31.05.2016

Majowe zajawki modelarskie.


Bo wiecie, jakoś tak...napadło mnie urodzinowo na koniki (tradycja ?).
Chyba ich za mało w DH Stable :)


Zajawka 1
Kolejny Hessik w stadku. To ten "zwykły" LTD 2500szt.


Zajawka 2
Ciekawe czy ktokolwiek rozpozna te mięśnie na zadku  :)


Zajawka 4

Najnowsza dzidzia - tradek. Skrajnie wymarzona. Jeszcze nie przezyła sesji.


Zajawka 3

Nóżki kolejnego Classic-zka. Małe a cieszy.



Zajawka 5

I na koniec kolejny rąbek tajemnicy z kartonu, przy którym szczerzył zabki na focie ostatnio mój synek :) Pod folią kolejna wymarzona sprawa...


Chyba to wszystko :)

 Tochę się uzbierało, bo postanowiłam w tym roku świętować urodzinki przez cały miesiąc
( od 2 maja... więc mam jeszcze jeden dzień - sesese).

Do tego dochodza jeszcze zrobione  nowe kantarki, oraz coś z akcesoriów wykonane z pomocą synka ! :)

___
A kto jeszcze nie widział wyników z  I Photo Show Model Konia, to zachęcam ! -Linki są w poprzednim poście.
Pozdrawiam !!!
-->

17 komentarzy:

  1. Prezentów urodzinowych nigdy nie za dużo :P. Kiedy masz/miałaś urodziny? Też jesteś z maja? Jestem ciekawa co to za modele, niestety nie znam żadnego z nich, a szczególnie patrząc na zdjęcie fragmentu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :))))) Miałam urodziny drugiego maja.
      Zazwyczaj nie udawało mi się wstrzelić z modelem w termin ( mam w zwyczaju zawsze kupić sobie coś sama- bo nie wiele osób wie co mi się marzy i potrafi zrozumieć wartośc tego dla mnie :) ), czy tym bardziej znaleźć jakiejś okazji itp. Jak sobie "pourodzinowałam" nieco wczesniej i po urodzinach udalo mi się upolowac modelarskie prezenty życia :) A co ! Trzeba cieszyć się i świętować ! W taki sposób w jaki sie lubi. A mi już nie zalezy na hucznych imprezach - za to na modelach zdecydowanie tak.

      Znasz te moldy zapewne, ale cięzko je tu rozpoznać. Wstawiłam takie trudne zajawki, bo pamiętam, że jak kiedyś dałam kawałek zadnich nóg S Just A Dreams, to ktoś je rozpoznał !

      Usuń
    2. W takim razie spóźnione "Wszystkiego najlepszego! ". Ja miałam urodziny 24, ale tym razem dostałam czaprak. Model sobie sprawię być może niedługo, muszę zobaczyć ile wydam na Csio w Sopocie :p. Czy ten classic to Liam?

      Usuń
    3. ho ho Dziękuję i nawzajem Wszystkiego końsko- modelarskiego i nie tylko najlepszego ! He he z maja to są fajni ludzie :)
      Graty czapraczka, potzrebna sprawa :) Model troszkę poczeka - dopadniesz kiedy dasz radę :)
      Tak Classiczka liama zgadłaś - chyba był najłatwiejszy do odgadnięcia, przez perłowy odcień nawet w białych miejscach. Choć tu nie widać dobrze barw, ale perłowy ocień myślę, że dobrze widać. No i ustawienie nóg tez.

