2.12.2015

Puk puk paczka !!! - VALLEGRO KWPN -(1756)BREYER TRADITIONAL DRESSAGE

Przybyło mi co nieco modelarskich  nowosci. cieesz e się nimi jak dziecko.

A dziś znowu...
 puk puk 
kolejna przesyłka a w niej taki pan , wałaszek cudny:

VALLEGRO KWPN -(1756)BREYER TRADITIONAL  DRESSAGE
 :)))


To portret ( zarówno rzeżbą jak i malowaniem)  wybitnego konia dresazowego Valegro. 
Mold wyrzezbiła artystka Brigitte Eberl w 2015 roku.
To także jeden pierwszych trzydziestu na świecie modeli konia Valegro 
( z grudniowej przedsprzedaży  w Wielkiej Brytanii, w innych krajach Valegro  pojawi się w przyszłym roku).

Na szybkiego napiszę tylko, że 

są takie modele koni nad którymi nie warto zanadto rozmyślać , a zamiast tego waro skupić się na tym jak upolować swój egzemplarz. Nie ma modeli, rzeźb idealnych , bo nawet  i żywe konie nigdy nie są 100% wymi ideałami. Ale IMO Valegro to jeden z najwspanialszych moldów ... ale więcej napisze niebawem, jak zbiorę myśli. 
Ja już go wielbię, wraz z tymi nieco wampirycznymi oczkami 

Obrazek

Tu jest kilka pierwszych fot, (więcej moze uda mi się dodać w nocy).
http://dh-stable.blogspot.com/2015/12/vallegro-kwpn-1756breyer-traditional.html

-->

13 komentarzy:

  1. Ogromne gratulacje. Ja na swojego jeszcze pewnie trochę poczekam (może na urodziny?) ale będzie stał na mojej półce na bank. Zgadzam się z Tobą w 100%, ze najważniejsze żeby model do nas przemawiał i nam się podobał bo to nasze oczy i serce ma cieszyć. Chociaż ja zawsze z wielką przyjemnością czytam Twoje opinie na temat modeli, nawet jak nie są w moim typie. Za każdym razem czegoś się uczę. A tak swoją drogą chętnie poznałabym Twoją opinię na temat Yadakissa (czyli mojego Yatagana) ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LIDIA ! Dzięki ! Jest cudny i warto poczekać na niego, będzie cudnie pasował do twojej kolekcji !
      Twój Yadakiss mi się bardzo podoba- za typ, który wyrażnie widać. Wiele modeli achałów jest przesadnie suchych,albo zbyt dramatycznych, lub w ostateczności nudnych, czy chabetowatych. Twój Achał nie jest ani nadmiernie przesuszony widać ładnie umieśnienie, jest charakterny, żywy ale nie dramatyczny i na pewno nie jest chabetowaty. Mimo iż nie ma szaleńczej liczby detali ( a może na fotach w siwej masci tak tego nie widać ??) to jednak chyba faktycznie jest to jeden z najfajniejszych achałów za wspomniane powyżej cechy. Ja Ci go bardzo gratuluję- gdybym miała cisnienie na achały pewnie sama bym na ten mold polowała.

      Usuń
  2. Wielkie gratulacje, a jak na to, że jeden z pierwszych 30 egzemplarzy, nic tylko gratulować :D
    Ja tam swojego kiedyś, kiedyś upoluję jak będą w sprzedaży za tyle co obecne breyery w PL xd Póki co i się nie spieszy, jak nawet kupno marwari musiało mnie ostatnio ominąć...
    W każdym razie jeszcze raz ogromne gratulacje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zafirka Dzięki !
      Obstawiam, że w PL pojawi się w okolicy marca- maja. pokojnie warto zaczekać, nie ucieknie Ci. Jak sobie postanowisz z czasem na pewno go dorwiesz. I na marwari jeszcze możesz się załapać. Może pomyśl co mogłabyś niepotrzebnego wystawić na sprzedaz na allegro- zobaczysz, że szybciej dorwiesz swoje chlopaki :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Gratki!
    Tym bardziej, że też go chciałam...
    No ten, nie będę się tu rozpisywać, ale mamm pytanie za 10 punktów, bo nikt nie umiał mi odpowiedzieć:
    Jak nazywa się ta poza, w której Valegro jest przedstawiony???
    No jedyne co mogę to pozadawać kilka pytań:
    Czy wchodziłaś na amerykański sklep z Breyerami??? Bo był ten "Black Friday" i był do kupienia ASHQUAR!!!! Ashquar w swojej osobie! Tyle, że był za 195 $, także dla mnie nie ma mowy...
    Kiedy kontynuacja zdjęć postępów w rzeźbieniu??
    Czy Valegro ma także "zmarszczki" na pachwinach?
    Czy ma gdzieś, niegdzieś żyłki (nie mówię o pysku, ale bardziej o nogach, jak np Andalusian Stallion, Twój Templado).
    Kiedy jego opis???
    Kiedy opis Black Caviar??? <------- O ile jej zrobisz.
    Czy zrobisz jeszcze kilka zestawów ujeżdżniowych, tak żeby porobić zdjęcia Totilasowi, Salinero i Valegro???
    No i czy możesz porównać Valegro z innymi ujeżdżeniowcami, i kkilkoma innymi końmi, iiiiiiiiiiiiii...
    (Poczekaj, bo mi płuca wybuchną od zadawania pytań XD)
    Czy będziesz robić mu jakieś foty z lalkami?? (chodzi o to jak wygląda przy nim lalka TR a jak CL)
    Bęęęęęęęęędzieeeeeesz kiedyś robić ujeżdżalnię (pozbijane deski i wysypany piasek) bo mi się tak marzy zobaczyć ich na ujeżdżalni :3 (Przy okazji Manuel może Ci pomóc, skoro hobby ma po mamie :P)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Nie mogę się napaczeć na jego oko *.*

