piękne modele!!!
    I w końcu bardzo dziękuję za tak wspaniale nagrody! Na pewno będą cudowną pamiątką <3
    Z niecierpliwością czekam na kolejne Photo Show
    Pozdrawiam Sara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci jeszcze raz gratuluje- powaliła mnie jakość Twoich fot. Jakbym mogła zrobic jeszcze jedną nagrodę - wyróznienia dla autora ogólnie najlepszej średniej jakości zdjęć z pewnością byś wygrała ! Bo Twoje zdjęcia były bardzo równe jakością- co jedno to piękniejsze, wspaniała kolekcja ! Nawet konie, które nigdy mi się nie podobały, na Twoich fotach zyskały ! Mega gratulacje !
      Na pewno będzie kolejny PS, ale najpierw musze ogarnąc temat, bo pochorowałam i mam spore tyły :/
      Pozdrawiam ciepluchno !!!

      Usuń
  4. Synek uroczy. Skąd bierzesz te nazwy - tłumaczenia z Google? 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki synek słodki, ale i kawał diabołka :)
    Jesli chodzi o wstawki -itp: Chodzi Ci o "Perché "? Dlaczego pokazane jest u mnie w pisowni włoskiej z nieco odmieną barwą czcionki? Po paru latach spędzonych we Włoszech, nauce j.włoskiego w 2 tamtejszych szkołach j.włoski opanowałam w stopniu komunikatywnym. Ale nie mam na klawiaturze włoskich znaków (- albo nie wiem jak zmienic język /znaki) i nie umiem zrobic włoskiego "e" z apostrofem. To też wbiłam je sobie na translatorze i przeniosłam - dletego widac różnicę w barwie czcionki.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)