21.10.2015

Dressage Horse DH w piruecie


Już nie pamiętem czy pokazywałam tu moją płasko rzeźbę  - konia w piruecie  w oststnim etapie pracy (jesli tak to nie bijcie, jesli nie to wstawiam dla porządku na stronie)

 Dressage Horse DH in a pirouette -red clay

To ta płaskorzeźba z terrakoty, którą robiłam na zajęciach we włoskiej uczelni artystycznej i była wypalana w specjalnym piecu w ok 1000 stopni C.
Dodam, pracę uważam za jeszcze nie skończoną, bo planuję pare maleńkich zmian (-upgrade ;) ) - prawdopodobnie z użyciem innego materiału i chyba z malowaniem. 
Ale to dopiero, zapewne po pracy nad rzeźbą Magnaat, o którym znowu napiszę w następnym poście.
:)))

2 komentarze:

Witaj. Dzięki, że czytasz moje posty.
Niedawno znalazłam i usunełam kilka komentarzy nie zwiazanych z treścią reklamujacych jakieś dziwne rzeczy, prawdopodobnie z jakiegoś robota. Więc teraz wstawiane komentarze będą sprawdzane. Pozdrawiam :)