6.04.2016

BREYER PICASSO 1742 PRZYPOMINA O KONKURSIE PHOTO SHOW !


Hej Hej przypominamy o konkursie Photo Show o którym pisaliśmy w poprzednich postach !
Nadeszły pierwsze foty, jednak zdecydowanie jest za mało uczestników. Może warto abyś i Ty  wysłał kilka zdjeć pokazać modelarskiemu światu twoją pasję ! :)))
***

Mimo wielu wad rzeźby zdecydowaliśmy, że ten ogier mustanga, szalejący w boksie już od kilku miesięcy  na widok  klaczy mustanga Isadory, zostanie włączony do stada. Pierwsza fota ogra:

 PICASSO DH

BREYER TRADITIONAL PICASSO 1742 SPANISH MUSTANG STALLION 
bay pinto 2015-current  Mold #721
Desatado Sculpted by: Kristina Lucas Francis Introduced: 2012

TERMIN I NAGRODY W PHOTO SHOW -->>

Jeśli będzie 5 uczestników w całym PS ( każdy z min. 5 zdjęciami w jakichkolwiek klaszach dywizjach) to pojawią się nagrody: 
1. BEST IN SHOW - sposród  czempionów i wiceczempionów ogólnych dywizji zostanie wybrany ogólny czempion całego pokazu - wygraną będzie  model konia w skali Little Bits i może do tego jakaś mała niespodzianka
Czempion ogólny dywizji 
2. Czempiony w dywizjach także dostaną nagrody :
Hodowlana I - źrebak w skali Little Bits
Hodowlana I - źrebak w skali Little Bits
Użytkowa - jeździec Schleich + coś z 
Maści - Hodowlana I - źrebak w skali Little Bits, albo   koń do przemalowania dorosły Little Bits.

Wygranym opłata wysyłki (lub odbiór w Koszalinie), bo w tej edycji wszystkiego nie dam rady ufundować :)  Nie obiecuję, że wszystkie koniki będą nowe, ale na pewno bardzo Was ucieszą i fajnie wzbogacą Waszą kolekcję ! Najlepszy  będzie koń za Best in Show  !!! 

Konkurs odbędzie się niezależnie od ilości zgłoszeń. A liczba zgłoszeń jak pisałam wyżej wpłynie na pojawianie się nagród lub nie. 

Jednoczesnie przedłużam termin nadsyłania prac do końca kwietnia 2016 !
P.S. Czuję współodpowiedzialna opóznieniom z PS przez moje sprawy przeprowadzkowe :S Mam nadzieje, że ktoś się ucieszy z przedłużenia terminu i dołączy jeszcze do konkursu!

***
Chciałabym popisać dla Was więcej. Ehh. Po przeprowadzce mam szaleńczy okres- puki co mam miliony formalności, spraw urzędowych itp. Do tego mój synek jest obecnie bez przedszkola i skutecznie uniemożliwia mi pisanie postów, komentarzy, maili, czytanie Waszych cudnych blogów itp, rzeźbienie itp. Nacieszamy się naszym stadkiem i nowymi konikami,  nowym domkiem ( więcej ściany na obrazy !))) błogim spokojem w kwestiach osobistych i modelarskich. Chwilowo jest ciężej, ale  dzięki temu z czasem znowu rozwinę skrzydła i zrealizuje kolejne tematy które kwietną w mej głowie.



14 komentarzy:

  1. Gratki Picassa! Jak będziesz już mieć więcej czasu to może zrobisz sesję jemu i Isadorze? Pewnie fajnie by wyglądali :D O PS pamiętam, doszła mi jeszcze mata trawiasta dla tradków, także napewno jeszcze zdjęć doślę ;) Co z klasą Colours? Dasz jakąś rozpiskę?
    Szybkiego "ogarnięcia" wszystkich niezbędnych rzeczy, napewno wszystko się uda. Szkoda, że jesteś w Koszalinie, na drugim końcu Polski, jakbyś była bliżej to chyba bym Ci się włamała do domu pooglądać wszystkie Twoje piękności! Odnawiamy temat kupna modeli? Napiszę na maila ;)
    Pozdrawiam!
    Czekolada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Picassa to miałam byc silna i się nie ddać jego urokowi, bo ma kilka drażniących mnie wad ... ale się złamałam po tym jak pomyśłałam, że fajnie by wyglądał obok Isadory ! A do tego on ma bardzo ciekawe rozmieszczenie łat i masc kamuflujacą niedostatki anatomiczne.
      Do rozpiski Colours muszę siąść - o joj zapomniałam o tym !
      Co do Koszalina - daleko, ale może będzie jakaś okazja, albo ją sami stworzymy ? Też nie mogę się na razie ruszyć - z dzieckiem to nie takie chop siup. A modeli to fakt sporo u mnie mieszka więc może coś z tym koszalinem jeszcze wymyślimy kiedyś. Chciałabym poznać na żywo duszyczki z naszego środowiska :)
      temat kupna oddnawiamy jak najbardziej.
      Niedawno wszystko u mnie zeszło na boczny tor miałam pogrzeb bliskiej mi osoby i jeszcze nie mogę się uspokoić po tym.
      Pozdrowionka Czekolada !!!

