27.05.2016

W oczekiwaniu na wyniki Photo Show MK

Witajcie Kochani !!!

Udało mi się w tym miesiącu wyjątkowo odpocząć, zapominając się w kompletnie innym świecie. 
Nie mogłam Wam o tym wcześniej napisać. Teraz zgłaszam, że juz wróciłam :)))
  Jestem w trakcie porównywani fot na Photo Show. Jeśli się zastanawiacie, czemu tyle to trwa: Proszę wyobrazcie sobie, że poza mymi wojażami i przebywaniem z maluchem 24 godziny na dobę zaskakująco duzo czasu potrzeba na ułożenie rozsypki fot z konkursowych maili - przyporządkowanie ich pod konkretne dyywizje, klasy i do tego z linkami i Nickami autorów. To więcej pracy niż sama się spodziewałam. Ten weekend postaram się przysiąść do pracy.

W międzyczasie w DH Stable tez nacieszamy się kolejnymi modelarskimi zdobyczami okołourodzinowymi :) Jeszcze nie zdradzę z jakimi ( są dwa tradki-w tym jeden nietypowy LTD, jeden Classic, a do tego coś wypasionego z akcesoriów plus samorobne dodatki. Potrzeba troszkę czasu na obfocenie wszystkiego (i przejrzenie częsci juz zrobionych fot), oraz napisanie postów, ale najpierw postaram się ocenic Photo Show, bo domyslam się, że niektórzy czekaja na to :)))


Tak na zaciekawienie mój maluch z paczuchą z wymarzoną rzeczą :)
Oki znikam do porządkowania fot !
Pozdrówka i papatki !


-->

13 komentarzy:

  1. Czekam! Pani posty są tak cudne, że możne je czytać godzinami. Nie mogę się doczekać wyników. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: stadninakonilot.blogspot.com
    PS. Ma Pani pięknego synka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wioletta Dziękuję !
      Ja uwielbiam pisać!.Szkoda tylko, że muszę od kilku lat walczyć o wolne skrawki chwil aby móc pisać. Jak tylko uporam się z postami na PS to wpadnę na wszystkie Wasze blogi po kolei !

      Usuń
    2. Ach i no Pani-ajcie mi , bo jeszcze poczuję się staro... haha :D)

      Synek uroczy, dziękuję. Jest niezwykły bo z modeodelami i sztuką w domu się chowa hehee :P Tylko charakter ma bardzo trudny, ale damy radę.

      Usuń
  2. Również czekam na wyniki i gratuluję nowych nabytków :) Maluszek też musi być strasznie uradowany na przybycie nowych koni do stada.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z grubsza mam juz szkielet stron z zwycięzcami ! Wszystko pojawi się na www.modelkonia.blogspot.com podczepione do strony o PS.
      Jednak jeszcze walczę z tematem- teraz edytuję wszystko i wklejam podpisy. Sporo dłubaniny. A jeszcze muszę zrobić foty nagrodom ... uuu sporo tego. chyba najpierw pójd ą wyniki a potem post z fotami nagród, choc sama jeszcze nie wiem jak to zrobić , aby było jak najszybciej.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetny jest pani blog! Można go czytać, i czytać godzinami i się nie znudzi! Zapraszam do mnie sksclasshorse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ines ! ( no i znowu dajcie na luz z tym Pani - piszczie po nicku lub Dorka czy coś w ten deseń ;) )
      Masę pracy i godzin włożyłam w jego tworzenie, pisanie postów. A ręce i dusza , ąż mi się palą do mozliwości pisania kolejnych rzeczy.
      Na pewno wpadnę na bloga jak tylko troszkę pchnę temat PS - bo kolezanki już zapewne bardzo czekają na te posty.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Sama jestem ciekawa jak poszło innym z Ps :)
    Ostatnio chciałam przeglądać IYB w poszukiwaniu tego hessowskiego tradka limitowanego do 2500 szt. Trza popatrzeć, może zgadnę :P
    Pozdro!
    Ps: Ostatnio NS bawi się w kolekcje i mam takie pytanko:
    Co myślisz o czaprakach "ombre" w takich letnich kolorach?
    I ostatnio zrobiłam czaprak i nauszniki w kolorze tęczy :P (na blogu nic nie ma, jedynie na fb)...
    Pss: Jakieś więcej podpowiedzi co do tego limiciaka? Np płeć, czy coś :P łatwiej szukać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te takie czapraki w fantazyjne barwy ? Chodzi ci o komplety na modele czy na żywe konie?
      Generalnie co się komu podoba. Sama gdy zaczynałam jeździectwo miałam wszystko w czerni bo to mi się podobało. Potem przełamałam się do soczystej zieleni Kiwi padu Anky i potem oszalałam na punkcie barwnych kompletów i kolejnych Aneczek. Z tym, że zakochałam się w kompletach raczej jednokolorowych (bez lamówek w innych barwach itp.). Ale to kwestia co kto lubi. I jakie emocje budzi w tobie dany sprzęt- mozna swiadomie kreować dobre nastawienie na wspaniały poczatek jazdy ! A koniska czują wesołe emocje !
      Jeśli ktoś szuka szalonych barw na modele to tez jestem za- może to zbyt krzyczy barwą na półkach, ale superancko jest mieć kilka takich uwsopółcześnionychn barwnie mini-rzędów.
      PS. Ten mój limiciak sam w sobie nie jest ósmym cudem świata, ale zdradzę się chyba całkiem jak powiem, że to nietypowy zestaw, co zdecydowanie przzebiło wszelkie obiekcje...

      Usuń
  5. Ale słodziak :)... Czekam z niecierpliwością i na wyniki i na odpakowanie tej tajemniczej paczki ;), pozdrawiam!
    Karrosi
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę dalej do roboty, wczoraj siedziałam do 4-ej nad ranem :) Dziś od wczesnbego ranka... już mi oczy latają na okł głowy. Ale zapowiem,że jest wiele pięknych fot !!!

      Usuń
  6. Nie mogę doczekać się wyników Photo Show :D ja bym się napewno pogubiła z tymi dywizjami i klasami, mailami. Nie mam zielonego pojecia co jest w tajemniczej paczce , również czekam na odpakowanie oraz opisy prezentów ;)
    Świetny blog ! Bardzo przyjemnie się czyta :)
    Pozdrawiam !
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że wróciłaś :)
    Czekam na zdjęcia z zawartości dużej paczki, i na wyniki Photo Show. Co prawda nie brałam udziału, ale następnym razem postaram się o mój czynny udział (bo warto!)

    Zapraszam do mnie, na nową notkę :))

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)