      Usuń
    2. Vallegro jest przedstawiony w piruecie, z tego co wiem. ;)

      Usuń
    3. Nightmare Collector Dziękuję :)
      * Tak to piruet, koń (w teori w 6) foulee galopu okręca się w okół osi swego zadu, jak najmniej go przemieszczając względem danego miejsca.
      * Zaglądałam na stronę Breyer podczas Black fridey, ale nie dałam się skusic na nic mając w głowie wizję cła i drogiej przesyłki do Europy.
      * ASHQUAR na pewno pojawi się z czasem w innej maści, może nieco gorzej wykonanej niż wersja Premier Collection, ale za to będzie kosztować jak inne Breyery- sugeruję czekac, jeśli nie masz ciśnienia na wcześniejsze maści wersji limitowanych. Ja czekam i mam nadzieję, że producent trafi lepiej w moje gusta pod kątem maści dla Ashaquara niż przy dotychczasowych malowaniach.
      * Rzezbienie odkładam do okolic świąt. Nieststy już mnie ciśnie , ale musze normalnie żyć i działac według planu jaki sobie założyłam.
      * Valegro ma zmarszczki w pachwinach.
      * żyłek nie znalazłam poza niezbyt widocznymi na pysku. Ale nie przeszkadza mi to , Valegro kojarzy mi się raczej z typem sportowego miska.
      * Opis w trakcie, zaraz znowu siadam pisac.
      * Black cavaiar jest perfekcyjna niemal- nie za duzo będe musiała pisac. Jak znajdę foty to zrobię opis w pierwszej kolejności po Valegro i jednm z mych ulubieńców.
      * Na robienie zestawów dresiazowych mam chęć materaiały, ale nie mam czasu. W pierwszej kolejności wisi na de mną sończenie rzeżby. Ba nawet z tego tytułu, niedawno kupiłam nienajwyższych lotów siodło dresażowe Breyera. Kompromis- aby widzieć siodło na kolejnym Breyerze ( założone na Sali ).
      * Tak planuję sesję Valegro z amazonkami. Ino czasu brak i słońca do fot- w moich fotach główne oświetlenie robi światło dzienne.
      * Oj marze o ujezdzalni ale kompletni nie mam na nią miejsca. Zadowalam się skrawkiem dioramy na jakim robie zdjęcia i matą- z piaskowym wzorem. Oj marzy mi się diabelnie choćby posiadani porzadnych płotków ujezdzeniowych !!
      * Manuelek pomaga mi w czym popadnie. Karmi konie, czyści, dba o nie by nie podrapać. Fajnie pokazywać dziecku świat modeli od srodka, podkreslając juz na starcie, że to takie nietypowe, że cos niesamowicie pięknego mamy w domu, cos innego niż mają wszystkie inne dzieciaki jakie on zna. Po roszkę wprowadzam go w świat koni, ras, rzędów - a wszystko w rewelcyjny dziecięcy, kreatywny sposb !


      Usuń
  4. Od samego początku, jak dowiedziałam się, że wejdzie w 2015, musiałam go mieć. Cudo. *^* Ale najpierw chcę jeszcze w tym roku kupić mojego pierwszego Breyera- Totilasa, bo nie wiem kiedy go wycofają z produkcji. xD Graty Vallegro. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Platinum dziękuję ślicznie !
      Totek będzie w produkcji minimum w 2016, a może i jeszcze dłużej. mam wra zenie, że Breyer dłużej trzyma w produkcji modele, jakie się na prawdę opłąca sprzedawać. No i takie modele jak Toto czy Valego podnoszą w ogóle odbiór marki nawet wśród koniarzy i profesjonalistów z całego Świata. Więc spokojnie pewnie zdażysz kupic obydwa modele. Są warte zachodu !

      Usuń
  5. Wielkie gratulację Vallegro <3! Ten model chwyta za serce i nie wiem,czy jak nie wejdzie do sprzedaży na całym świecie,czy do mnie nie trafi :). Jest na prawdę przepiękny i te wampirze oczy *-*. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olivia to taki koronny model, który powoduje opad szczeny u wszystkich którzy go widzą. Oczu się nieco obawiałam po pierwszych fotach z sieci. A nazywo - jak patrzysz przez lupe lub w mega mocnym słońcu mogą byc minimalnie przesadne, ale w normalnym dziennym świetle ( szczególnie w domu), te oczy sa super żywe.
      Zaraz zajrzę na blog i pozdrawiam !

      Usuń
  6. Gratulacje! Piękny wałach *-* Może uda mi sie go kiedyś zdobyć... ta poza...

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)