9.10.2015

Moja nowa rzeżba w toku - horse MAGNAAT DH Pref


Jak wiecie, w tym roku, mam dużo pracy z prawdziwymi końmi, i pomagam w tworzeniu ośrodka jeździeckiego. Więc praktycznie nie mam czasu na tworzenie i pisanie. 
Ale....
Od kilku dni coś mnie natchnęło na maksa, poczułam znowu, że musze rzeżbić. 
Postanowiłam wypróbować kolejny materiał,  nieco inny rodzaj gliny, który leżał  u mnie juz kilka miesięcy, czekając na swój czas.
No i się doczekał. 

MAGNAAT DH Pref - w toku pracy
Scala 1: 9 (podobnie jak  Taqraditional Breyer i Peter Stone Model Horse ) -->>



 Tworzę konia który nieistnieje, z wyobraźni, ale konstruuję go wedłóg mojej wizji i
pod wpływem głębokich emocji :))).


Jak Wam się podoba konisko ??? 






9 komentarzy:

  1. Fajny :D
    Strasznie ten drut z pyska wystaje X"D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zwierz się robi powoli :)
    Mam wizję jak ta nieskończona rzeźba będzie wyglądać w przyszłości *_*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się genialny koniowatych :D nie mogę doczekać się kolejnych etapów powstawania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Dziękuje za przypomnienie o zrobieniu konika z gliny, lecę to zrobić!

    PS: Czekam na kolejny etap pracy ^^ Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się FENOMENALNIE. I to wszystko z wyobraźni... Pozostaje tylko czekać na dalsze postępy w pracy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się świetnie. Aż ciśnie się na klawiaturę pytanie: Czy będą kiedyś dostępne kopie Twoich prac? Piszę to drżącymi rękami bo jeśli by były, to bankructwo moje murowane.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się zapowiada :D Czekam na efekty końcowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Mam nadzieję, że się uda :-)
    I poprawka - pisze się "według" ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ! Czy mogłabyś mi powiedzieć co to za rodzaj gliny? Chcę zacząć przygodę z lepieniem koni :) Jakie druciki? Może zrobisz tutorial? Bardzo mi na tym zależy ! Pozdrawiam ! Zuzia z nowego bloga schleich - stajniacanterwood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)