20.04.2016

FOTY BLACK CAVIAR W WYŚCIGOWYM RZĘDZIE Z DŻOKEJEM -1440 Let's Go Racing

Na dokładkę :) 
na klaczy Black Caviar 

Breyer Traditional BLACK CAVIAR DH  715005 Australia- Limited Edition Ltd Australian Racehorse  , Bay Black, 2012 Mold #597  Ruffian, Susan Carlton Sifton, Introduced:2006, LTD
Jockey doll and Racing saddle and bridle, tack  - 1440 Let's Go Racing ,  2012-2014


Jak zaznaczaliśmy Josephine nie ma idealnego pólsiadu wyścigowego. A maska konia ledwie się dopina i nie najlepiej się układa na Black Cavaiar - czego nie widac na zdjęciu, dzięki odpowiednim poprawkom. Ale całośc wg.nas  robi piorunujący efekt .
Zamiast słów - jedynie zdjęcia !!!

















***
Pozdrawiamy  i przypominamy o Photo Show

-->

6 komentarzy:

  1. Dziewczyny wyglądają świetnie! chyba będę musiała nie długo sprawić sobie konia na tym moldzie...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia. Cóż Caviar ślicznie prezentuje się pod tym rzędem. Tymi fotami przekonałaś mnie nieco do niej :).

    Zapraszam na nową notkę! ;)

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najciekawiej wypadła ta rozmazana (trzecia) fota - prawie galop :) BC uwielbiam i pięknie jest jej w tych barwach ( lepiej niż zazdrosnemu Swarowvsky'emu, ale na szczęście maska jest przyciasna na BC :) ).
      Zaraz otwieram post!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. No, nawet ładne, ale do ideału daleko :P
    Ogólnie siodło (wraz z akcesoriami) prezentuje się dobrze, szkoda tylko, że amazonka nie może zrobić idealnego półsiadu :-: bo wtedy byłoby o niebo lepiej. Chociaż, jakby nie patrzeć, to strzemiona Breyer ogólnie trochu... Dużawe :P Na tym koniu wygląda to dość dobrze, ale np jakby dać takie siodło na Valentine, czy jakiegoś kuca (no dobra, bez przesady xD)
    Ogłowie - jak dla mnie zbyt prymitywne :-: Ja robię lepsze xD (ach, ta skromność). Fajny misiek :) Głownie to mi się w nim podoba xDDDDD
    Maska. Na początku "Jeeej" no, ale po lepszym przyjrzeniu się... Em. Najn. Jak nabiorę chęci, to sama sobie zrobię :P
    Pozdro!
    PS: (taki tam fakcik xD) Akurat jak pisałam ten komentarz przyszła paczka ^^ Czyli ten, będą neonowe ogłowia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że do ideału daleko. U mnie 5 z plusem jak na cały zestaw myśląc o o jego "zabawkowym" charakterze i relatywnej cenie. Porządniejsze zestawy, czy siodła choćby Breyera ( jak polo pony set, czy western parade set) kosztują dużo więcej- a za to o niebo lepiej wyglądają. Ale tez dużo bardziej ryzykowne jest ich wielkorotne zakładnie i ściaganie z konia.
      Połsiad wyścigowy o wiele lepiej jest ukazany np. w zestawie wyścigowym Schleich- więc w sumie nie zalezało mi na tym jakoś wybitnie. Strzemiona wyścigowe oczywiście sa nieco inne, lżejsze. Swarovski jest bardzo małym tradkiem ( chyba mniejszy niż GG), ale te strzemiona nie zwracają zbytnio uwagi. Jasne, że to nie jest zestaw na skale miedzynarodowych LS czy PS - ale ja nie szukałam zestawu na a na półkę jako ozdoba Swarovskiego, a może czasem i innego konia.
      Zestaw jest "prymitywny" a jednak funkcjonalny, eststyczny i ładny a przy tej cenie kompletu można uznać, że to niemal gratis do konia i amazonki.
      Wierze, że możesz zrobić lepszy. Ja tez mogę :) I może take i dlatego poczatkowo starałam się nie kupować zestawu jak był w sprzedaży ?
      A teraz zdecydowałam bo mi czasu brak na zrobienie własnych rzędów.
      Niestety w życiu jest tak, że albo jest mało kasy, albo czasu - cięzko pogodzic te dwie kwestie. Ja teraz nie mam kompletnie czasu na zabawę aby zrobic sobie rząd wyścigowy, czy ogłowie i kolejne rzeczy na które materiały czekają juz długo. I zapewne nie szybko złapię wolne chwile- dlatego kupiłam "prymitywny" zestaw i nim się ciesze jak dziecko.
      Misiek ogłowia, oraz "gumowane" wodze są najlepsze- perfekcyjnie spasowane.
      W masce chyba nie ma czego się czepiac- Black Cavaiar ma rozwianą grzywę, przez co kazda maska będzie sie na niej nienajlepiej układać. A dwa ona ma za duża głowę względem maski i z jednej strony maska się za mocno naciąga w okolicy oka- co może robić wrażenie ,że cos jest z nią nie tak. Minusem w niej może być jedynie nieproporcjonalny rzep od spodu na ganaszach - z tym,że ciężko wymyślec coś lepszego i fuinkcjonalnego. Ja w sumie wolę patrzeć na Swarovszczaka bez maski, ale to moje widzi mi się, bo maska sama w sobie jest właśnie zakakujaco fajna :)
      Lecę szukać postu - może już są te Twoje neonki na koniach :)
      Pozdrawiam ślicznie :))

      Usuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)