      Usuń
  2. Picasso słaba rzeźba?
    Ja ogólnie same pochwały o nim słyszałam, no, ale poczekam na Twój większy opis, bo jednak Twoje zdecydowanie najbardziej mi do gustu przypadły, bo widać, że pracujesz nad tym, a szkoda, że niektórzy komentatorzy nie potrafią się na tyle wysilić by przeczytać chociaż ten post ;_; (ach, moje życiowe przemyślenia).
    Co PS,to przestałam ogarniać :-:
    (Tu napiszę jak okarnęłam. Jak coś nie tak to mnie popraw)
    Czyli jak ktoś wygra konkretną dywizję (czy klasę?) powiedzmy... Ktoś wygrywa użytkową to on dojstaje tego jeźdźca i coś tam? Bo ten, jak jest jeszcze podział na klasy: to jak kto: wygra w jakiejś klasie (dla przykładu arab) to też coś dostaje, czy ogólnie musi mu pójść dobrze w większości klasach?
    Tyle o nagrodach.
    DZIĘKI CI WIELKIE ZA PRZESUNIĘCIE TERMINU PS!
    Miałam Cię o to poprosić o danie dodatkowego czasu, bo 18-20 kwietnia są testy gimnazjalistów (mnie to czeka za rok, o ile dożyję xD) .
    Akurat u mnie teraz też się trochu dzieje, bo niedługo będziemy się przeprowadzać. Niestety, pozostaję na tym zadupiu, ale przynajmniej będę miała własny pokój ^^
    Oki, ja uciekam się uczyć, bo jutro 3 sprawdziany :P
    Pozdro!
    PS: Możesz zajrzeć na n/n?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zapomniałam :-:
      Kiedyś pisałam, że masz gdzieś zakopanego posta o maściach koni (bodajże gdzieś w tej akcji z Capricorn) to mam pytanko: o tych maściach będziesz pisać tu czy na "Model konia"?

      Usuń
    2. Picasso anatomicznie nie jest ideałem- ma ładne wykończenie, detale, ale np mięsnie łopatek, szyi bardzo mnie nie przekonują. Nie podoba mi się tam i kilka innych rzeczy. Na szczęście "kolorowa" maśc kamufluje sporo i polecam szukac go w wszelkich maściach srokatych i tarantowatach.
      Zyciowe przemyślenia bardzo lubię- zawsze czytam z przyjemnością :)
      Co do czytania - ja się wychowałam czytając trudne zootechniczne teksty o hodowli koni w ówczesnym "Koniu Polskim". Nic z tego na początku nie kminiłam, ale z czasem zaczęłam rozumiec teksty, żargon , nauczyłam się analizować i sama dociekać do wszystkiego. Sadzę, że warto czytać trudniejsze teksty w fascynującym nas temacie :)
      Za wygranie klasy ( np. araby, angloaraby, angliki) nie ma nagrody. Jest ona za wygranie całej dywizji (np. Hodowlana I , II , czy Performance, Colours), oraz najlepszy koń- fota całego pokazu. Przy czym nie wiem czy juz jest pięc osób mających co najmniej 5 fot. Kochani postarajcie się - jeszcze jest czas, a stosunkowo łatwo zdobyć cos fajnego !!
      Kazde zwycięskie foto z danej klasy ( np. te wspomniane araby, angliki, angloaranby) będzie brane pod uwagę przy wyborze championa i vicechamopiona całej dywizji - czyli ma sznasę wygrać nagrodę. A drugi koń w klasie może być vicechampinem całej dywizji.
      Nie liczy się ogólny poziom wszystkich fot. możesz wysłać jedna super fotę i wygrać nią klasę, dywizję (nagroda), oraz Best in Show ( nagroda ogólna).
      Własnie zdecydowałam jeszcze jedną rzecz: jak się nie zgłosi 5 osób po 5 fot to co prawda jak zapowiedziałam nie będzie nagród za wygranie dywizji, ale będzie ta jedna nagroda za BEST IN SHOW ( czyli jeden zwyciezca sposród zwycięzców wszystkich dywizji) :) Bo cenię pracę, a widze,że niektórzy juz się napracowali !
      Ha dobrze trafiłam z przesunięciem terminu- poczuwam się winna przez mą przeprowaqdzkę i zmany netu itp. - ale jak widze dobrze się złożyło !!!
      Zadupia są fajne- na nich najlepiej można się skupić na tworzeniu - wielkie miasta skłaniają do stylu zycia konsumpcjonisty, a zadupia ułatwiają spojrzenie w siebie, swoje wartości, rozwój. A własny pokój to już w ogóle ułatwienie.
      Ja teraz przeskoczyłam z Genova ok 600 000 ludzi do Koszalina 109 tysi. A czuję się jakbym przyjechała z III Świata do normalnej cywilizacji :>>>

