9.12.2015

WWW.DHORSES.COM


Wspominałam, że prcuję nad czymś większym.
Tam ta da ta dam... a raczej PA TA TAJ :

Noworodek -  cieplutki, pełen niedoskonałości, niedokompletny, ale juz jest na Świecie i rośnie. 
I co tam, nie będę go dłużej ukrywać i  juz Wam go pokarzę 

www.dhorses.com

www.dhorses.com
Dopiero go opanowuję, mam mega robote do zrobienia. Kolejne rzeczy mam do wprowadzenia.
Będzie także dużo rzeczy w dziale antykwariat, bo wcześniej pracując wiecej przy koniach,  nie miałam czasu na zajęcie się nimi. A teraz wszystko będzie w jednym miejscu. 
Jak macie jakieś uwagi, pytania itp piszcie  na: 

dhorses.shop@gamil.com

ewentualnie na dorotheahhh@gmail.com
 Częśc modeli  ma opisy, które sama robię, tłumaczac teksty Breyera i są bardziej kompletne, niz te jakie znajdziecie w sieci, a czasami są tam moje uwagi. Sa tez mojego autorstwa foty, czy przeróbki niektórych fot ( z tym, ze w związku z prawami autorskimi prosze o niepublikowanie ich na innych stronach, ale kopiowanie ich dla siebie, czy udostępnianie jest dozwolone :) ).
:)))))

 Komuś się to podoba ? 




-->

6 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł z własną stroną :D. Jest bardzo ładna :). Będę na pewno na nią zaglądać :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że zdecydowałaś się na takie przedsięwzięcie. Jestem pewna, że wielu kolekcjonerów będzie zachwyconych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, haha, teraz Capricorn ma konkurencję xd
    Pozdrawiam w każdym razie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Super! Nie mogę się doczekać, aż będzie możliwość kupowania. Twoje obrazy są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. bedzie mozna kupować breyery?? O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa, będę z przyjemnością zerkać na dział z rzędami i obrazami; a jak byś jeszcze sprowadziła CollectA deluxe Andalusian, lub w ogóle konie Deluxe (bo dostać je w Polsce to niemożliwość lub droga przez mękę) to złożę pokłony i będę twój sklep radośnie wychwalać wszem i wobec :D.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)