29.12.2015

Kopytkiem Wam macha rosnący fryz rzeźba Magnaat DH Pref Sport fresian, plus kolejne foty Breyer Valegro

Tak poświątecznie Wam macha kopytkiem Magnaat, któremu znowu mogę  zadedykować więcej czasu. Pracy wciąz mam wiele ale już zaczynam być szczęśliwa z ogólnej formy konia w niektórych miejscach. 




Tradycyjnie więcej fot n w mej galerii na Art Dorotheah --> KLIK 


Sporo mniej widocznych zmian. Mnie najbardziej cieszy zadek, który  nabrał więcej ciałka :)

No i zaczynam lubić tego chłopaka,.. 


zresztą chyba nie tylko ja  ale i Breyer Valegro  


***
A to już foty samego Valegro w lepszym - dziennym świetle.


Światło dopisało i myślałam, że foty będą dużo wyraźniejsze.,. 



Jednak przy 4 letnim pomocniku nie wszystko idzie zgodnie z planem, a ręka  z aparatem ma prawo być mniej stabilna.

  Ale takie zdjecie sprawia,że człowiek wybaczza wszystko :)
Manuel pomaga przy dioramie z Valegro

Mam mega opóżnienia w odpisywaniu na wszelkie komentarze, posty, wiadomości i to zapewne potrwa do około 7 grudnia, gdy synek pójdzie do przedszkola. :) 
Co do koni jakie mam na sprzedaż niektóre z nich juz są nieaktualne. Niektóre konie z tych, nad którymi mam wątpliwości czy je sprzedać, jak np. Sunny trafią (chyba) ne eBay- niech się dzieje wola Boska. Tym którzy pytali o nią podrzuce link, poza tym wklekję go do postu o sprzedaży- ale to zapewne dopiero jutro- pojutrze jak znajdę chwile miedzy zabawami z synkiem w karmienie modeli  :):) 

Na blogu DH Stable dodałam post z kobyłką jelenią Morgan Classic ( która  niebawem wyjedzie do nowej stajni :) ) KLIK 
Jak się zbierze jeszcze ktoś chętny na jakieś modele postaram się zorganizować paczkę zbiorczą do Polski, a potem z rozesłaniem do poszczególnych osób.

Na wspomnianym blogu czatujcie na nowe fotosy dzis m.in. powstała zakładka dla modeli rasy KWPN, Dutch Warmblood

 A i jak dam radę skrobnę zaraz kolejny post z kilkoma słowami o jednym z ostatnich koni :)

5 komentarzy:

  1. Magnaat coraz łądniejszy :)
    I ja się zabieram za rzeźbienie, ale to skala LB
    Ponieważ na Tr, wolę poczekać, z racji, że nie mam dokładnych wymiarów, a RA są teochę większe od breyerów :/
    A ja sma zaczynam rzeźbić ogiera appaloosę, cechy rasy ogarnęłam (tak mniej więcej) tylko muszę jakoś zadek ogarnąć, akurat mój jedyny problem ;)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuj pracuj :)
      Przy okazji rzeżbienie to także najlepsza droga do docenienia swoich modeli. Zadki sa cięzsze niż się wydają, mnie także zdziwiło, jak cięzko jest dobrze zrobic formę brzucha :)
      Pozdro !

      Usuń
  2. Łał, piękności :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    cadencequeenforest.blogspot.com ♥
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Zaraz do Ciebie wpadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jacie! Perfekcja w czystej postaci <3! Moja droga przepięknie Ci wyszedł,a przy Valegro wygląda bosko <3! Gratuluję talentu i cierpliwości ;). Jestem ciekawa,jak bedzie wyglądał pomalowany. Tak w ogóle powinnaś założyć produkcje AR-ek :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)