      Usuń
  2. A ten wymarzony tradek to czasem nie Legionario III? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Legionario juz mam od lat. Musze go i kilka innych modeli ( 4 tradki) wykopać z kantyny :)

      Ten gniadosz to inny mold :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. No gratuluję tylu wymarzonych modelów! Nie mogę się doczekać. I muszę Cię porównać do jednej rzeczy. Jesteś jak Polsat! Trzymasz ludzi w niepewności! xD Oczywiście zgadywać nie próbuję, ponieważ nie znam się, aż tak na modelach! :) Czekam też na akcesoria wykonane m.in. z pomocą małego pięknisia! Na pewno będą równie cudne co On! <3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha uśmiałam sie z tym Polsatem. Niezłe :) A nadajemy z zupełnie innych światów. Bo ja od kilkunastu lat nie oglądm TV ! Dopiero jak mi sie dziecko urodziło, to zamieszkałam ponownie z telewizją- ale znam jedynie kanały z bajkami ( poza tym to nawet nie wiem jakie kanały mam w abonamencie) :)
      A zrobic cokolwiek z malcem co miało ręce i nogi to wielka sztuka. Maluch na wszystko miał własny pomysł i nie łatwo było, zwłaszcza dla perfekcjonistki. Maluch tez nie miał łatwo. Ale daliśmy radę i zrobilismy coś fajnego i potrzebnego do kolekcji. A satysfakcja wspólnie zrobionej rzeczy zupełnie niezwykła :)

      Usuń
  4. Czy numer 2 i 4 to little texas i hucklebery bey?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwójka to cos innego. Little nadal nie zdobyty - nie jestem pewna co do masci w jakiej chcę mieć ten mold ( marzył mi się gniadosz Flash, ale mam o duzo za dużo gniadoszy, a Little ma za pomarańczową grzywę... :?)
      Ale gratki za wyczajenie zajawki nr 4 - zgadłaś ! Wymarzony tak sciśle,że bardziej się nie da. A zwsze nie udawało mi się go kupić przez jakies tam głupoty. Ostatecznie jest modelarskie marzenie juz ze mną ! :)

      Usuń
  5. No,no. Ciekawa jestem jaki to model. A tak w ogóle to spóźnione Wszystkiego Naj Naj Najlepszego! I jeszcze mam pytanie, bo tak trochę niedoinformowana jestem: dhorses.com to sklep? Cen nie widzię, ale ślepa jestem więc moze gdzieś tam są!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: konskateoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara już wyczaiła numer 4, Aru wyczaiła nóżki Liama.
      Pozostał nieodgadniony zadek i tajemniczy karton i oczko :)

      DHorses.com to projekt sklepu w pierwszej odsłonie - jeszcze nie działa jak sklep, nie można nic kupic, ale strona jest w budowie. Ostatecznie zdecydowałam przeprowadzkę z Włoch do kraju i jak synek pójdzie do przedszkola (wrzesień) to ruszam z kopyta z formalniściami , założeniem firmy. Majac synka w domu muszę poświęcić mu wiekszość czasu i nie dam rady poświęcić się firmie, blogom itp. tak bardzo jak bym chciała.
      Najpierw tez rusze z wyprzedażowymi modelami przez aukcje allegro, może ebay- tyle, że i do tego musze mieć czas. Bo ja nie lubię czegokolwiek robic po łepkach, jak się za coś biorę to na dobre. Gdy się zajmę sklepem z już z działającą firmą, będę tylko Wasza conajmniej kilka godzin dziennie !

      Usuń
    2. Super! :) Czytam blog ten od niedawna. Koniasia zazdroszczę. Coś z tych wyprzedaży jeszcze zostało?

      Usuń
  6. "Nóżki kolejnego Classic-zka. Małe a cieszy." - czy to Liam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to Liamek :) Nie jest cudem, ale bardzo go lubię.
      Aru Asmaru już go wyczaiła.
      Pozdrawiam !
      ----
      P.S. Własnie siedze nad nagrodami dla uczestników Photo Show.

      Usuń
  7. Wszystkiego Najlepszego :D dużo zdrowia, szcześcia, wiecej modeli, weny do pisania i tworzenia oraz rozwijania wszelkich pasji <3
    Classic to na 99% Liam Koń Roku 2015 :D
    Mam go i jest cudny ! Resztę nie mam zielonego pojęcia xd
    Pozdrawiam !
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje kolejnych modeli i spóźnione wszystkiego najlepszego :D Jestem bardzo ciekawa pierwszego i ostatniego modelu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    sjbreyerhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)