9.10.2015

POMYSŁ: JAK ZROBIĆ SIODLARNIĘ ? * Siodlarnia i wieszak na siodła i ogłowia DH Stable *


Juz dawno marzyła nam się dobrze urządzona siodlarnia na cześci rzędu, które aktualnie nie są używane. W końcu konie nie moga śmigać non stop z siodłami ;)
Tak więc pokażemy Wam nasza aktualną siodlarnię. 


"- Ejjj dziewczyny, nie wprowadzajcie koni do siodlarni ! 
Przecież derki możecie mierzyć w boksach..."
:)))

Nasza siodlarnia ...
...to zaadoptowana przestrzeń na wieszak z siodłami i ogłowiami. Dodatkowo w siodlarni są także   paki z sprzętem i szczotkami i przezroczysto-zielona komoda z wysuwanymi półeczkami (w której mozna świetnie poukładać owijki, ochraniacze, czy czapraki).

W siodlarni nie może oczywiście zabraknąć plakatów, obrazu z koniem ( made by me- Art Dorotheah :) ) 
flots, pucharów i miniaturowych modeli koni.
 Czarno biały konik to miniaturka klaczy mustang Safari Ltd. (konik ma jakieś 2 cm wysokości).

Oczywiście najistotniejszym elementem tej siodlarni jest wieszak na siodła. 
Powstał on na bazie wieszaczka na bizuterię w zbliżonej skali do amazonek Breyera Traditional ( mógłby byc nieco niższy, ale jest ok. Nasza cowgirl  z powodzeniem dosięga do najwyższego wiezszaka z siodłem.

Wieszak ma rząd czarbych metalowych wieszaczków z lewej strony, a z drugiej strony metalowe poprzeczki z dużą ilością dziurek (  na kolczyki). Wiszaczek na biżuterię zaadoptowałam poprzez :
1. wbicie,w istniejące w metalu dziurki, pinezek z dużym plastikowym łebkami, w interesującym mnie układzie.
2. końce pinezek są wbite w przycięte na ok 2 cm patyczki ( takie jak od lodów) , co stworzyło z tylnej strony wieszaka dodatkową porcje wieszaków na kantary, ogłowia, czy kaski. 
3.  miejsca na siodła powstały z przyciętych na długość siodeł patyczki umocowane także dzięki pinezkom. 

4. z tyłu wieszaka jest zawieszony na metalowym łańcuszku drążek na dodatkowe czaprak, czy na derki ( na fotce jest zasłonie ty kantarkami i fioletową derką) . Wieszaczek to przycięty patyczek + dwie pinezki + dwa łańcuszki zakończone kułeczkami na których wisi  

No i gotowe :) 

Zapewne przy odrobinie szcześcia, lub uporu możecie znalezć podobne metalowe wieszaczki i wykombinować własny wieszak na siodła. Oczywiście to tylko jeden z wielu pomysłów na stworzenie miniaturowej siodlarni.

Dla mnie jego największą zaletą wieszaka jest jego mobilność i mała żerniość przestrzeni. Jak wiecie mam tak zapchane półki modelami, że nie mam gdzie wcisnąć konstrukcji typu miniatura pomieszczenia na siodła. Natomiast sam wieszak z powodzeniem mogę postawić na półce z modelami, np. nieco w ich tle. Co bardzo dodaje uroku kolekcji i cieszy moje oczy :) 



Pozdrawiamy 

-->

3 komentarze:

  1. Piękna siodlarnia :)
    Mnie to zastanawia (skoro sprawa wieszaków została wyjaśniona) skąd wzięłaś te zielono-przezroczysta komoda :")
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta siodlarnia :3 mnie również zastanawia komoda :P

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)