      W czytaniu wszelkich blogów mam mega zaległości, za co przepraszam Was Kochani ! Postaram się teraz podciągnac w temacie.
      Pozdrawiam !




      Usuń
    3. O maściach jest niby prosty foto post- ale wymagał ode mnie on mega pracy jest tutaj na mojej stronie Model Konia w zakładce maści
      http://modelkonia.blogspot.com/p/masci.html
      Nie ma tam opisu, a jedynie nazwa maści po polsku, słowniczek masci koni po angielsku i grupa do jakiej jest przypisana maśc. A co najwazniejsze są foty obrazujace daną maśc - na ile możliwe najlepsze zobrazowanie maści wśród modeli z DH Stable). Zaraz dodam jeszcze jedną maść.
      Opisywać nie planuję na razie - bo jest masa innych opisów, a to skomplikowane przy maściach złożonych.

      Usuń
  3. Zastanawiam się nad wzięciem udziału - nigdy nie spotkałam się jeszcze z takim konkursem :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka dawaj !!! NKazdy ma sznsę , a jak zapowiedziałam na pewno będzie jedna nagroda główna, a jak sie zbierze 5 osób mających minimum 5 fot, to i będzie więcej nagród :)))
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Zdjęcia już porobione i opisy zaczęte, ale cieszę się, że jest czas do końca kwietnia. Po moim egzaminie 20 kwietnia na pewno wszystko wyślę. Na moim blogu już zamieściłam post z linkiem do Photo Show.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! I życze Wam wszystkim powodzenia na egzaminach !!!
      Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Z chęcią wezmę udział ale mam pytanie: czy w dywizji hodowlanej, w jednej klasie mogą wziąć udział 2 modele? Np. mam Topsails Rien Maker'a i Harley'a, oba to konie rasy quarter horse, i czy mogę ich zgłosić obydwu czy muszę wybrać? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak -w dywizji hodowlanej ( w innych dywizjach też) mogą wziąść udział różne modele. Czyli mozesz np. pokazac 5 różnych folblutów, arabów, angloarabów. W użytkowej w jednej klasie też możesz puścić np.5 różnych koni/rzędów/ jezdzców.
      Nie mozna oczywiście puszczac jednego konia w klasach- typach rasowych.
      Jeden koń moze za to być w kilku klasach użytkowych w innym rzędzie - np. folblut w (klasa C.) wyscigach ale i w WKKW (A.)
      Czyli Twoje Harley i Topsilas mogą byc zgłoszone w jednej klasie :))
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  6. Ja już wysłałam fotkę. Czy mail doszedł? Nie dostałam żadnej odpowiedzi, a chcę wiedzieć czy dotarł i czy wszystko jest w porządku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wysyłałam meili zwrotnych. Miliony formalności po przeprowadzce, synek bez przedszkola, szkolenia i pogrzeb Taty skutecznie odciągnęly mnie od kompa. Ale powracam do życia i jutro siadam do meili.
      Pozdrawiam !!!

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)